Η ανανεωμένη Mercedes-Benz E250 διαθέτει τον τρόπο και το κύρος να επιβάλλεται και να κλέβει τις εντυπώσεις!

Η νέα Mercedes-Benz E250 συνδυάζει εξαιρετικά το δυναμισμό με την κομψότητα, εδικά στην σπορ έκδοση της δοκιμής μας με το πακέτο AMG.

Μεγάλο βάρος δόθηκε στο κομμάτι της βελτίωσης της οικονομίας κίνησής της και των οικολογικών της χαρακτηριστικών.

Οι γραμμές παραμένουν «σοβαρές», αλλά η ποιότητα κατασκευής και υλικών είναι κορυφαία στη νέα Mercedes-Benz E250.

O νέος, hi-tech, 2λιτρος κινητήρας της Mercedes E250 κινεί γρήγορα και παράλληλα, αρκετά οικονομικά το γερμανικό σεντάν. Είναι μάλιστα τεχνολογίας Euro6.

Ανάμεσα στα εξελιγμένα συστήματα ασφαλείας της νέας E250 είναι και το Active Lane Keeping Assist, που φρενάρει τους εξωτερικούς τροχούς με τέτοιο τρόπο, ώστε αν κάποιος αφαιρεθεί στην οδήγηση, το αυτοκίνητο να επανέλθει με ασφάλεια στην ενδεδειγμένη πορεία.!

Στις στροφές, η πισωκίνητη γερμανική μπερλίνα παρουσιάζεται συνολικά ουδέτερη, με τη σύμπραξη βέβαια του ESP. Αν το παρακάνεις τείνει προς την υποστροφή…

Η έλλειψη πλεύσεων και η οχύρωση γύρω από τα σοφιστικέ ηλεκτρονικά βοηθήματα, ενισχύουν το κλίμα εμπιστοσύνης του οδηγού προς την νέα Mercedes-Benz E250.

Πλήρης και καλαίσθητος ο πίνακας οργάνων, που διαθέτει λευκό φόντο για τα αναλογικά στοιχεία του.

Ρετρό εικόνα προσδίδει το νέο αναλογικό ρολόι, που τοποθετήθηκε στο κέντρο του ταμπλό.

Νέος σε σχεδίαση είναι ο περιστροφικός διακόπτης του DIRECT SELECT.

Ο ambient φωτισμός ενισχύει το πολυτελές κλίμα στην καμπίνα.

Σωστή θέση οδήγησης με μοναδική ουσιαστική εργονομική παραφωνία την επιμονή στο ποδοχειρόφρενο.

Με άνεση χωρούν ακόμη και 3 ενήλικες στο πίσω κάθισμα της E250.

Δοκιμή: Ανανεωμένη Mercedes Ε250

40.002 Επισκέψεις στο άρθρο (2/7/2013)

Η ανανεωμένη Mercedes-Benz E250 έχει τον τρόπο και το κύρος να επιβάλλεται καταδεικνύοντας πως ένα “ψαγμένο” facelift είναι ικανό να απογειώσει τις μετοχές ενός μοντέλου.

Η ιστορία της E-Class και η σημασία της για τη Mercedes-Benz είναι πολύ μεγάλη και έτσι η ανανέωση του μοντέλου κάθε άλλο παρά “συνηθισμένο facelift” μπορεί να χαρακτηριστεί. Μάλιστα λέγεται πως το κόστος της εξέλιξης έφτασε το 1 δις ευρώ! Ούτε καινούργια γενιά να ήταν δηλαδή! 

Η ανανέωση της 4ης γενιάς της E-Class ήρθε με την συμπλήρωση 4 χρόνων από το πρώτο λανσάρισμα και οι τεχνικοί της φίρμας με το αστέρι φαίνεται ότι έβαλαν όλη την τέχνη και το μεράκι τους συνδυάζοντας την κορυφαία τεχνολογία με τις επιταγές για οικονομία, και δημιούργησαν ένα αυτοκίνητο που αποτελεί σημείο αναφοράς για την κατηγορία των μεσαίων πολυτελών.

Μεγάλο βάρος δόθηκε στο κομμάτι της βελτίωσης της οικονομίας κίνησής της και των οικολογικών της χαρακτηριστικών. Αυτά είναι τα καλά νέα για όλες τις αγορές, για την ελληνική όμως τα κακά είναι πως, ο 1,8 λτ. κινητήρας έμεινε πίσω. Τη θέση του στη βάση της γκάμας, σε αντίθεση με τη σύγχρονη τάση του downsizing, πήρε ένας 2λιτρος κινητήρας (που είναι όμως πολύ πιο οικονομικός) με ό,τι αυτό συνεπάγεται στη φορολογική του αντιμετώπιση εντός Ελλάδας.Αρκετές αλλαγές έχουμε και στη σχεδίαση του αυτοκινήτου, ενώ τονώθηκε η εσωτερική πολυτέλεια και οι εξοπλιστικές του επιλογές.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
citroen