Η ανανεωμένη Mercedes-Benz E250 διαθέτει τον τρόπο και το κύρος να επιβάλλεται και να κλέβει τις εντυπώσεις!

Η νέα Mercedes-Benz E250 συνδυάζει εξαιρετικά το δυναμισμό με την κομψότητα, εδικά στην σπορ έκδοση της δοκιμής μας με το πακέτο AMG.

Μεγάλο βάρος δόθηκε στο κομμάτι της βελτίωσης της οικονομίας κίνησής της και των οικολογικών της χαρακτηριστικών.

Οι γραμμές παραμένουν «σοβαρές», αλλά η ποιότητα κατασκευής και υλικών είναι κορυφαία στη νέα Mercedes-Benz E250.

O νέος, hi-tech, 2λιτρος κινητήρας της Mercedes E250 κινεί γρήγορα και παράλληλα, αρκετά οικονομικά το γερμανικό σεντάν. Είναι μάλιστα τεχνολογίας Euro6.

Ανάμεσα στα εξελιγμένα συστήματα ασφαλείας της νέας E250 είναι και το Active Lane Keeping Assist, που φρενάρει τους εξωτερικούς τροχούς με τέτοιο τρόπο, ώστε αν κάποιος αφαιρεθεί στην οδήγηση, το αυτοκίνητο να επανέλθει με ασφάλεια στην ενδεδειγμένη πορεία.!

Στις στροφές, η πισωκίνητη γερμανική μπερλίνα παρουσιάζεται συνολικά ουδέτερη, με τη σύμπραξη βέβαια του ESP. Αν το παρακάνεις τείνει προς την υποστροφή…

Η έλλειψη πλεύσεων και η οχύρωση γύρω από τα σοφιστικέ ηλεκτρονικά βοηθήματα, ενισχύουν το κλίμα εμπιστοσύνης του οδηγού προς την νέα Mercedes-Benz E250.

Πλήρης και καλαίσθητος ο πίνακας οργάνων, που διαθέτει λευκό φόντο για τα αναλογικά στοιχεία του.

Ρετρό εικόνα προσδίδει το νέο αναλογικό ρολόι, που τοποθετήθηκε στο κέντρο του ταμπλό.

Νέος σε σχεδίαση είναι ο περιστροφικός διακόπτης του DIRECT SELECT.

Ο ambient φωτισμός ενισχύει το πολυτελές κλίμα στην καμπίνα.

Σωστή θέση οδήγησης με μοναδική ουσιαστική εργονομική παραφωνία την επιμονή στο ποδοχειρόφρενο.

Με άνεση χωρούν ακόμη και 3 ενήλικες στο πίσω κάθισμα της E250.

Δοκιμή: Ανανεωμένη Mercedes Ε250

Διαβάστηκε από 25893 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/7/2013
 

Η ανανεωμένη Mercedes-Benz E250 έχει τον τρόπο και το κύρος να επιβάλλεται καταδεικνύοντας πως ένα “ψαγμένο” facelift είναι ικανό να απογειώσει τις μετοχές ενός μοντέλου.

Η ιστορία της E-Class και η σημασία της για τη Mercedes-Benz είναι πολύ μεγάλη και έτσι η ανανέωση του μοντέλου κάθε άλλο παρά “συνηθισμένο facelift” μπορεί να χαρακτηριστεί. Μάλιστα λέγεται πως το κόστος της εξέλιξης έφτασε το 1 δις ευρώ! Ούτε καινούργια γενιά να ήταν δηλαδή! 

Η ανανέωση της 4ης γενιάς της E-Class ήρθε με την συμπλήρωση 4 χρόνων από το πρώτο λανσάρισμα και οι τεχνικοί της φίρμας με το αστέρι φαίνεται ότι έβαλαν όλη την τέχνη και το μεράκι τους συνδυάζοντας την κορυφαία τεχνολογία με τις επιταγές για οικονομία, και δημιούργησαν ένα αυτοκίνητο που αποτελεί σημείο αναφοράς για την κατηγορία των μεσαίων πολυτελών.

Μεγάλο βάρος δόθηκε στο κομμάτι της βελτίωσης της οικονομίας κίνησής της και των οικολογικών της χαρακτηριστικών. Αυτά είναι τα καλά νέα για όλες τις αγορές, για την ελληνική όμως τα κακά είναι πως, ο 1,8 λτ. κινητήρας έμεινε πίσω. Τη θέση του στη βάση της γκάμας, σε αντίθεση με τη σύγχρονη τάση του downsizing, πήρε ένας 2λιτρος κινητήρας (που είναι όμως πολύ πιο οικονομικός) με ό,τι αυτό συνεπάγεται στη φορολογική του αντιμετώπιση εντός Ελλάδας.Αρκετές αλλαγές έχουμε και στη σχεδίαση του αυτοκινήτου, ενώ τονώθηκε η εσωτερική πολυτέλεια και οι εξοπλιστικές του επιλογές.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Με 4κίνηση & drift mode η νέα Mercedes-AMG C 63

Στο Top 20 των εταιρειών η Mercedes-Benz Ελλάς

Παραμένει στην γκάμα της BMW η i3

Με 700 ίππους η ηλεκτρική Porsche Macan

Δοκιμή: Νέα Mercedes B 200

Nissan Charge: Εφαρμογή για να φορτίζεις πιο εύκολα

Αυτό είναι το πιο πολύτιμο R34 GT-R (+vid)

Η Bentley Flying Spur «μαυρίζει»

BMW X5 VS Volvo XC90

Δοκιμή: Το κορυφαίο Peugeot 508

Mε νέο σύστημα infotainment το ηλεκτρικό XC40

Η Mustang της SEMA

Επιβεβαιώθηκε η ηλεκτρική BMW Σειρά 1

Nέο Audi Q7 60 TFSI e

Νέα επιχείρηση από Volvo & Geely

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORD: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά. Πηγή ΣΕΑΑ

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »