• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
6 φωτογραφίες »

Από το πρωτότυπο στη Φρανκφούρτη του 2017 έως την πρεμιέρα αργότερα μέσα στο 2020, η EQA εξελίχτηκε από μικρομεσαίο σε μικρομεσαίο SUV – πάντα με ηλεκτρική γραμμή κίνησης.

Αποκλειστικό: Oι νέες Mercedes του 2020

7.923 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/2/2020

Όλη η Mercedes στην πρίζα! Από τα πιο μικρά SUV έως τα μεγάλα σεντάν, όπως η S-Class, η Mercedes ετοιμάζεται για μια πολύ γεμάτη χρονιά, με φουλ ηλεκτρικά και όχι μόνο…

Ο εφευρέτης του αυτοκινήτου καλείται να εφεύρει εκ νέου τον εαυτό του. Ακόμα πιο πολλά ηλεκτρικά, η αυτόνομη οδήγηση μπαίνει πια σαφώς στο στόχαστρο και παρΆ όλα αυτά, η Mercedes θα πρέπει να εκτελέσει ένα δύσκολο σπαγγάτο ανάμεσα στο καινούριο και το παλιό σύμπαν της αυτοκινητοβιομηχανίας, χωρίς να χάνει σε αρχοντιά.

Την τρέχουσα χρονιά λοιπόν θα δούμε οτιδήποτε ξεκινώντας από το θηριώδες SUV της Maybach, μια S-Class δηλαδή για την κλάση των SUV. Από τη στιγμή που το επιχειρεί η Bentley αλλά και η Rolls-Royce, δεν τίθεται θέμα ότι θα «έβαζε μπρος» κάτι ανάλογο και η Mercedes, μέσω της Maybach, η οποία πρώτη φορά θα βάλει την υπογραφή της σε ένα εκτός δρόμου όχημα. To μοντέλο θα λέγεται «600», αλλά θα είναι οχτακύλινδρο. Θα έχει άφθονο χώρο στο πίσω μέρος και τιμές βέβαια βαθιά μέσα στο εξαψήφιο πεδίο.

Φέτος όμως θα δούμε και την κανονική S-Class, η οποία θα κάνει πρεμιέρα φέτος στη νέα εκδοχή της. Το, κατά παράδοση, «καλύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο» είναι εδώ και χρόνια ο ηγέτης της κατηγορίας των μεγάλων και πολυτελών μοντέλων. Και θέλει βέβαια να συνεχίσει να πρωτοπορεί και να φέρνει νέες τεχνολογίες.

Με την ίδια προσοχή όμως αντιμετωπίζονται και οι μικρότερες κατηγορίες, όπως η EQA, το νέο μέλος της ηλεκτρικής οικογένειας της Mercedes. Αρχικά υπολογιζόταν ότι η EQA θα είναι ηλεκτρικό μικρομεσαίο, επειδή έτσι έδειχνε και το αρχικό πρωτότυπο, από την έκθεση της Φρανκφούρτης το 2017. Στην πορεία όμως προκρίθηκε τελικά το SUV κι έτσι η EQA θα είναι επί της ουσίας η ηλεκτρική παραλλαγή της GLA. Στην επίσημη παρουσίαση της GLA μάλιστα, η οποία έγινε διαδικτυακά, παρουσιάστηκε βιαστικά και μια φωτογραφία της EQA, και σύμφωνα με αυτό το στοιχείο, οι εξωτερικές διαφορές με τη GLA θα είναι αμελητέες. Σε τεχνικό επίπεδο θα έχουμε ένα αυτοκίνητο με άφθονους χώρους για τους επιβάτες, κυρίως πίσω αλλά και αυτονομία έως τα 500 χλμ..

Το κρίσιμο είναι ότι, η πρεμιέρα της EQA είναι προγραμματισμένη μεν για μέσα στο 2020 αλλά θα γίνει προς τα τέλη του έτους, το φθινόπωρο στο Παρίσι το πιθανότερο. Αντίστοιχα, με την ίδια λογική η EQB η οποία θα προκύψει κι εκείνη σύντομα, θα είναι το ηλεκτρικό «ισοδύναμο» της GLB. Εδώ θα έχουμε έναν αντίπαλο για το ID.4 της VW, στο οποίο θα θέλει να προκαλέσει ένα σχετικό πονοκέφαλο. Τα δύο μοντέλα θα βγουν σχεδόν ταυτόχρονα στην αγορά, ενώ της Mercedes θα είναι και επταθέσιο, στοιχείο πολύ σημαντικό για αγορές όπως της Κίνας. Η πρεμιέρα της EQB θα γίνει προς τα τέλη της χρονιάς και οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2021. Kαι σε όλα αυτά βέβαια προστίθενται η ανανεωμένη E-Class, η εντελώς νέα C-Class – αμφότερες με μεγάλη έμφαση στην υβριδική τεχνολογία. Ο εξηλεκτρισμός της γκάμας είναι λοιπόν από τους βασικούς στόχους της φίρμας.