ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Στο δρόμο: Σταθερό και άνετο
Διαβάστηκε από 21390 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/7/2012
Το πρώτο που κάνει αίσθηση είναι το χαμηλό επίπεδο θορύβων και η αξιοζήλευτη ποιότητα κύλισης. Βλέπετε, η ανάρτηση του Megane 1,2 TCe, χωρίς να είναι ούτε πολύ σφιχτή αλλά ούτε και μαλακή, εξασφαλίζει μια πολύ καλή ισορροπία ανάμεσα στην άνεση και στη σταθερότητα. Παράλληλα, χάρη στη γραμμική απόδοση του κινητήρα, περιορίζονται στο ελάχιστο οι τάσεις απώλειας πρόσφυσης, ακόμα και σε πιεσμένους ρυθμούς. Αυτό φυσικά επενεργεί θετικά στην οδική συμπεριφορά, αφού η υποστροφή είναι ουσιαστικά μηδενική, ενώ ο πίσω ημιάκαμπτος άξονας κρατάει σταθερό το πίσω μέρος. Από τα φρένα δεν είχαμε κανένα παράπονο, τόσο από την αίσθηση, όσο και από την αποτελεσματικότητά τους. Πάντως το τιμόνι δεν έχει αλλάξει και έτσι, ενώ παρουσιάζει καλή αμεσότητα και βάρος, η πληροφόρηση που μεταφέρει είναι «τεχνητή», με αποτέλεσμα ο οδηγός να νιώθει αποκομμένος από τα δρώμενα.
» ΕΙΣΑΓΩΓΗ
» Κινητήρας-Επιδόσεις: Στο πνεύμα της εποχής
» Εσωτερικό-Χώροι: Πινελιές φρεσκάδας
» Στο δρόμο: Σταθερό και άνετο
» Εξοπλισμός-Τιμή
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: RENAULT MEGANE,

περισσότερα νέα & άρθρα »
RENAULT - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Boreal: Το νέο SUV της Renault έρχεται με... ελληνικό όνομα

Γιατί η Ευρώπη λέει, ότι και η Renault την πάτησε σαν την VW;

Renault Clio: Ετοιμάζεται η νέα γενιά | Για πρώτη φορά και ηλεκτρικό!

Renault 5 Turbo 3E: Ξεκίνησαν οι παραγγελίες με τιμή από 155.000 ευρώ

Οι τιμές του νέου, ηλεκτρικού, Renault 5 στην Ελλάδα

Full υβριδικά μικρά SUV στα 145 άλογα: Nissan Juke ή Renault Captur;

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή DFSK E5 DE-i: 7-θέσιο Plug-in υβριδικό μεσαίο SUV με 250 άλογα

Δοκιμή: Ανανεωμένο Hyundai Tucson με ήπια υβριδικό diesel & 4κίνηση

Full αξιολόγηση στο Toyota C-HR: Εξοπλισμός, πορτ-μπαγκάζ & μετρήσεις

Δοκιμή: Νέο MG ZS, μεγαλύτερο και μόνο υβριδικό