" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το ηλεκτρικό VW Golf blue-e-motion

To αυτοκίνητο δεν θα το δούμε στο δρόμο πριν το 2014

Ο ηλεκτροκινητήρας θα αποδίδει έως 115 ίππους

Οι μπαταρίες ιόντων-λιθίου είναι τοποθετημένες στο τούνελ, και γενικά στο κάτω μέρος του πατώματος και του χώρου των αποσκευών

Επίσημα το ηλεκτρικό VW Golf!

Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/11/2010

Πρόκειται για το VW Golf blue-e-motion, που ήδη εξελίσσεται από το Μάιο όμως δεν θα το δούμε στο δρόμο πριν το 2014. Η εταιρεία μόλις ανακοίνωσε τα επίσημα τεχνικά του στοιχεία, με το μοντέλο να χρησιμοποιεί ηλεκτροκινητήρα 115 ίππων και την αυτονομία του να φτάνει τα 150 χιλιόμετρα.

 
Η ηλεκτρική ενέργεια του θα αποθηκεύεται σε μπαταρίες ιόντων-λιθίου χωρητικότητας 26,5 kWh που συνολικά ζυγίζουν 315 κιλά. Αυτές είναι τοποθετημένες σε διάφορά μέρη του αυτοκινήτου, όπως στο πάτωμα, στο κεντρικό τούνελ, κάτω από τα πίσω καθίσματα αλλά και στο κάτω μέρος του χώρου των αποσκευών. Ο τελευταίος μάλιστα μειώθηκε αισθητά στα 275 λίτρα, από τα 350 λίτρα της κανονικής έκδοσης.
Το ηλεκτρικό μοτέρ έχει συνεχή ισχύ στους 69 ίππους, η οποία όμως μπορεί να φτάσει τους 115 ίππους, ενώ η ροπή είναι τα 270 Nm. Ο αεροδυναμικός συντελεστής του μοντέλου έχει βελτιωθεί στο 0,295 cd, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 135 χ.α.ω. με τα 0-100 χ.α.ω. να έρχονται σε 11,8 δλ.
Ανάλογα με τη χρήση (ταχύτητα, λειτουργία a/c, κ.λ.π.) η VW αναφέρει ότι η αυτονομία του μοντέλου μπορεί να φτάσει έως και τα 150 χιλιόμετρα. Σύμφωνα με τα λεγόμενα της όμως, αυτή θα βελτιωθεί κατά το λανσάρισμα του μοντέλου, κυρίως λόγω της εξέλιξης των μπαταριών.
Τέλος, το Golf blue-e-motion θα διαθέτει τις τρεις λειτουργίες: Normal, Comfort+ και Range+. Στη λειτουργία Normal, o ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 87 ίππους και η τελική ταχύτητα πέφτει στα 115 χ.α.ω. Στη λειτουργία Comfort +, o ηλεκτροκινητήρας αποδίδει την πλήρη ισχύ των 115 ίππων με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 135 χ.α.ω., και τέλος στη λειτουργία Range +, η απόδοση πέφτει στους 69 ίππους, η τελική ταχύτητα στα 105 χ.α.ω. και το a/c απενεργοποιείται πλήρως.

 

Δοκιμή: Νέα Toyota Corolla Hybrid

Οδηγήσαμε το Dacia Duster Pick-Up

Video: Nέο Opel Corsa GSi

Η Ford ο μεγάλος χορηγός της TRIMORE-XTERRA Greece

Η κίνηση στους δρόμους

Μάρκες που δεν φτιάχνουν αυτοκίνητα: Γίνεται;

Τα 5 μικρομεσαία με τον μεγαλύτερο χώρο αποσκευών

6 σημεία ελέγχου του πέλματος

Βάλε αγωνιστικό κάθισμα!

120 χρόνια Opel με 120 SUV σε μοναδικές τιμές!

Στην παραγωγή η Aston Martin DBS «59»

Ετοιμάζεται το νέο Toyota Yaris στο Ring (+video)

Φουτουριστικό και αυτόνομο το Exeed E-IUV

Nέο Τοyota Proace City

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

PEUGEOT: Nέο Peugeot 508 από 29.900€

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »