Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test drive σε ελεγχόμενο διαμορφωμένο περιβάλλον

(11/11/2025)
Το Jaecoo 8 είχε στιβαρό πάτημα και παρά το βάρος του στα διαδοχικά σλάλομ κράτησε την αυτοκυριαρχία του.
2 Φωτογραφίες »

Το Jaecoo 8 είχε στιβαρό πάτημα και παρά το βάρος του στα διαδοχικά σλάλομ κράτησε την αυτοκυριαρχία του.

Όλα τα παραπάνω μοντέλα είχαμε την ευκαιρία να τα οδηγήσουμε σε ένα ελεγχόμενο περιβάλλον, σε μια σειρά από δοκιμασίες άνεσης και ασφάλειας στο πλαίσιο του NEXT Drive – Co-Creation Experience Camp.


Το Omoda 7 θα φέρει και μια πληθώρα συστημάτων ADAS, ανάμεσα τους και το (APA), το οποίο αναλαμβάνει πλήρως τη διαδικασία του παρκαρίσματος, σύστημα που είδαμε σε live επίδειξη.
2 Φωτογραφίες »

Το Omoda 7 θα φέρει και μια πληθώρα συστημάτων ADAS, ανάμεσα τους και το (APA), το οποίο αναλαμβάνει πλήρως τη διαδικασία του παρκαρίσματος, σύστημα που είδαμε σε live επίδειξη.

Στην ειδικά διαμορφωμένη πίστα που είχαν φτιάξει οι ιθύνοντες των Omoda και Jaecoo υποβάλαμε όλα τα μοντέλα (εκτός του Omoda 4) στη διαδικασία του σλάλομ, της επιτάχυνσης και φρεναρίσματος πανικού, της αναστροφής και της προσπέλασης συνεχόμενων σαμαριών στο δρόμο.

Ο σκοπός ήταν να πάρουμε μια πρώτη γεύση από την οδική συμπεριφορά των μοντέλων, αλλά και των συστημάτων ασφαλείας ADAS «Smart Safety Architecture», το οποίο μπορεί να προβλέπει τις αντιδράσεις του οδηγού. Μάλιστα η παρουσία της βροχής πρόσθεσε μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας στην όλη διαδικασία.
Ασφαλώς για αναλυτικά συμπεράσματα θα χρειαστεί να περιμένουμε την αναλυτική δοκιμή με την άφιξη των μοντέλων ή κάποια οδηγική δημοσιογραφική αποστολή, ωστόσο μπορούμε να σας παραθέσουμε κάποια στοιχεία από την εμπειρία μας.

Αρχικά θα σταθούμε στο Jaecoo 5 hybrid, που μας άρεσε το ανάλαφρο πάτημά του και η ευελιξία του στα συνεχόμενα 8άρια της οριοθετημένης διαδρομής, με το υβριδικό σύνολο να είναι σπιρτόζο και να συνεργάζεται πολύ ομαλά και άμεσα με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Αντίστοιχα αρχοντικό ήταν το Jaecoo 8, το οποίο πέρα από το ισχυρό SHS-P (plug-in) σύνολο, είχε στιβαρό πάτημα και παρά το βάρος του στα διαδοχικά σλάλομ κράτησε την αυτοκυριαρχία του η ανάρτηση του φρόντισε να λειάνει υπερ-αποτελεσματικά τα συνεχόμενα σαμαράκια.

Τέλος είδαμε και live επίδειξη του αυτόματου συστήματος παρκαρίσματος APA (Automated Parking Assist), το οποίο φρόντισε να παρκάρει αντί ημών. Σημαντική λεπτομέρεια ότι στις κάθετες θέσεις έφτασε ακριβώς στο πεζοδρόμιο, όπως ακριβώς θα έκανε ένας οδηγός και επίσης δεν χρειαζόταν… διπλάσιο χώρο από το κανονικό για να χωρέσει, όπως έχουμε δει σε άλλα μοντέλα στο παρελθόν.
 

Σελίδα 1Αποστολή στην Κίνα: Είδαμε και οδηγήσαμε τα νέα μοντέλα των Omoda & Jaecoo
Σελίδα 2Jaecoo: Πρεμιέρα για τα 5 και 8, το μικρότερο και μεγαλύτερο μοντέλο της
Σελίδα 3Test drive σε ελεγχόμενο διαμορφωμένο περιβάλλον