Χρησιμοποιείτε άλλο σφουγγάρι για τις ζάντες και τα χαμηλά μέρη των προφυλακτήρων και των μαρσπιέ και άλλο για το αμάξωμα.
Τα πάνω κάτω, όχι τα πίσω μπρος
33.405 Επισκέψεις στο άρθρο
Κάθε καλό πλύσιμο ξεκινά με καλό κατάβρεγμα του αυτοκινήτου με νερό προκειμένου να μαλακώσουν οι βρωμιές και να απομακρύνονται πιο εύκολα. Ένα από τα διάφορα «κανόνια» αφρού τα οποία υπάρχουν στην αγορά εξυπηρετούν πολύ εδώ, καθώς «ασπρίζουν» γρήγορα το όχημα και το μουλιάζουν αυξάνοντας την αποτελεσματικότητα του πλυσίματος αλλά και το κόστος σημαντικά. Κατόπιν ξεκινάμε το σαπούνισμα, πάντα από πάνω προς τα κάτω, διότι στις χαμηλότερες περιοχές συγκεντρώνεται η περισσότερη βρωμιά. H κίνηση του χεριού είναι ευθεία και όχι κυκλική (φωτ.), ενώ σίγουρα θα γίνει ένα γρήγορο δεύτερο χέρι σαπουνάδας πριν το τελικό ξέβγαλμα. Στις σκληρές βρωμιές ψεκάζετε καθαριστικό πριν το βασικό πλύσιμο προκειμένου να μουλιάσει.
αυτο με τον πηλο, δεν ξερω που το διαβασετε[καθαριστε πρωτα με πηλο...]...πηλο χρησιμοποιουμε πολυ αραια, διοτι ΠΑΝΤΑ πρεπει να ακολουθειται απο γυαλισμα του βερνικιου. το οποιο απαιτει αλοιφες και εργαλεια [ή με το χερι]. 100% απαραιτητο σταδιο πριν μπει κεραμικη επιστρωση...προφανως μη απαραιτητο για πλυσιματα ρουτινας
αυτο με τον πηλο, δεν ξερω που το διαβασετε[καθαριστε πρωτα με πηλο...]...πηλο χρησιμοποιουμε πολυ αραια, διοτι ΠΑΝΤΑ πρεπει να ακολουθειται απο γυαλισμα του βερνικιου. το οποιο απαιτει αλοιφες και εργαλεια [ή με το χερι]. 100% απαραιτητο σταδιο πριν μπει κεραμικη επιστρωση...προφανως μη απαραιτητο για πλυσιματα ρουτινας