• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Aνέλπιστο 1-2 για την Μercedes στην Ρωσία

Διαβάστηκε από 2537 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/9/2019
 

H Μercedes «διάβασε» καλύτερα τον αγώνα, η τύχη της χαμογέλασε στο κατάλληλο σημείο και οι οδηγοί της ήταν όσο γρήγοροι χρειαζόταν για να πετύχουν άλλο ένα 1-2 την φετινή χρονιά.

Μπορεί η Ferrari να έχει αναγεννηθεί και να μπορεί πλέον να ισχυρίζεται πως διαθέτει καλύτερο μονοθέσιο από αυτό της Mercedes, ειδικά στις κατατακτήριες,  ωστόσο η επιλογή της γερμανικής ομάδας να ξεκινήσουν τα μονοθέσιά της με την μεσαία γόμα απέδωσε τελικά καρπούς.

Όπως είχε προβλέψει σωστά ο Hamilton, οι δύο Ferrari είχαν το μεγάλο πλεονέκτημα στην πρώτη ευθεία και κατάφεραν να βρεθούν στις δύο πρώτες θέσεις. Παρά το μεγάλο πλεονέκτημα που έδιναν τα μαλακά ελαστικά στα μονοθέσια της Ferrari, Vettel και Leclerc δεν μπορούσαν να απομακρυνθούν από τα ασημένια βέλη είτε γιατί δεν ήταν ικανά να ανεβάσουν τον ρυθμό τους είτε γιατί η ιταλική ομάδα «φοβήθηκε» μήπως τα ελαστικά τους παρουσιάσουν υπέρμετρη φθορά, έαν οι οδηγοί της πίεζαν περισσότερο.

Ο χόρος των pit-stop άνοιξε με τις Ferrari να μπαίνουν από τις πρώτες ομάδες στα pits και να βγαίνουν πίσω από τα μονοθέσια της Mercedes. Εκεί όλα άλλαξαν προς το χειρότερο για την ιταλική ομάδα, όταν ο Vettel παρουσίασε πρόβλημα στον κινητήρα και χρειάστηκε να εγκαταλείψει. Με τoυς αγωνοδίκες να δίνουν εντολή να ενεργοποιηθεί το virtual safety car,  η Mercedes βρήκε την ευκαρία να βάλει να βάλει τους δύο οδηγούς της στα pits με αποτέλεσμα ο Hamilton να βρεθεί στην πρώτη θέση, ο Leclerc στην δεύτερη και ο Bottas στην τρίτη. Με τον Russell να χάνει τον έλεγχο της Williams ελάχιστους γύρους αργότερα και το αυτοκίνητο ασφαλείας να μπαίνει στην πίστα, η Ferrari αποφάσισε να καλέσει τον Leclerc ξανά στα pits για να του τοποθετήσει τα μαλακά ελαστικά και να παλέψει επί ίσοις όροις απέναντι στις Mercedes, χάνοντας όμως την δεύτερη θέση από τον Bottas. Στους 25 περίπου γύρους που απέμειναν, o Leclerc δεν κατάφερε να περάσει τον Φιλανδό και έτσι περιορίστηκε στην τρίτη θέση του βάθρου.  Τέταρτος κατετάγη ο Verstappen κάνοντας έναν σταθερό αγώνα, χωρίς όμως να μπορεί να διεκδικήσει κάτι περισσότερο, ενώ εντυπωσιακός ήταν ο Albon, αφού κατάφερε να τερματίσει στην 5η θέση χάρη σε μια τρομερή προσπάθεια που περιελάμβανε πολλά προσπεράσματα.

Σημαντικούς βαθμούς έδωσε ο Sainz στην McLaren από την 6η θέση, ο Perez ήταν καλός τερματίζοντας 7ος ενώ την 10άδα έκλεισαν οι Norris, Magnussen και Hulkenberg. Γρήγορα θα ξεχάσουν αυτόν τον αγώνα η Alfa Romeo και η Toro Rosso αλλά και Κubica, Russell, Vettel, Ricciardo και Grosjean που εγκατέλειψαν.

Ο επόμενος αγώνας θα γίνει στην Suzuka της Ιαπωνίας 11-13 Οκτωβρίου.

Δείτε την τελική κατάταξη:

Πιστός με αιτία;

Η μάχη της βασικής: Polo vs i20

Δοκιμή: DS 7 Crossback

Αποκλειστικό: Η νέα Skoda Octavia

Η κίνηση στους δρόμους

Ξέρεις τι είναι η ισχύς;

Μικρό βήμα για εκείνη, μεγάλο για τη ζωή της

Porsche: «Nα διαφοροποιηθούμε για να επιβιώσουμε»

Διέρρευσε η νέα Skoda Octavia

Σχέδιο δείχνει το νέο Hyundai Tucson

Αντανακλαστικά στο ζενίθ

Βαν της Hyundai μόνο για drift (+vid)

Aμφισβητούνται οι χρόνοι του Model S στο Ring

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »