Κινητήρας-Επιδόσεις: Στο πνεύμα της εποχής
Διαβάστηκε από 20812 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/7/2012
Ο νέος, 4κύλινδρος, αλουμινένιος και 16βάλβιδος 1.200άρης κινητήρας του Megane, είναι ο πρώτος βενζινοκινητήρας της Renault με άμεσο ψεκασμό και υπερτροφοδότηση. Η ακριβής του χωρητικότητα είναι 1.198 κ.εκ. και η απόδοσή του φτάνει τους 115 ίππους και τα 190 Nm ροπής, διαθέσιμα μόλις από τις 1.900 σ.α.λ.. Το μοτέρ αυτό διατίθεται με στάνταρ σύστημα Stop&Start καθώς και με σύστημα ανάκτησης ενέργειας στην πέδηση και την επιβράδυνση, ώστε να προσφέρει μέση κατανάλωση μόνο 5,3 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 119 γρ./χλμ. Στην πράξη, το νέο μηχανικό σύνολο τα καταφέρνει πολύ καλά. Έχει πολιτισμένη, ήσυχη και ελαστική λειτουργία, ενώ μόνο με μεγάλη σχέση στο 6άρι κιβώτιο και το στροφόμετρο κάτω από τις 2.000 σ.α.λ., ο οδηγός θα νιώσει έλλειμμα τραβήγματος. Οι επιδόσεις είναι απόλυτα ικανοποιητικές για τα δεδομένα της κατηγορίας (0-100 χλμ./ώρα σε 10,1 δλ., 60-100 χλμ./ώρα με 4η /5η σε 8,9/12,7 δλ. και 80-120 χλμ./ώρα με 5η /6η σε 14,0/20,6 δλ.). Φυσικά υπολείπονται των επιδόσεων του 1,4 TCe (ειδικά οι ρεπρίζ), αλλά τα οφέλη σε κατανάλωση και εκπομπές CO2 είναι σημαντικά.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κυβισμός (κ.εκ.)
1,198
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)*
115/4.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)*
190/2.000
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
10.1
60-100 χλμ./ώρα 
με 4η/5η (δλ.)
8,9/12,7
80-120 χλμ./ώρα 
με 5η/6η (δλ.)
14,0/20,6
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)*
190
100-0 χλμ./ώρα (μ.)
38.7
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)*
5.3
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)*
119
Βάρος (κιλά)*
1,280
*Εργοστασιακή μέτρηση
» ΕΙΣΑΓΩΓΗ
» Κινητήρας-Επιδόσεις: Στο πνεύμα της εποχής
» Εσωτερικό-Χώροι: Πινελιές φρεσκάδας
» Στο δρόμο: Σταθερό και άνετο
» Εξοπλισμός-Τιμή
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: RENAULT MEGANE,

περισσότερα νέα & άρθρα »
RENAULT - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Renault: Οι πωλήσεις της πέφτουν ενώ η αγορά εταιρικών... ανεβαίνει!

Στην Ελλάδα το ανανεωμένο και πιο ακριβό Renault Captur (τιμές)

Η Renault σε 5 χρόνια ακρίβυνε τα μοντέλα της ως και 9.000 ευρώ

Δοκιμή: Ανανεωμένο υβριδικό Renault Clio E-TECH με 145 PS

Χωρίς diesel και με LPG που δεν πουλάει, τι θα κάνει στην Ελλάδα η Renault;

Πρεμιέρα για το Plug-in υβριδικό Renault Rafale με 300 ίππους

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή: Full ηλεκτρικό Astra με 156 άλογα & 340 χιλιόμετρα αυτονομία

Δοκιμή: Ανανεωμένο Ford Kuga Hybrid με 180 PS | «Καίει» 5 λίτρα στην πόλη

Ηλεκτρικό CUPRA Born με 231 PS στα 35 χιλιάρικα: Αξίζει τα λεφτά του;

Δοκιμή: Ανανεωμένη Mercedes EQB, η ηλεκτρική GLB