Το βασικό για να ντριφτάρεις είναι να μάθεις να ελέγχεις την υπερστροφή, την τάση του πίσω μέρους να στρίψει περισσότερο από το μπροστινό.

5 πράγματα για σωστό drift

45.109 Επισκέψεις στο άρθρο

Δες τι χρειάζεται να ξέρεις αν θες να ντριφτάρεις σαν.. γιαπωνέζος και να είσαι με ένα μόνιμο χαμόγελο, πάντα σε ελεγχόμενο χώρο, ή πίστα και ποτέ σε δημόσιο δρόμο. Εσύ τα γνώριζες;

Θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε από την αρχή, πως σε καμία περίπτωση δεν προτρέπουμε κανέναν να βγει στο δημόσιο δρόμο και να αρχίσει τα παντιλίκια. Αυτό είναι επικίνδυνο, όχι μόνο για αυτόν που παρανομεί, αλλά και για τους άλλους εποχούμενους ή μη. Επειδή όμως η πλαγιολίσθηση είναι από τα βασικά στοιχεία, που ένας οπαδός της πισωκίνητης (κυρίως) σχολής αναζητά και επειδή κανείς δεν γεννήθηκε drifter, αλλά έγινε μετά από εκπαίδευση και προπόνηση, καλό θα ήταν να διαβάσετε τα 5 πράγματα, που πρέπει να ξέρετε για ντριφτάρετε σωστά και φυσικά πάντα στο ελεγχόμενο περιβάλλον μιας πίστας ή μιας ασφαλτοστρωμένης αλάνας. Θεωρούμε εκ των ουκ άνευ τη σωστή θέση οδήγησης, το κατάλληλα συντηρημένο όχημα, τις σωστές πιέσεις στα ελαστικά και φυσικά την πλήρη απενεργοποίηση των τυχόν ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας, όπως το ESP.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Αρχίζοντας από το βασικό: To ανάποδο τιμόνι
Το βασικό για να ντριφτάρεις είναι να μάθεις να ελέγχεις την υπερστροφή, την τάση του πίσω μέρους να στρίψει περισσότερο από το μπροστινό. Αυτό δεν είναι και τόσο εύκολο, αφού χρειάζεται να συνδυάζεις σωστές ποσότητες γκαζιού με ακριβείς χειρισμούς στο τιμόνι. Σε έναν ελεγχόμενο χώρο λοιπόν ετοιμάσου να πάρεις μια στροφή. Μόλις αρχίσεις να στρίβεις, μπορείς να πατήσεις το λίγο το γκάζι (ανάλογα με το πόση δύναμη έχει το αυτοκίνητο). Μόλις οι πίσω τροχοί χάσουν την πρόσφυση, το πίσω μέρος θα ελαφρύνει και θα αρχίσει να «ανοίγει» την τροχιά του προς το εξωτερικό της στροφής.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Toyota
Audi