• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Tο νέο Audi Α3 Cabrio, όπως αποκαλύπτει η αποκλειστική ηλεκτρονικά επεξεργασμένη εικόνα, θα διατηρήσει την υφασμάτινη οροφή, ωφελώντας το βάρος του αμαξώματος και τις επιδόσεις του.

Tο νέο Audi Α3 Cabrio θα πατήσει πάνω στην προσθιοκίνητη πλατφόρμα MQB της VW, ώστε να μειωθεί το συνολικό του βάρος (εδώ η αποκλειστική ηλεκτρονικά επεξεργασμένη εικόνα μας).

Audi A3 Cabrio: Ραντεβού σε λίγες μέρες

4.685 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/9/2013

Το νέο «ανοιχτό» Α3 θα κάνει πρεμιέρα διαδικτυακά την Κυριακή κι αναμένεται να μαγνητίσει τα βλέμματα με τη σχεδίασή του και τις μοναδικές επιδόσεις του, χάρη στους νέους κινητήρες της Audi.

 
Στη Φρανκφούρτη λοιπόν, η Audi, πέραν των άλλων μοντέλων θα παρουσιάσει και τις νέες εκδόσεις του Α3, όπως τη sedan και τη cabrio, αλλά όπως μας έχει συνηθίσει η γερμανική φίρμα, θα το «προβάλει» εικόνες του προηγουμένως στο internet κι ειδικότερα την Κυριακή.

Το Α3 Cabrio λοιπόν, προβλέπεται να βασιστεί στο σχεδιασμό του Α3 hatchback, αλλά με μεγαλύτερες διαστάσεις και έντονες νευρώσεις που θα διατρέχουν το αμάξωμά του-όπως μας αποκαλύπτει η ηλεκτρονικά επεξεργασμένη αποκλειστική φωτογραφία που εξασφάλισαν για μας οι κατάσκοποί μας-δημιουργώντας ένα πιο επιβλητικό μικρομεσαίο σύνολο.

Σημειωτέον ότι θα διατηρηθεί η υφασμάτινη οροφή, ωφελώντας την αποθήκευσή της, το βάρος του αμαξώματος και τις επιδόσεις, ενώ η Audi αναμφισβήτητα θα δώσει ιδιαίτερο βάρος στην ηχομόνωση της οροφής, αλλά και στην ακαμψία του πλαισίου.

Εξάλλου, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το επόμενο Α3 Cabrio θα πατήσει πάνω στην καινούργια προσθιοκίνητη πλατφόρμα MQB του Ομίλου VW, ώστε να μειωθεί περαιτέρω το συνολικό του βάρος.

Παράλληλα, θα λάβει και αυτό τη νεότερη γενιά των TFSI βενζινοκινητήρων 1,2 και 1,4 λίτρων του Ομίλου, αλλά και τον πιο «οικολογικό» 1,6 TDI πετρελαιοκινητήρα.

Τέλος, το μοντέλο θα διαθέτει και το προαιρετικό σύστημα Audi drive select που γνωρίσαμε και στις υπόλοιπες εκδόσεις του. Το συγκεκριμένο σύστημα αλλάζει την αίσθηση του τιμονιού και την απόκριση στο πάτημα του πεντάλ του γκαζιού, ανάλογα με την επιλογή του οδηγού (comfort, dynamic, efficiency, auto, individual). Στο set-up «efficiency», το Σύστημα επεμβαίνει και στον κλιματισμό και στο cruise control, προσδίδοντας μια λιγότερο ενεργοβόρα και άρα πιο οικονομική, λειτουργία.