ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

#ElkTest #MooseTest by Autotriti Test Center – 28 Μαΐου

1.932 Επισκέψεις στο άρθρο (27/5/2025)
#ElkTest #MooseTest by Autotriti Test Center – 28 Μαΐου
2 Φωτογραφίες »

Η δοκιμασία που κάνουν μόνο δύο μέσα σε όλη την Ευρώπη και κανείς άλλος στην Ελλάδα.
Με πόσα χλμ. τα μοντέλα της δοκιμής μας θα αποφύγουν ένα εμπόδιο στο δρόμο, χωρίς να χάσεις τον έλεγχο;
Το πιο απαιτητικό Test κρατήματος: Οι κατασκευαστές επενδύουν εκατομμύρια για να ανεβάσουν την επίδοσή τους κατά 1 χλμ.
Μπορούν τα ηλεκτρικά να «στρίψουν» όπως τα βενζινοκίνητα;
Test σε πάνω από 10 μοντέλα στις 28 Μαΐου στην πιστοποιημένη πίστα δοκιμών του Drive Academy

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Elk Test: Η δοκιμασία που κάνουν μόνο δύο μέσα σε όλη την Ευρώπη και κανείς άλλος στην Ελλάδα

Η πιο σημαντική δοκιμασία αξιολόγησης της ενεργητικής ασφάλειας ενός μοντέλου είναι η τυποποιημένη διαδικασία απότομης αποφυγής εμποδίου. To Elk test ή test αποφυγής ταράνδου (Moose Test), έχει ως βασικό σκοπό να αναδείξει την συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου στην περίπτωση που επιχειρήσει απότομο ελιγμό αποφυγής εμποδίου με αρκετά χιλιόμετρα. 

To AutoΤρίτη είναι το μοναδικό μέσο σε όλη την Ελλάδα που κάνει Elk Test και ένα από τα δύο σε όλη την Ευρώπη. Μέχρι σήμερα, το Test Center έχει αξιολογήσει περισσότερα από 100 αυτοκίνητα (δείτε εδώ τις επιδόσεις όλων των μοντέλων στο Elk Test).

Save the date: 28 Μαΐου σε πιστοποιημένο χώρο δοκιμών

Στις 28 Μαΐου, λοιπόν, το Test Center του AutoΤρίτη «σηκώνει ξανά τα μανίκια του» και αξιολογεί στη δοκιμασία του Elk Test τόσο νέα μοντέλα, όσο πολύ δημοφιλή αυτοκίνητα της αγοράς. Μοντέλα από διάφορες κατηγορίες, αλλά και με διαφορετικό καύσιμο (βενζίνη, ηλεκτρικά και Plug-in υβριδικά), καθώς όλα τα καινούργια αυτοκίνητα οφείλουν να είναι ασφαλή και εμείς οφείλουμε να αξιολογήσουμε την ασφάλειά τους, ως το μοναδικό μέσο που πραγματοποιεί μετρήσεις. 

Να σημειώσουμε εδώ πως η δοκιμή θα γίνει στον πιστοποιημένο χώρο της σχολής ασφαλούς οδήγησης «Driving Academy» στις εγκαταστάσεις του Ιπποδρόμου στο Μαρκόπουλο Αττικής.

Η απόλυτη δοκιμασία ενεργητικής ασφάλειας - Οι κατασκευαστές επενδύουν εκατομμύρια για να ανεβάσουν την επίδοσή τους κατά 1 χλμ.

Στο Elk test, ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ, πρέπει να αποφύγεις ένα εμπόδιο που πετάχτηκε ξαφνικά μπροστά σου και να επιστρέψεις πάλι στη λωρίδα σου. Δεν υπάρχει δυνατότητα να διορθώσεις, αφού στη διαδικασία ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΦΡΕΝΟ. Αν το αυτοκίνητο χάσει έστω και ελάχιστα την πρόσφυση του, χτύπησες στο εμπόδιο, στο πεζοδρόμιο ή στο αυτοκίνητο που έρχεται από απέναντι.

Σε αυτή τη δοκιμασία πρωταγωνιστικό ρόλο παίζει το πλαίσιο, το μεταξόνιο και τα μετατρόχια, η αρχιτεκτονική και η ρύθμιση της ανάρτησης, το βάρος και η κατανομή του, το κέντρο βάρους καθώς και τα ελαστικά (διάσταση, κατάσταση και χαρακτηριστικά). Για αυτό λοιπόν και η επίδοση δείχνει πόσο έχει επενδύσει η κάθε μάρκα στο μοντέλο της.
Χαρακτηριστικά παραθέτουμε τις δηλώσεις από ένα υψηλόβαθμο στέλεχος δημοφιλούς μάρκας: «Για να ανεβάσουμε την επίδοση στο Elk Test κατά 1 χλμ. χρειάζονται εκατομμύρια ευρώ σε έρευνα και εξέλιξη».

Πώς γίνεται το Elk test και η αξιολόγηση των μοντέλων

Συνέχεια του άρθρου >>>
Toyota
NISSAN