Η εξάτμιση είναι σταθερά συνδεδεμένη με τον κινητήρα, συνεπώς δέχεται και αυτή τους κραδασμούς που προκαλούνται στο μηχανοστάσιο.

3. Εχθρός η θερμοκρασία και οι κραδασμοί

19.851 Επισκέψεις στο άρθρο

Η αύξηση ή και μείωση της θερμοκρασίας είναι από τους μεγαλύτερους πονοκεφάλους που αντιμετωπίζει το σύστημα της εξάτμισής. Οι αλλεπάλληλες αυξομειώσεις θερμοκρασίας καυσαερίων, είτε μιλάμε για ένα συνεχές «σταμάτα-ξεκίνα» για την κίνηση εντός πόλης, είτε στο ταξίδι μας στην εθνική με το γκάζι συνεχώς πατημένο, το σύστημα εξαγωγής ανεβάζει θερμοκρασίες τρομερά υψηλές. Aλλωστε όσο πιο πολύ γκάζι πατάς, τόσο περισσότερη βενζίνη καις και, ως εκ τούτου, τόσο περισσότερη θερμότητα στέλνεις στην εξάτμιση.

Η θερμική καταπόνηση του συστήματος είναι μεγάλη. Όλες αυτές οι μεταβολές θερμοκρασίας προκαλούν σημαντικές διαστολές / συστολές στην εξάτμιση δυσχεραίνοντας την αντοχή του μετάλλου, αφού ως γνωστόν, οι μηχανικές ιδιότητες οποιουδήποτε μετάλλου φθίνουν όσο αυξάνει η θερμοκρασία του. Εξίσου επιβαρυντικός παράγοντας για το σύστημα εξάτμισης είναι οι ταλαντώσεις που προκαλούνται, εξΆ αιτίας της κίνησης του κινητήρα πάνω στις ελαστικές του βάσεις, η εξαιτίας των ανωμαλιών του δρόμου, των επιταχύνσεων ή επιβραδύνσεων και γενικότερα λόγω της κίνησης του οχήματος. Ο κινητήρας δεν είναι πακτωμένος στο αμάξωμα, και ως εκ τούτου η εξάτμιση, που είναι σταθερά συνδεδεμένη με τον κινητήρα, τον ακολουθεί σε αυτόν τον δύσκολο χορό. Προκειμένου η εξάτμιση να μην κοπεί στα δυο, πρέπει να διαθέτει ελαστικά τμήματα και ελαστικές βάσεις.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

PEUGEOT NEW EVANS
4green