• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το πιο εντυπωσιακό VW της σύγχρονης ιστορίας της φίρμας, συναντά την καλλονή της Alfa Romeo.

Ο 2λιτρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας της Giulia διακρίνεται για τις επιδόσεις και την κατανάλωσή του σε σχέση με τον αντίστοιχο του Arteon.

Μοντέρνα και οδηγοκεντρική διαμόρφωση καμπίνας, «ψαγμένη» ποιότητα κατασκευής και ικανή ευρυχωρία στην καμπίνα της Veloce, όπως και στις άλλες Giulia άλλωστε…

Σπορτίφ αισθητικά είναι ο πίνακας οργάνων της Alfa Romeo Giulia Veloce.

Οι διακόπτες πάνω στο τιμόνι και τα σταθερά, μεγάλα και αλουμινένια paddles πίσω από αυτό, είναι αρκετά για να σου φτιάξουν την διάθεση.

Το εσωτερικό του Arteon χαρακτηρίζεται από το κορυφαίο επίπεδο συναρμολόγησης και φινιρίσματος.

Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων είναι ευανάγνωστος και πολύ σύγχρονος.

Οι χώροι στο εσωτερικό του Arteon είναι σημαντικά καλύτεροι στις σημαντικότερες μετρήσεις.

Με την Giulia Veloce θα απολαύσεις κάθε κλειστή βουνίσια διαδρομή λαμβάνοντας πάντα εξαιρετική αίσθηση για τα τεκταινόμενα στο δρόμο.

Σταθερό, ευθύβολο και γρήγορο αν του ζητηθεί είναι το Arteon οδηγικά ενώ είναι και πιο άνετο από την Giulia. Από την άλλη χάνει σε αίσθηση και σε fun to drive χαρακτήρα.

Alfa Romeo Giulia Veloce Vs VW Arteon

Διαβάστηκε από 5470 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/7/2018

Το πιο εντυπωσιακό VW της σύγχρονης ιστορίας της φίρμας, συναντά την καλλονή της Alfa Romeo. Συγκρίνουμε τις δύο σπορ μπερλίνες των διαφορετικών σχολών αλλά και των αρκετών κοινών χαρακτηριστικών.

 
Η Alfa Romeo Giulia κατάφερε από την πρώτη στιγμή να σαγηνέψει με την αισθητική της όλους τους εραστές της αυτοκίνησης γενικότερα. Συνέχισε να μαγεύει και με τον έντονο και αυθεντικό Alfa χαρακτήρα της σε οδηγικό επίπεδο, ενώ παράλληλα δεν αφήνει ανικανοποίητους όσους απαιτούν ένα ποιοτικό και premium χαρακτήρα από ένα αυτοκίνητο που κοστίζει από 39.300 ευρώ.

Η Volkswagen αντίθετα δεν είχε ποτέ της σοβαρά οικονομικά προβλήματα και δεν σταμάτησε στιγμή στην μακρόχρονη ιστορία της να φτιάχνει εξαιρετικά -σε όλα τα επίπεδα-, αυτοκίνητα για τον καθένα. Της έλειπε όμως αυτό το κάτι σε αισθητικό και σε ορισμένες ειδικές κατηγορίες και σε οδηγικό επίπεδο. Και να που οι δρόμοι των δύο εκ διαμέτρου αντίθετων εταιρειών δείχνουν να συναντιούνται με τα τελευταία τους σπορ σεντάν αυτοκίνητα. Στις εκδόσεις R-Line για το Arteon και Veloce για την Giulia μάλιστα, η αισθητική απογειώνεται περαιτέρω με τα αεροδυναμικά βοηθήματα.

Το Arteon είναι εντυπωσιακό αισθητικά με πιο κουπέ λογική σχεδίασης στο μεγαλύτερο σε διαστάσεις αμάξωμά του, εκφράζοντας δυναμισμό και πολυτέλεια στον υπερθετικό βαθμό. Η Giulia παραμένει ελκυστική και με τις πιο κόμπακτ διαστάσεις της, μοιάζει πιο «αθλητική», ενώ η σχεδίαση και των δύο αν και σαφώς αποτελεί το κύριο χαρακτηριστικό τους, δεν υποσκιάζει τα άλλα κοινά τους χαρακτηριστικά. Μιλάμε φυσικά για τους δίλιτρους κινητήρες βενζίνης με 280 ίππους, τα σοφιστικέ κιβώτια ταχυτήτων και την μετάδοση της κίνησης και στους 4 τροχούς. Αυτά είναι τα βασικά συστατικά για δύο διαφορετικές συνταγές άσχετα αν διαθέτουν και παραπλήσιες τιμές (55.350 ευρώ για το Arteon και 53.250 ευρώ για την Giulia).

Ξεκινώντας από τους κινητήρες, έχουμε να κάνουμε με δύο από τους καλύτερους δίλιτρους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες βενζίνης της αγοράς, με απόδοση 280 ίππων οι οποίοι σε κάθε περίπτωση ανταποκρίνονται πλήρως στις ανάγκες για σβέλτες μετακινήσεις. Σε άμεση σύγκριση, υπερτερεί ελαφρώς ο κινητήρας της Alfa Romeo Giulia αφού παρουσιάζει μεγαλύτερη ροπή ενώ έχει να κινήσει και λιγότερο βάρος (κατά 110 κιλά) με αποτέλεσμα να κερδίζει την μάχη σε επιδόσεις αλλά κυρίως σε κατανάλωση. Αυτός συνδυάζεται με το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων της ZF το οποίο και πάλι διακρίνεται για την αμεσότητά του και την πολιτισμένη του λειτουργία, ενώ και εδώ τα μεγάλα και σταθερά paddles πίσω από το τιμόνι «βγάζουν μάτια» και κερδίζουν και την σύγκριση σε πεδίο πρακτικότητας σε σχέση με τα αντίστοιχα χειριστήρια του 7τάχυτου DSG του Arteon. Aυτό, αν και διπλού συμπλέκτη δεν προσφέρει αξιοσημείωτη διαφορά σε ταχύτητες αλλαγών, είναι όμως και εκείνο «to the point» για να εκμεταλλευθεί το «βάθος» και την μεγάλη ισχύ του πολύ καλού μοτέρ, προσφέροντας την αίσθηση του συνεχόμενου τραβήγματος και της εκρηκτικότητας παρά το βάρος του Arteon.

Περνώντας στο εσωτερικό τα πράγματα είναι λίγο πολύ αναμενόμενα για κάθε ένα από τα δύο αυτοκίνητα. Τo VW Arteon εδώ στερείται φαντασίας ακολουθώντας την λογική ενός λιτού σχεδιαστικά αλλά υπερσύγχρονου διακόσμου. Ποιοτικά αγγίζει τα όρια της πολυτέλειας έχοντας έναν σαφή premium «αέρα». Ακριβά πλαστικά και δέρματα, εξαιρετικό φινίρισμα και μασίφ συναρμογή κερδίζουν τις εντυπώσεις μαζί με το σπορ τιμόνι, την εξαιρετική θέση οδήγησης, τα «σωστά» καθίσματα και τον γενικότερο διάκοσμο R-Line. Από εκεί και πέρα, τα φωτά πέφτουν στην 9,2 ιντσών έγχρωμη οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό και στον  στάνταρ ψηφιακό πίνακα οργάνων.

Το εσωτερικό της Giulia Veloce πάλι, δεν διαφέρει ουσιαστικά από αυτό των λιγότερο ισχυρών εκδόσεων κερδίζοντας όμως τις εντυπώσεις αισθητικά. Τα φώτα πέφτουν στη μοντέρνα και οδηγοκεντρική διαμόρφωση της καμπίνας, τον σπορ διάκοσμο, τον πίνακα οργάνων, την οθόνη στο κέντρο του ταμπλό του συστήματος infotainment, την προσεγμένη ποιότητα κατασκευής και την άριστη θέση οδήγησης. Σε επίπεδο χώρων, δεν «χωρά» καμία αντιπαράθεση αφού οι σημαντικά μεγαλύτερες διαστάσεις του Arteon του δίνουν και το πλεονέκτημα στις περισσότερες μετρήσεις, εκτός όμως από τον αέρα για τα κεφάλια των πίσω που περιορίζεται από την κουπέ σχεδίαση του αμαξώματος.

Στο δρόμο τα πράγματα είναι λίγο πολύ αναμενόμενα για το κάθε αυτοκίνητο. Η ισχυρή απόδοση των συνόλων περνάει στο δρόμο μέσω των συστημάτων τετρακίνησης της κάθε εταιρείας. Η VW επιστρατεύει το σύστημα 4MOTIOΝ για το Arteon ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης που κατανέμει τη ροπή αρχικά στον εμπρός άξονα και μεταφέρει ανάλογα με τις συνθήκες πρόσφυσης και στον πίσω. Αντίθετα, το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης Q4 της Giulia, μεταφέρει αρχικά τη ροπή στον πίσω άξονα και αντίστοιχα όταν χρειαστεί μεταφέρει και στους εμπρός τροχούς. Στην πράξη, το σύστημα τετρακίνησης της Giulia συμβαδίζει με την πιο σπορ φιλοσοφία της, η οποία εντείνεται και από το στιβαρό της πλαίσιο, το εξαιρετικό τιμόνι της και την σφιχτή της ανάρτηση με αποτέλεσμα να σε κερδίζει με την οδική της συμπεριφορά σε κάθε συνθήκη.

Το Arteon επιδεικνύει έναν πιο GT χαρακτήρα ικανό για μεγάλα ταξίδια με τα επίπεδα της πρόσφυσης να είναι εξαιρετικά αυξημένα με αποτέλεσμα να κινείται ταχύτατα και σε δρόμους με στροφές. Ανάλογα με την επιλογή στο σύστημα παραμετροποίησης (Drive Profile στο Arteon και D.N.A στην Giulia) ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ένα πιο καθημερινό ή επιθετικό προφίλ σε κάθε περίπτωση, ενώ και στα δύο μπορεί να ρυθμίσει την απόσβεση της ανάρτησης, με το Arteon να επιδεικνύει σε όλες τις περιπτώσεις πιο άνετο προφίλ και καλύτερη ποιότητα κύλισης. Τα φρένα σε κάθε περίπτωση είναι εξαιρετικά σε απόδοση, με το σχετικό πεντάλ του Arteon να προσφέρει συγκριτικά καλύτερη αίσθηση.

Η άποψή μας
Είναι δεδομένο πως πρόκειται για δύο από τα πιο ξεχωριστά μεσαία αυτοκίνητα της κατηγορίας των οποίων η εμφάνιση συνοδεύεται και από αντίστοιχα εντυπωσιακά χαρακτηριστικά. Η επιλογή είναι ξεκάθαρα θέμα προσωπικών κριτηρίων μιας και η τιμή είναι παραπλήσια. Το μόνο που μπορούμε να πούμε εμείς είναι ότι σαφέστατα η Alfa Romeo Giulia εκφράζει ένα πιο σπορτίφ προφίλ σε κάθε επίπεδο, ενώ το Arteon έχει ένα πιο «επίπεδο» χαρακτήρα αλλά διακρίνεται και αυτό για την πληρότητά του.

 

ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

περισσότερα »

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Ελεύθερο Κείμενο
Κατηγορία/Υποκατηγορία
Μάρκα
Μοντέλο
Χρονολογία
 
Τιμή από
Τιμή έως
Εργοστασιακός Κωδικός