ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Στο δρόμο: Σταθερό και άνετο
Διαβάστηκε από 21514 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/7/2012
Το πρώτο που κάνει αίσθηση είναι το χαμηλό επίπεδο θορύβων και η αξιοζήλευτη ποιότητα κύλισης. Βλέπετε, η ανάρτηση του Megane 1,2 TCe, χωρίς να είναι ούτε πολύ σφιχτή αλλά ούτε και μαλακή, εξασφαλίζει μια πολύ καλή ισορροπία ανάμεσα στην άνεση και στη σταθερότητα. Παράλληλα, χάρη στη γραμμική απόδοση του κινητήρα, περιορίζονται στο ελάχιστο οι τάσεις απώλειας πρόσφυσης, ακόμα και σε πιεσμένους ρυθμούς. Αυτό φυσικά επενεργεί θετικά στην οδική συμπεριφορά, αφού η υποστροφή είναι ουσιαστικά μηδενική, ενώ ο πίσω ημιάκαμπτος άξονας κρατάει σταθερό το πίσω μέρος. Από τα φρένα δεν είχαμε κανένα παράπονο, τόσο από την αίσθηση, όσο και από την αποτελεσματικότητά τους. Πάντως το τιμόνι δεν έχει αλλάξει και έτσι, ενώ παρουσιάζει καλή αμεσότητα και βάρος, η πληροφόρηση που μεταφέρει είναι «τεχνητή», με αποτέλεσμα ο οδηγός να νιώθει αποκομμένος από τα δρώμενα.
» ΕΙΣΑΓΩΓΗ
» Κινητήρας-Επιδόσεις: Στο πνεύμα της εποχής
» Εσωτερικό-Χώροι: Πινελιές φρεσκάδας
» Στο δρόμο: Σταθερό και άνετο
» Εξοπλισμός-Τιμή
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: RENAULT MEGANE,

περισσότερα νέα & άρθρα »
RENAULT - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή: Νέο Renault Symbioz E-Tech 145 PS - Υβριδικό SUV για... συμβίωση

Renault Megane E-Tech: Ανανεώνεται και αποκτά μεγαλύτερη αυτονομία

Renault: Παραιτήθηκε ο επικεφαλής, Luca de Meo - Σε ποια εταιρεία πάει;

Savane 4x4: Το σκληροτράχηλο πρωτότυπο του Renault 4

Renault Boreal: Δοκιμές στην Ευρώπη για το νέο οικογενειακό SUV

Νέο υβριδικό σύνολο από τη Renault με 160 άλογα!

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή: Skoda Karoq 1,5 TSI Sportline 150 PS DSG7

Δοκιμή μεταχειρισμένου: Nissan Qashqai 140 PS 2021-2024

Δοκιμή: Νέο Fiat Grande Panda -Το πρώτο μικρό της Fiat μετά το Punto

Δοκιμή: Hyundai Kona με 138 ίππους και δελεαστική τιμή