3. Suzuki Vitara 1,4 BoosterJet ALLGRIP Auto με 129 PS

93.608 Επισκέψεις στο άρθρο (2/8/2022)
Στην πράξη το Vitara περνάει πάνω από κακοτράχαλα εδάφη πολύ αποτελεσματικά, με την ανάρτησή του να μην προκαλεί ενόχληση και αναπηδήσεις, ενώ ούτε οι κραδασμοί περνούν στα χέρια του οδηγού από το τιμ
3 Φωτογραφίες »

Στην πράξη το Vitara περνάει πάνω από κακοτράχαλα εδάφη πολύ αποτελεσματικά, με την ανάρτησή του να μην προκαλεί ενόχληση και αναπηδήσεις, ενώ ούτε οι κραδασμοί περνούν στα χέρια του οδηγού από το τιμόνι.

Αποκλειστικά εξηλεκτρισμένο προσφέρεται στην ελληνική αγορά το Suzuki Vitara. Είτε με ήπια υβριδικό σύνολο, είτε με αυτοφορτιζόμενο σύνολο, το SUV πόλης προσφέρεται και με τεχνολογία τετρακίνησης ALLGRIP. Στην mHEV έκδοση το Suzuki Vitara εξοπλίζεται με τον 1,4 BoosterJet ο οποίος συνδυάζεται με ήπια υβριδικό σύστημα 48 V και αποδίδει 129 ίππους. Στην ακριβότερη υβριδική επιλογή που η εταιρεία ονομάζει Strong Hybrid συνυπάρχουν ο κινητήρας 1,5 Dualjet, ένα ηλεκτρικό μοτέρ MGU και μία μπαταρία λιθίου 140V. Χάρη στο ηλεκτρικό μοτέρ είναι εφικτή η ηλεκτρική οδήγηση (και με όπισθεν), ενώ προστίθεται έξτρα ροπή κατά τις αλλαγές ταχυτήτων για πιο ομαλή επιτάχυνση. Το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο αποδίδει 116 ίππους.


Στην προσπάθεια «απεγκλωβισμού» του Vitara συμβάλλουν το ESP και άλλα συστήματα ελέγχου, με την λειτουργία Lock μεταβαίνει αυτόματα σε λειτουργία Snow σε ταχύτητες άνω των 60 χλμ./ώρα.
3 Φωτογραφίες »

Στην προσπάθεια «απεγκλωβισμού» του Vitara συμβάλλουν το ESP και άλλα συστήματα ελέγχου, με την λειτουργία Lock μεταβαίνει αυτόματα σε λειτουργία Snow σε ταχύτητες άνω των 60 χλμ./ώρα.

 
Όσον αφορά την τετρακίνηση ALLGRIP της Suzuki, υπάρχουν τέσσερις λειτουργίες που επιλέγονται από τον αντίστοιχο περιστροφικό διακόπτη (Auto, Sport, Snow, Lock). Η έγχρωμη οθόνη πολλαπλών λειτουργιών στον πίνακα οργάνων ενημερώνει για το ποια λειτουργία έχει επιλεγεί. Στην αυτόματη η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς και μόνο αν διαπιστωθεί απώλεια πρόσφυσης μεταφέρεται και στους πίσω τροχούς. Η συγκεκριμένη επιλογή προτιμάται για πιο ομαλές συνθήκες και για οικονομία καυσίμου. Οι Sport και το Snow ενδείκνυνται για πιο γρήγορη οδήγηση ή οδήγηση στο χιόνι αντίστοιχα. Η λειτουργία Lock, τέλος, κλειδώνει την τετρακίνηση ισόποσα ανάμεσα στους δυο άξονες. Χρησιμεύει για την απομάκρυνση του οχήματος από χιόνι, λάσπη ή άμμο, κατανέμοντας μεγάλη ποσότητα ροπής στους πίσω τροχούς για μέγιστη πρόσφυση.

 
Τεχνικά χαρακτηριστικά Suzuki Vitara 1,4 BoosterJet ALLGRIP Auto
Κινητήρας*  
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.373
Κύλινδροι/Βαλβίδες 4/16
Τροφοδοσία Αμεσος ψεκασμός βενζίνης, turbo, ήπια υβριδικό σύστημα 48V
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 129//5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 235/2.000-3.000
Βάρος με οδηγό (κιλά) 1.320
   
Αναρτήσεις - Εκτός δρόμου  
Εμπρός ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον
Πίσω ανάρτηση Πολλαπλών συνδέσμων
Απόσταση από το έδαφος (χλστ.) 175
Γωνίες Προσέγγισης/Ράμπας/Διαφυγής (μοίρες) ΔΑ

Σελίδα 14κίνητα μικρά SUV που σε «ξελασπώνουν» και στα δύσκολα
Σελίδα 21. Hyundai Kona 1,6T με 198 PS, 7-DCT & 4Χ4
Σελίδα 32. Jeep Renegade 4xe Trailhawk με 240 PS
Σελίδα 43. Suzuki Vitara 1,4 BoosterJet ALLGRIP Auto με 129 PS
Σελίδα 54. Toyota Yaris Cross Hybrid 116 PS 4x4 CVT
Σελίδα 65. VW T-Roc 2,0 TDI με 150 PS, 4MOTION & DSG7
home pro
moto