Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Στο δρόμο: Σταθερό και άνετο
Διαβάστηκε από 21756 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/7/2012
Το πρώτο που κάνει αίσθηση είναι το χαμηλό επίπεδο θορύβων και η αξιοζήλευτη ποιότητα κύλισης. Βλέπετε, η ανάρτηση του Megane 1,2 TCe, χωρίς να είναι ούτε πολύ σφιχτή αλλά ούτε και μαλακή, εξασφαλίζει μια πολύ καλή ισορροπία ανάμεσα στην άνεση και στη σταθερότητα. Παράλληλα, χάρη στη γραμμική απόδοση του κινητήρα, περιορίζονται στο ελάχιστο οι τάσεις απώλειας πρόσφυσης, ακόμα και σε πιεσμένους ρυθμούς. Αυτό φυσικά επενεργεί θετικά στην οδική συμπεριφορά, αφού η υποστροφή είναι ουσιαστικά μηδενική, ενώ ο πίσω ημιάκαμπτος άξονας κρατάει σταθερό το πίσω μέρος. Από τα φρένα δεν είχαμε κανένα παράπονο, τόσο από την αίσθηση, όσο και από την αποτελεσματικότητά τους. Πάντως το τιμόνι δεν έχει αλλάξει και έτσι, ενώ παρουσιάζει καλή αμεσότητα και βάρος, η πληροφόρηση που μεταφέρει είναι «τεχνητή», με αποτέλεσμα ο οδηγός να νιώθει αποκομμένος από τα δρώμενα.
» ΕΙΣΑΓΩΓΗ
» Κινητήρας-Επιδόσεις: Στο πνεύμα της εποχής
» Εσωτερικό-Χώροι: Πινελιές φρεσκάδας
» Στο δρόμο: Σταθερό και άνετο
» Εξοπλισμός-Τιμή
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: RENAULT MEGANE,

περισσότερα νέα & άρθρα »
RENAULT - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Συγκριτικό μεταχειρισμένων: Renault Clio 2012-2020 VS Toyota Yaris 2010-2020

Νέο Renault Clio: ¶νοιξαν οι παραγγελίες για τη νέα γενιά του - Πρώτες τιμές

Το Renault 4 στοχεύει το MINI Countryman! Ρώτησε όμως το Puma Gen-e;

Πρώτες τιμές για το Renault 4 E-Tech

Η Renault ετοιμάζει το νέο ηλεκτρικό Megane RS!

Renault 5 vs MINI: Ποιος κερδίζει στα ρετρό ηλεκτρικά;

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή KGM Torres Hybrid -Μεγάλο SUV που καίει & κοστίζει σαν μικρό

Πόσο καλό σε μετρήσεις & VFM είναι το full υβριδικό Honda HR-V e:HEV;

Νέες μάρκες στην Ελλάδα - Ποια αυτοκίνητα αξίζουν τα λεφτά τους;

Δοκιμή Mercedes C-Class, plug-in με 380 ίππους και 4κίνηση