Αυτοκίνητα «Made in Greece»: Τα θέλαμε. Θα τα αγοράσουμε;
14.993 Επισκέψεις στο άρθρο (9/1/2021)
Τόσα χρόνια αναπολούσαμε τις εποχές που υπήρχε αυτοκινητοβιομηχανία στην Ελλάδα. Τώρα που θα έχουμε όμως ξανά αυτοκίνητα «Made in Greece», θα τα αγοράσουμε;
Επιτέλους μια αυτοκινητοβιομηχανία στην Ελλάδα. Επιτέλους το η Ελλάδα θα παράγει αυτοκίνητα όπως κάθε άλλη Ευρωπαϊκή χώρα. Επιτέλους θα έχουμε ένα αυτοκίνητο «Made in Greece» να αγοράσουμε. Θα το προτιμήσουμε όμως;
Η επένδυση των Γερμανών για τα μικρά ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα στην Ελλάδα ήταν φυσικά πολύ καλή είδηση. Οι Γερμανοί θέλουν ένα εργοστάσιο σε μια χώρα που να έχει λιμάνια, να έχει δρόμους, και το βασικότερο, να έχει αλουμίνιο. Γιατί τα μικρά αυτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα είναι αλουμινένια.
Η Ελλάδα είναι σημαντική παραγωγός αλουμινίου και οι εταιρείες παραγωγής αλουμινίου δεν είναι ξένες στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία που συχνά έχουν κάνει χρήση όχι μόνο της πρώτης ύλης αλλά και της παραγωγής εξαρτημάτων για χρήση σε αρκετά μοντέλα.
Με αυτό ως δεδομένο, η επένδυση θα φέρει την γραμμή παραγωγής από τη Γερμανία, θα κάνει χρήση έτοιμων ελληνικών αλουμινένιων τμημάτων για τα αυτοκίνητα αυτά, αλλά κα υφασμάτων και πλαστικών για το εσωτερικό, τομείς που η χώρα μας έχει ακόμη ικανές βιομηχανίες. Όλα τα άλλα, μοτέρ και μπαταρίες, θα έρχονται εισαγωγή, και η συναρμολόγηση θα γίνεται εδώ.
Εδώ θα γίνεται και ο τελικός έλεγχος ποιότητας. Τα αυτοκίνητα αυτά θα είναι σε πολύ μεγάλο ποσοστό ελληνικά κι ας έχουν έντονα γερμανικό γονίδιο. Μέρος αυτού του γονιδίου θα είναι και η ποιότητα στην παραγωγή. Και αυτό από μόνο του κάτι λέει. Δηλαδή εκτός από την τεχνολογία που θα είναι άριστη στα δομικά (αλουμίνιο), τα κινούμενα (ηλεκτροκινητήρες) και ηλεκτρονικά (μπαταρίες), η διαδικασίες παραγωγής θα έχουν γερμανική υπογραφή.
Και έτσι το αυτοκίνητο που τόσα χρόνια η Ελλάδα ήθελε, το ντόπιο, φαίνεται να γίνεται πραγματικότητα. Και θα είναι εξίσου ελληνικό, όσο και γερμανικό. Και αν το δεύτερο γενικά ως χαρακτηριστικό αυτοκινήτου «πουλάει» στη χώρα μας που ότι είναι γερμανικό πουλάει από τον κατάλογο, το πρώτο, το ελληνικό, ίσως να σηκώσει μερικά φρύδια αμφιβολίας.
Εσείς τι λέτε; θα αγοράσετε αυτοκίνητο Made in Greece; Είστε από αυτούς που θα στηρίξουν την πρωτοβουλία; Ή θα δυσκολευτείτε να καταπιείτε τις αμφιβολίες σας για την ελληνική διαδικασία εξασφάλισης ποιότητας; Τι λέτε;
Από το '70 ξεκινήσαμε να βγάζουμε ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Η ιστορία είναι γνωστή!!!
Θα μπορούσαμε να έχουμε 5 με 10 εταιρείες "TESLA" δηλαδή, μικρών και μεγαλύτερων αυτοκινήτων, και να κοιτάμε πολλούς από μακριά.
Αλλά η παραγωγή και οι εξαγωγές προϊόντων υψηλής προστιθέμενης αξίας, είναι κάτι για το οποίο η χώρα μας έχει πάψει να ενδιαφέρεται εδώ και δεκαετίες, φυσικά και για την αντίστοιχη εισαγωγή συναλλάγματος!!!
Βλακώδες βέβαια, αλλά έτσι είναι.
Γιατί νομίζετε ότι φτάσαμε στην κατάντια των μνημονίων.
Η οποιαδήποτε προσπάθεια, δυστυχώς, μένει στα χαρτιά, κάτι σαν κατάρα.
Αλλά δεν είναι. Πολλοί από εμάς γνωρίζουμε τι φταίει.
Ειδικά από τότε που αποφασίσαμε να γίνουμε το 10 μέλος της.....ΕΟΚ, τότε.
Βλέπεις οι Γερμανοί έχουν μάθει να λειτουργούν πάντα με ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ.
Αλλά.... Θα πρέπει πάντα να ελπίζουμε.
ΝΑΙ λοιπόν, θα αγοράζαμε το Ελληνικό ηλεκτρικό Τουτου!!!
Οπως θα αγοράζαμε και το CHAOS η το APIRON - αν μπορούσαμε να τα αγοράσουμε.-
Κανείς δεν παραξενευεται, γιατί οι Ελληνες έξω προοδεύουν, ενώ μόνο η πατρίδα μας τους αντιμετωπίζει εχθρικά όταν αποφασίσουν να παράγουν και όχι να..."υπηρετήσουν";;;
Την δεκαετία του '80 είχε ανοίξει ένα εργοστάσιο στην Εθνική, κοντά στην Μεταμόρφωση, συναρμολόγησης διαφόρων ευρωπαικών μοντέλων με προβλήματα στην ποιότητα των προιόντων, που τελικά έκλεισε! Μόνο με σοβαρό management και υψηλά ποιοτικά standards, λοιπόν η κατασκεύ εν Ελλάδι προιόντων υψηλής τεχνολογίας
Προσωπικα, αυτα τα ηλεκτρικα οχηματα που ΘΑ κατασκευαστουν στην Ελλαδα, τα θεωρω καροτσια και οχι αυτοκινητα. Επειτα ας μας πουν οι αρμοδιοι, που κολλησε η επανιδρυση της NAMCO του Κοντογουρη στη Θεσσαλονικη. Για οσους δεν θυμουνται ειναι η εταιρια που εφτιαχνε τα πολυ επιτυχημενα PONY.Και να πω επισης οτι δεν πιστευω στο παραμυθι της καθαρης ατμοσφαιρας απο τη χρηση ηλεκτρικων αυτοκινητων, που εχουν και πολλα αλλα προβληματα π.χ. αυτονομια, μπαταριες κλπ. Αν ηθελαν να εχει ο λαος καλο και φθηνο αυτοκινητο, θα υπηρχαν πολλα πρατηρια φυσικου αεριου, που και πολυ οικονομικο ειναι σαν καυσιμο[ το οικονομικοτερο ολων]και τα αυτοκινητα δεν ειναι πανακριβα οπως τα ηλεκτρικα.
Είναι μεγάλο θέμα, τι εγινε τις τελευταίες δεκαετίες ...ας πουμε μετα τον Β' παγκοσμιο, όταν χαθηκε και η βοηθεια που μας εδωσαν οι φιλοι μας οι νικητες...και τελικά μειναμε ένα κρατος χωρίς δικη μας παραγωγή, χασαμε τις αγορές που είχαμε, εγλωβισμένοι στην ΕΕ, χρεωμένοι, χωρίς εθνική ανεξαρτησία, να χανουμε λιγο-λίγο αλλά σταθερά κυριαρχικά δικαιώματα από τους όλους τους γειτονες μας συνεχώς, με πολλους μετανάστες στα ξένα, νεαρους σε παραγωγικό εργατικό δυναμικό .. με καθημερινά οικονομικά σκάνδαλα και λοβητουρες σε βαρος του Δημοσίου..Μονο το κεφάλαιο και οι επιτηδιοι κερδισαν κ συνεχίσουν να κερδίζουν πχ χρηματιστηριο κα ! και τώρα τα ιδια , περιμενουμε τους ξενους επενδυτες(;) να μα ς σώσουν ..φυσικά με το αζημιωτο…!
...τα είπαμε και σε παρόμοια άρθρα λίγο παλαιότερα, ΠΟΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΓΕΡΜΑΝΩΝ, ΠΟΙΟΣ ΚΑΙΡΟΣ ΗΤΑΝ, ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ!!! Μια ΤΣΙΡΙΚΙΤΖΙΔΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ... ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΨΑΧΝΕΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΤΣΑΠΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ!! Έχει εταιρεία στη Θεσσαλονίκη ΝΤΟΠΙΑ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΛΛΗΤΑΡΙΑ ΜΟΥ, ΟΥΤΕ ΓΚΟΜΕΝΟΙ ΜΟΥ, ΟΥΤΕ ΜΕ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ, Κ.Τ.Λ. ΠΟΥ ΦΤΙΆΧΝΕΙ ΟΧΉΜΑΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ MADE IN GREECE... αν κάποιοι γνωρίζουν κάτι περισσότερο και ιδιαίτερα... γράψτε να μάθουμε και οι υπόλοιποι...
Από το '70 ξεκινήσαμε να βγάζουμε ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η ιστορία είναι γνωστή!!! Θα μπορούσαμε να έχουμε 5 με 10 εταιρείες "TESLA" δηλαδή, μικρών και μεγαλύτερων αυτοκινήτων, και να κοιτάμε πολλούς από μακριά. Αλλά η παραγωγή και οι εξαγωγές προϊόντων υψηλής προστιθέμενης αξίας, είναι κάτι για το οποίο η χώρα μας έχει πάψει να ενδιαφέρεται εδώ και δεκαετίες, φυσικά και για την αντίστοιχη εισαγωγή συναλλάγματος!!! Βλακώδες βέβαια, αλλά έτσι είναι. Γιατί νομίζετε ότι φτάσαμε στην κατάντια των μνημονίων. Η οποιαδήποτε προσπάθεια, δυστυχώς, μένει στα χαρτιά, κάτι σαν κατάρα. Αλλά δεν είναι. Πολλοί από εμάς γνωρίζουμε τι φταίει. Ειδικά από τότε που αποφασίσαμε να γίνουμε το 10 μέλος της.....ΕΟΚ, τότε. Βλέπεις οι Γερμανοί έχουν μάθει να λειτουργούν πάντα με ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ. Αλλά.... Θα πρέπει πάντα να ελπίζουμε. ΝΑΙ λοιπόν, θα αγοράζαμε το Ελληνικό ηλεκτρικό Τουτου!!! Οπως θα αγοράζαμε και το CHAOS η το APIRON - αν μπορούσαμε να τα αγοράσουμε.- Κανείς δεν παραξενευεται, γιατί οι Ελληνες έξω προοδεύουν, ενώ μόνο η πατρίδα μας τους αντιμετωπίζει εχθρικά όταν αποφασίσουν να παράγουν και όχι να..."υπηρετήσουν";;;
Την δεκαετία του '80 είχε ανοίξει ένα εργοστάσιο στην Εθνική, κοντά στην Μεταμόρφωση, συναρμολόγησης διαφόρων ευρωπαικών μοντέλων με προβλήματα στην ποιότητα των προιόντων, που τελικά έκλεισε! Μόνο με σοβαρό management και υψηλά ποιοτικά standards, λοιπόν η κατασκεύ εν Ελλάδι προιόντων υψηλής τεχνολογίας
Αν είναι ηλεκτρικά όχι δε θα τα αγοράσουμε
AYTOKINHTA "MADE IN GREECE" XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXXA
Προσωπικα, αυτα τα ηλεκτρικα οχηματα που ΘΑ κατασκευαστουν στην Ελλαδα, τα θεωρω καροτσια και οχι αυτοκινητα. Επειτα ας μας πουν οι αρμοδιοι, που κολλησε η επανιδρυση της NAMCO του Κοντογουρη στη Θεσσαλονικη. Για οσους δεν θυμουνται ειναι η εταιρια που εφτιαχνε τα πολυ επιτυχημενα PONY.Και να πω επισης οτι δεν πιστευω στο παραμυθι της καθαρης ατμοσφαιρας απο τη χρηση ηλεκτρικων αυτοκινητων, που εχουν και πολλα αλλα προβληματα π.χ. αυτονομια, μπαταριες κλπ. Αν ηθελαν να εχει ο λαος καλο και φθηνο αυτοκινητο, θα υπηρχαν πολλα πρατηρια φυσικου αεριου, που και πολυ οικονομικο ειναι σαν καυσιμο[ το οικονομικοτερο ολων]και τα αυτοκινητα δεν ειναι πανακριβα οπως τα ηλεκτρικα.
Αν μας αρέσει και έχει τη σωστή τιμή γιατί να μην το αγοράσουμε
Θα το αγόραζα μόνο εάν περνούσε τα τεστ ασφαλείας.
Καιρός ήταν!
Είναι μεγάλο θέμα, τι εγινε τις τελευταίες δεκαετίες ...ας πουμε μετα τον Β' παγκοσμιο, όταν χαθηκε και η βοηθεια που μας εδωσαν οι φιλοι μας οι νικητες...και τελικά μειναμε ένα κρατος χωρίς δικη μας παραγωγή, χασαμε τις αγορές που είχαμε, εγλωβισμένοι στην ΕΕ, χρεωμένοι, χωρίς εθνική ανεξαρτησία, να χανουμε λιγο-λίγο αλλά σταθερά κυριαρχικά δικαιώματα από τους όλους τους γειτονες μας συνεχώς, με πολλους μετανάστες στα ξένα, νεαρους σε παραγωγικό εργατικό δυναμικό .. με καθημερινά οικονομικά σκάνδαλα και λοβητουρες σε βαρος του Δημοσίου..Μονο το κεφάλαιο και οι επιτηδιοι κερδισαν κ συνεχίσουν να κερδίζουν πχ χρηματιστηριο κα ! και τώρα τα ιδια , περιμενουμε τους ξενους επενδυτες(;) να μα ς σώσουν ..φυσικά με το αζημιωτο…!
...τα είπαμε και σε παρόμοια άρθρα λίγο παλαιότερα, ΠΟΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΓΕΡΜΑΝΩΝ, ΠΟΙΟΣ ΚΑΙΡΟΣ ΗΤΑΝ, ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ!!! Μια ΤΣΙΡΙΚΙΤΖΙΔΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ... ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΨΑΧΝΕΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΤΣΑΠΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ!! Έχει εταιρεία στη Θεσσαλονίκη ΝΤΟΠΙΑ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΛΛΗΤΑΡΙΑ ΜΟΥ, ΟΥΤΕ ΓΚΟΜΕΝΟΙ ΜΟΥ, ΟΥΤΕ ΜΕ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ, Κ.Τ.Λ. ΠΟΥ ΦΤΙΆΧΝΕΙ ΟΧΉΜΑΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ MADE IN GREECE... αν κάποιοι γνωρίζουν κάτι περισσότερο και ιδιαίτερα... γράψτε να μάθουμε και οι υπόλοιποι...