Καλές είναι επιδόσεις για τον 1,2 PureTech των 130 ίππων του 3008. Επίσης, ο κινητήρας αυτός αποδεικνύεται λίγο πιο οικονομικός στην πράξη.

Κινητήρες-Επιδόσεις: Ουκ εν τω πολλώ το ευ

47.028 Επισκέψεις στο άρθρο (18/2/2018)

Η παραπάνω φράση αναφέρεται στον κυβισμό των τριών μοντέλων. Ok, και τα τρία είναι τούρμπο, το μεν Peugeot 3008 όμως στα 1.200 κυβικά με 3κύλινδρο κινητήρα, τα δε Audi Q3 και VW Tiguan στα 1.400 κυβικά και με 4 κυλίνδρους. Αναφορικά με την ιπποδύναμή τους, αυτή είναι στα 130 και 125 άλογα αντίστοιχα, που αποτελεί το πρώτο στοιχείο έκπληξης (σ.σ. επειδή τα λιγότερα κυβικά αποδίδουν 5 άλογα παραπάνω), όμως και στη μάχη της ροπής, πάλι ο PureTech δείχνει να έχει το πάνω χέρι. Τουλάχιστον στα χαρτιά, αφού αποδίδει 230 Nm, λίγο όμως πιο ψηλά από τους άλλους δύο (στις 1.750 σ.α.λ. έναντι 1.400 και 1.500 σ.αλ.). Βέβαια, το ερώτημα παραμένει: τι γίνεται στην πράξη; Είναι αυτή αντίστοιχη των νούμερων; Πραγματικά οι διαφορές μεταξύ τους είναι πολύ μικρές. Τα όποια κλάσματα του δευτερολέπτου στο 0-100 χλμ./ώρα είναι αμελητέα, και έτσι το βάρος για την τελική έκβαση πέφτει στις ρεπρίζ και τον τρόπο λειτουργίας του κάθε μοτέρ. Εδώ, λοιπόν, ο 4κύλινδρος του Tiguan είναι ο πιο βελούδινος, όμως από την άλλη ο 1,2 PureTech είναι πιο σβέλτος (στις 2.000 σ.α.λ. και μετά). Επίσης, έχει ένα μικρό προβάδισμα στο κομμάτι της κατανάλωσης και άρα αυτό του δίνει ένα μικρό προβάδισμα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Toyota
test center