Η εξάτμιση ξεκινά από την πολλαπλή, η οποία διαθέτει ανάλογο αριθμό σωλήνων με τους κυλίνδρους του κινητήρα, οι οποίοι ενώνονται και καταλήγουν σε ένα.

5. Σύστημα σωληνώσεων που καθορίζει τα καυσαέρια

19.852 Επισκέψεις στο άρθρο

Η εξάτμιση του αυτοκινήτου αποτελείται από μεταλλικά τμήματα τα οποία ενώνονται μεταξύ τους, ώστε να μπορούν να αφαιρεθούν εύκολα όταν παραστεί ανάγκη. Η εξάτμιση ξεκινά από την πολλαπλή, η οποία διαθέτει ανάλογο αριθμό σωλήνων με τους κυλίνδρους του κινητήρα. Οι σωλήνες αυτοί ενώνονται και καταλήγουν σε ένα. Μετά από εκείνο το σημείο ενώνονται με τον καταλύτη, ο οποίος φιλτράρει τις βλαβερές ουσίες της καύσης του κινητήρα. Σειρά έχει το μεσαίο καζανάκι και το τελικό, με το πρώτο να είναι υπεύθυνο για τη ροή των καυσαερίων και το τελευταίο να περιορίζει το θόρυβο που καταλήγει στο περιβάλλον.

Το σύστημα εξαγωγής έχει να επιτελέσει κάμποσες βασικές λειτουργίες, οι οποίες είναι:
• Να απομακρύνει τα καυσαέρια από το μηχανοστάσιο και από το όχημα.
• Να περιορίζει το θόρυβο εξαγωγής του κινητήρα.
• Να συνεισφέρει στη βελτίωση της απόδοσης του κινητήρα, είτε από μόνο του, είτε ενσωματώνοντας διατάξεις, όπως ένα turbo.
• Να φιλοξενεί τους αισθητήρες του συστήματος διαχείρισης κινητήρα που άπτονται των λειτουργιών προετοιμασίας καυσίμου μίγματος (δηλαδή τους αισθητήρες λάμδα).
• Να ενσωματώνει τις διατάξεις καθαρισμού των καυσαερίων (καταλύτες, φίλτρα κατακράτησης σωματιδίων.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

ELASTIKA 2024
OPEL