1. Hyundai Kona 1,6T με 198 PS, 7-DCT & 4Χ4

93.611 Επισκέψεις στο άρθρο (2/8/2022)
Σε μία στριφτερή διαδρομή το Kona έχει τις προδιαγραφές να προβλέψει τυχόν επικείμενη απώλεια πρόσφυσης και να ενεργεί εγκαίρως, παρέχοντας τον κατάλληλο συνδυασμό ισχύος και πέδησης σε κάθε κινητήριο
3 Φωτογραφίες »

Σε μία στριφτερή διαδρομή το Kona έχει τις προδιαγραφές να προβλέψει τυχόν επικείμενη απώλεια πρόσφυσης και να ενεργεί εγκαίρως, παρέχοντας τον κατάλληλο συνδυασμό ισχύος και πέδησης σε κάθε κινητήριο τροχό.

Ένα από τα B-SUV με την πιο ευρεία γκάμα κινητήρων, το Hyundai Kona, φορά ένα εξαιρετικά ισχυρό βενζινοκίνητο σύνολο στην 4κίνητη έκδοσή του. Το Kona, όντας διαθέσιμο με μοτέρ βενζίνης, diesel, ως ήπια υβριδικό, με αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύνολο και με δύο διαφορετικής ισχύος ηλεκτρικές εκδόσεις, «παντρεύει» την κορυφαία βάσει ισχύος επιλογή των 198 ίππων με κίνηση στους όλους τους τροχούς. Πυλώνας της συγκεκριμένης έκδοσης είναι ο 1,6 turbo 4κύλινδρος κινητήρας, ο οποίος ενσωματώνει την επαναστατική νέα τεχνολογία SmartStream CVVD. Μέσω αυτής ελέγχεται η διάρκεια βύθισης των βαλβίδων και προσαρμόζεται η ταχύτητα και η διάρκεια της καύσης ανάλογα με τις οδηγικές απαιτήσεις.


H παρουσία αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων DCT εγγυάται αρκετά άνετη οδηγική αίσθηση εντός και εκτός πόλης για τον οδηγό του 4WD Hyundai Kona.
3 Φωτογραφίες »

H παρουσία αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων DCT εγγυάται αρκετά άνετη οδηγική αίσθηση εντός και εκτός πόλης για τον οδηγό του 4WD Hyundai Kona.


Ως τετρακίνητο, το Hyundai Kona διαθέτει πολλαπλούς συνδέσμους στον πίσω άξονα (Multi-Link), με παρουσία ξεχωριστού υποπλαισίου στήριξης και αντιστρεπτικής ράβδου για την καλύτερη διαχείριση του έξτρα βάρους. Ένα «πακέτο» που του επιτρέπει να είναι εξίσου άνετο στην καθημερινότητα, συγκριτικά με τις υπόλοιπες 2WD εκδόσεις.
 
Ειδικότερα, τώρα, το κορεατικό μικρό crossover συνδυάζει την τεχνολογία τετρακίνησης H-TRAC με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό και με Προηγμένο Σύστημα Πρόσφυσης σε Στροφές (Advanced Traction Cornering Control), επιτυγχάνοντας βελτιωμένη ευελιξία και σταθερότητα. Σε κεντρικό σημείο της κονσόλας βρίσκεται η επιλογή «Lock» για κλείδωμα της ροπής μεταξύ των δύο αξόνων, ενώ υπάρχουν τρία διαθέσιμα προγράμματα, με τα Comfort και Eco να έχουν το μεγαλύτερο μέρος της ροπής στους εμπρός τροχούς. Στο Sport mode η κατανομή εμπρός-πίσω προσεγγίζει το 50-50%, αναλογία η οποία προσφέρεται με δυνατότητα κλειδώματος σε χαμηλές ταχύτητες (π.χ. σε χωματόδρομους).
 
Τεχνικά χαρακτηριστικά Hyundai Kona 1,6T 198 PS 7-DCT 4x4
Κινητήρας*  
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.598
Κύλινδροι/Βαλβίδες 4/16
Τροφοδοσία Αμεσος ψεκασμός βενζίνης + turbo
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 198/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 265/1.600-4.500
Βάρος με οδηγό (κιλά) 1.395
   
Αναρτήσεις - Εκτός δρόμου  
Εμπρός ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον, αντιστρεπτική
Πίσω ανάρτηση Πολλαπλών συνδέσμων, αντιστρεπτική
Απόσταση από το έδαφος (χλστ.) 170
Γωνίες Προσέγγισης/Ράμπας/Διαφυγής (μοίρες) 17,5/16,7/29,6

Σελίδα 14κίνητα μικρά SUV που σε «ξελασπώνουν» και στα δύσκολα
Σελίδα 21. Hyundai Kona 1,6T με 198 PS, 7-DCT & 4Χ4
Σελίδα 32. Jeep Renegade 4xe Trailhawk με 240 PS
Σελίδα 43. Suzuki Vitara 1,4 BoosterJet ALLGRIP Auto με 129 PS
Σελίδα 54. Toyota Yaris Cross Hybrid 116 PS 4x4 CVT
Σελίδα 65. VW T-Roc 2,0 TDI με 150 PS, 4MOTION & DSG7
LEASING FORD VS OPEL
moto