BMW: Μέτρια ποιότητα, πανάκριβες ζημιές & απαράδεκτη αντιπροσωπεία

    106.834 Επισκέψεις στο άρθρο (17/4/2019)

    Ξεκινώντας από την περίπτωση της BMW βρήκαμε πολλές αναφορές για προβλήματα με την ποιότητα:
    Δείτε τις σχετικές αναφορές ΕΔΩ
    • «…απαράδεκτο για αυτοκίνητο των 60.000 να τρίζει»
    • «…έβαλε νερό από το παρμπρίζ, έπεσε η οροφή, φούσκωσε το ταμπλό στον αερόσακο συνοδηγού 110.000 χλμ.»
    • «Πολλές ζημιές ενώ η συναρμολόγηση είναι επιπέδου LADA και τρίζει»
    • «…κομμένο πίσω σασί!»
    Εκτός από την ποιότητα κατασκευής όμως, διακρίνουμε πολλά μηχανικά προβλήματα και με σοβαρές ζημιές κόστους από 1.000 ευρώ και πάνω σε αυτοκίνητα με λίγα χιλιόμετρα:
    Δείτε τις σχετικές αναφορές ΕΔΩ
    • «55.000 χλμ. 6 μήνες στο συνεργείο & αλλαγή κινητήρα»
    • «πολλά προβλήματα με τον εγκέφαλο, πολλαπλασιαστές, αλλαγή καλωδίωση, κολώνα τιμονιού», «σοβαρά προβλήματα με το σύστημα ψύξης (κολάρα, παγούρι, ψυγείο) ράγισε κεφαλάρι 2 φορές, αλλαγή μπρος κ πίσω διαφορικού, αλλαγή κεντρικού άξονα αλλαγή βολάν»
    • «Πολλαπλασιαστές, Βάνος, τρύπησε ψυγείο, αλλαγή σε 3 από τις 4 κλειδαριές, καμένα φανάρια led, χάλασε το καλοριφέρ, τρόμπα νερού, εξάτμιση (όλα σε 7 χρόνια χρήσης)»
    • «Μετά το τέλος της 2ετους εγγύησης οι βλάβες και τα προβλήματα υπήρξαν ραγδαία, ακριβά, σοβαρά και τραγικά»
    • «Από τα πιο προβληματικά αυτοκίνητα δεν έμεινε τίποτα που να μην έχουμε αλλάξει, κύριο πρόβλημα με τα νερά τίναζε συνέχεια κολάρα, ψυγείο, παγούρι τα πάντα όλα, τρεις φορές φλάντζα κεφαλής στα τρία τελευταία χρόνια»
    … ενώ δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που μια σοβαρή ζημιά άφησε τους οδηγούς με την οικογένειά τους στο δρόμο καταστρέφοντας τις διακοπές τους, περισσότερες από μία φορές…

    Και σα να μην έφταναν όλα αυτά, πολλοί είναι οι κάτοχοι που βρέθηκαν να νιώθουν κορόιδα αφού επέλεξαν μια “premium” φίρμα περιμένοντας αξιοπιστία και premium Aftersales υπηρεσίες αλλά δείχνουν απογοητευμένοι από τις αντιπροσωπείες:
    Τα πανάκριβα service:
    Δείτε τις σχετικές αναφορές ΕΔΩ
    • «Απαράδεκτη αντιπροσωπεία με τιμές στον θεό»
    • «οι τιμές είναι απλώς υπερβολικές για τα ανταλλακτικά και το σερβις»
    • «…70 ευρώ η εργατοώρα που ζούνε σε άλλο πλανήτη;»
    Απαξίωση:
    Δείτε τις σχετικές αναφορές ΕΔΩ
    • «Μου έβγαλε ένδειξη τσεκ ενώ έφευγα από Γιάννενα για Αθήνα, γυρίζω επιτόπου στην αντιπροσωπεία BMW στα Γιάννενα (ΒΜW ΚΑΤΣΙΟΥΛΗΣ ΑΕ), απευθύνθηκα στον τεχνικό για το πρόβλημα και ότι ταξιδεύω για Αθήνα, η απάντηση να κλείσω ραντεβού για αύριο ή μεθαύριο, ενώ σε ερώτησή μου αν μπορώ να ταξιδεύσω με κοίταξε απαθής και δεν καταδέχθηκε ούτε να ρίξει μια πρόχειρη ματιά ούτε να μου απαντήσει. ΠΡΩΤΟΓΝΩΡΟ ΚΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΠΑΞΙΩΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΡΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ»
    • «Πολύ ζημιάρικο. Πολύ ακριβά σέρβις. Και η απάντηση στο συνεργείο: “Εντάξει ρε φίλε, BMW έχεις!”»
    Ανικανότητα:
    Δείτε τις σχετικές αναφορές ΕΔΩ
    • «Αλλαγή λάδια κ φίλτρο: πήγα στην αντιπροσωπεία στο Ηράκλειο (…) σαν συμπεριφορά του προσωπικού άψογη αλλά πήγα με δείκτη λαδιού φουλ κ όταν έφυγα ήταν 2 γραμμές κάτω όταν το είπα στην επόμενη επίσκεψη μου η απάντηση ήταν ότι ο ηλεκτρονικός μετρητής δεν αναγνωρίζει τα 100 ml κ τα σχετικά με αποτέλεσμα να συμπληρώσει 100 ml λαδιού μετά από δικιά μου προτροπή κ επιμονή. Λογικό η ένδειξη δεν άλλαζε. Αποτέλεσμα, είχα 1.5l λάδι λιγότεροΚ συμπλήρωσα σε βενζινάδικο. Ντροπή τους. Δεν ξανά πατάω τα πόδια μου εκεί.»
    • «Έφερα το αυτοκίνητο από Γερμανία. Ζήτησα γενικό έλεγχο με την επίσημη σφραγίδα της αντιπροσωπείας. Ενώ έγινε ο έλεγχος και πληρώθηκε η δαπάνη δεν μπήκε πουθενά η σφραγίδα της αντιπροσωπείας, τυχαίο; Καθόλου στα αρχεία της BMW Γερμανίας υπήρχε η εξήγηση ξεκάθαρα και υπεύθυνα αλλά δεν μου κοινοποιήθηκε! Σε επόμενο σέρβις κλειδώθηκε το αυτοκίνητο με το μοναδικό κλειδί στον διακόπτη!!!! άγνοια, λάθος, σημασία έχει ότι ο πελάτης δεν μένει ευχαριστημένος και νιώθει ότι τον κοροϊδεύουν. Αισθάνομαι πολύ άσχημα για ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο που δυστυχώς η ελληνική αντιπροσωπεία δεν μπορεί να υποστηρίξει.»
    Τέλος, ακολουθεί η αναφορά που μας έκανε τη μεγαλύτερη εντύπωση:
    Δείτε τις σχετικές αναφορές ΕΔΩ
    • «Αντιπροσωπεία ... BMW , Α αίτηση για service μεγάλο για σειρά 1 F20 ΜΕ υγρά φρένων - 380 Ευρώ με ΦΠΑ μετά απο τηλεφωνική επικοινωνία , Β αίτημα για service μετά από 2 εβδομάδες μέσω email ΧΩΡΙΣ υγρά φρένων - 390 Ευρώ με ΦΠΑ . Τραγική υπερτιμολόγηση , ντροπή τους ! Το πιο αστείο είναι ότι αυτοί έχασαν πελάτες που είχαν προοπτική για την αγορά 3 αυτοκινήτων συνολικής αξίας 90 χιλιάδων ευρώ ( μιλάω για το 2019 ) . ( Το ένα αγοράστηκε ήδη από άλλη αντιπροσωπεία ) . Επίσης , αμάξι αντικατάστασης i10 . Πριν από 3 μήνες , ήθελα να επισκευάσω τη BMW μου μετά από τρακάρισμα , πήγα στη ... BMW και μου είπαν ότι ένα μήνα θα μου έδιναν αμάξι αντικατάστασης Huyndai i10 , δεν κατάλαβαν μάλλον ότι διάλεξα BMW για πολυτέλεια , άνεση και ασφάλεια ή μάλλον το κατάλαβαν , αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα γι αυτούς τους ανίδεους . Να σημειωθεί ότι δε χωράω καν στο i10 διότι είμαι 2 μέτρα και 90 κιλά . ( Η ζημιά ήταν επισκευή αξίας 3 Χιλιάδων ευρώ ) . Έτσι πήγα στην αντιπροσωπεία BMW …(άλλη αντιπροσωπεία) , μου έδωσαν BMW με περισσότερα extra από τη δική μου - πιο ακριβή , το προσωπικό ήταν ευγενέστατο άκρως καταρτισμένο και το κυριότερο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ . Μακάρι να ακολουθούσαν όλοι το παράδειγμά τους , σε κερδίζουν σαν πελάτη , επειδή ξέρουν και κατανοούν την αξία των χρημάτων σου . (Επιβράβευση στη BMW Π… . Αναφορά στη BMW Β…).»

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    CORAL GAS PASXA
    skoda