• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Αν δεν συνδέεται το κινητό, θα πάρεις άλλο αμάξι ή κινητό;

Διαβάστηκε από 2963 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/9/2019
 

Πόσο σημαντική είναι η συνδεσιμότητα του κινητού στο αυτοκίνητο; Όταν κάποιοι κατασκευαστές προσφέρουν δωρεάν συνδεσιμότητα μέσω Android Auto και Apple Carplay, τι κάνεις αν το μοντέλο που θέλεις είτε δεν προσφέρει κάποιο από τα δύο, είτε τα χρεώνει;


Μπορεί για κάποιους να είναι ψιλά γράμματα. Όμως για όποιον έχει χρησιμοποιήσει Android Auto ή Apple Carplay, η ενσωμάτωση του κινητού και όλων των εφαρμογών του στο σύστημα ψυχαγωγίας του αυτοκινήτου, το πράγμα είναι αλλιώς.

Είναι αλλιώς γιατί έχεις ίντερνετ στο αυτοκίνητο, με τους χάρτες και την τεχνητή νοημοσύνη της Google ή της Apple, έχεις την κίνηση στο δρόμο και πληροφορίες για ότι συμβαίνει γύρω σου σε πραγματικό χρόνο. Επίσης έχεις όλη την ψυχαγωγία που έχεις συνηθίσει να έχεις στο κινητό σου.

Η συνδεσιμότητα του κινητού στο αυτοκίνητο είναι πλέον τόσο σημαντική, ειδικά για τους νέους που έχουν πιο έντονη τη χρήση του τηλεφώνου τους, που οι κατασκευαστές απλοποιούν τα δικά τους συστήματα, και ουσιαστικά αφήνουν την Google με το Android Auto και την Apple με το Carplay να κάνουν αυτό που ξέρουν καλύτερα.

Όμως αυτό δεν ισχύει για όλες τις μάρκες. Κάποιες μάρκες έχουν τη δική τους άποψη για το τι θα συνδέεται και τι όχι στα αυτοκίνητά τους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η BMW που αρνείται πεισματικά να υποστηρίξει το Android Auto, και έτσι αφήνει τους χρήστες με τηλέφωνα Android να συνδέονται μόνο για ήχο μέσω Bluetooth, όπως 15 χρόνια πριν.

Όσο για τους χρήστες Apple, η BMW μπορεί να υποστηρίζει το Carplay, όμως αντίθετα με κάθε άλλη μάρκα που το διαθέτει στάνταρ, το χρεώνει, και μάλιστα με σημαντικό κόστος που τώρα θέλει να μετατρέψει σε ετήσια συνδρομή.

Αυτή η στάση της BMW έχει προκαλέσει σάλο σε μεγάλες αγορές όπως της Μ. Βρετανίας, της Γερμανίας, Γαλλίας και Αμερικής, με αγοραστές να μαζεύουν υπογραφές και να κάνουν καμπάνιες δυσφήμισης της μάρκας προσπαθώντας να την πιέσουν να κάνει ότι και οι υπόλοιποι κατασκευαστές, να υποστηρίξει δηλαδή και τα δύο συστήματα και μάλιστα δωρεάν.

Είναι όμως αυτός λόγος να μην αγοράσει κανείς BMW και να προτιμήσει μια άλλη μάρκα; Μπορεί μια γκάμα σαν της BMW να χάσει πελάτες στον ανταγωνισμό γιατί απλά δεν συνδέεται το τηλέφωνό τους; Εσείς θα αλλάζατε μάρκα κινητού γιατί δεν συνδέεται στο αυτοκίνητο; Τι λέτε;

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια