Αυξημένους χώρους, χωρίς περιορισμούς στην αίσθηση και στην οδική συμπεριφορά, υπόσχεται το νέο A3 Sportback.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Αυξημένους χώρους, χωρίς περιορισμούς στην αίσθηση και στην οδική συμπεριφορά, υπόσχεται το νέο A3 Sportback.

Οδηγούμε: Audi A3 Sportback

13.664 Επισκέψεις στο άρθρο (22/11/2012)

Η νέα γενιά του Audi A3 Sportback διατηρεί τα πολύ καλά ποιοτικά, οδικά και οδηγικά χαρακτηριστικά του 3θυρου μοντέλου, προσθέτοντας αρκετά περισσότερους χώρους και πρακτικότητα.

- Πιο δυναμικό πίσω τμήμα
- Περισσότερη ευρυχωρία
- Πλήρης γκάμα κινητήρων και πιο ελαφρύ
- Στην Ελλάδα στα τέλη Φεβρουαρίου
Το νέο A3 Sportback, όπως συνέβαινε και στις 2 προηγούμενες γενιές του, πατά πάνω στο γνώριμο αμάξωμα του 3θυρου μοντέλου, προσθέτοντας ένα μακρύτερο πίσω τμήμα που του χαρίζει περισσότερη ευρυχωρία και πρακτικότητα. Το μακρύ μεταξόνιο ευνοεί τους χώρους των επιβατών, την ίδια στιγμή που το πορτ-μπαγκάζ αυξάνει τη χωρητικότητά του στα 380 λτ. (+15 λτ. από το 3θυρο, +10 λτ. από το προηγούμενο A3 Sportback). 
Το νέο Audi A3 Sportback βασίζεται πάνω στην καινούργια πλατφόρμα MQB του Ομίλου VW και όπως και στο 3θυρο μοντέλο, το βάρος έρχεται μειωμένο για να ωφελήσει κατανάλωση, ρύπους και επιδόσεις. Συνολικά, έως και 90 κιλά έχουν κερδηθεί λόγω της χρήσης ελαφριών υλικών (π.χ. αλουμίνιο) σε ανάρτηση, πλαίσιο, αμάξωμα, αλλά και στους κινητήρες και το ταμπλό. 
Αναφορικά με το εσωτερικό, αυτό που αλλάζει σε σχέση με το 3θυρο μοντέλο, είναι η εσωτερική ευρυχωρία και πρακτικότητα, αφού λόγω κυρίως του μακρύτερου μεταξονίου (2,636 μ., +35 χλστ. από το 3θυρο, +58 χλστ. από το προηγούμενο), οι επιβάτες στο πίσω κάθισμα έχουν αισθητά περισσότερο και τελικά πολύ καλό χώρο για τα γόνατά τους. Επίσης, το διαθέσιμο ύψος είναι αρκετό για να χωρέσουν χωρίς πρόβλημα ακόμη και επιβάτες άνω του μέσου ύψους. 
Η γκάμα των κινητήρων του νέου Audi A3 Sportback δεν αλλάζει σε σχέση με αυτές του 3θυρου A3. Αρχικά το νέο μοντέλο θα προσφερθεί με τον 1,4 και 1,8 TFSI των 122 και 180 ίππων, αλλά και με τον 1,6 και 2,0 TDI των 105 και 150 ίππων. Στο δρόμο, αυτό που κερδίζει τις εντυπώσεις είναι η πολύ καλή ρύθμιση που διαθέτει η ανάρτηση του αυτοκινήτου (Γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός, Πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω), η οποία ακόμη και στην έκδοση με ζάντες 18 ιντσών και σπορ σασί, απέφυγε ενοχλητικές αναπηδήσεις και «κοπανήματα». Σημειώστε πάντως ότι η επερχόμενη έκδοση με τον 1,2 TFSI κινητήρα, θα έχει ημιάκαμπτο άξονα στο πίσω τμήμα, όπως ακριβώς έχει συμβεί με το «αδελφό» VW Golf.

Η νέα πλατφόρμα μειώνει το βάρος, χαρίζει μια «αεράτη» οδική συμπεριφορά και πριμοδοτεί την άνεση και της Sportback έκδοσης του νέου Audi A3.

Η νέα πλατφόρμα μειώνει το βάρος, χαρίζει μια «αεράτη» οδική συμπεριφορά και πριμοδοτεί την άνεση και της Sportback έκδοσης του νέου Audi A3.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD E-TRANSIT
OPEL