• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
7 φωτογραφίες »

Μάχη 1.000 ίππων: BMW X5 M50i Vs Ford Explorer PHEV

21.850 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/4/2021

FORD: Puma Ecoboost Hybrid, με Fοrd Online Bonus

Η Ford επιστρέφει επί ευρωπαϊκού εδάφους στα μεγάλα SUV με το Explorer και συναντά ένα από τους πρωταγωνιστές. Πως θα τα καταφέρει ο Αμερικάνος απέναντι στον Γερμανό.

Το extra large SUV της Ford επιστρέφει στην Γηραιά Ήπειρο (σ.σ. εισαγόταν από το 1996 έως το 2001) έτοιμο για νέες... εξερευνήσεις. Στην 6η του γενιά πια, έρχεται αποκλειστικά στην plug-in υβριδική έκδοση με συνολική απόδοση τους 457 ίππους και ξεπερνώντας τα 5 μέτρα σε μήκος και τα 2μ. σε πλάτος είναι μεγαλύτερο από ποτέ και στοχεύει σε μια επιτυχημένη πορεία -σε μια κατά τα άλλα δύσκολη κατηγορία όπου οι πρωταγωνιστές κατάγονται κυρίως από την Γερμανία.
Premium αίσθηση βγάζουν τα υλικά της X5, η οποία διατίθεται με ψηφιακό πίνακα οργάνων (Control Display) και οθόνη αφής (διαγώνιος 12,3 ιντσών και οι δύο).

Premium αίσθηση βγάζουν τα υλικά της X5, η οποία διατίθεται με ψηφιακό πίνακα οργάνων (Control Display) και οθόνη αφής (διαγώνιος 12,3 ιντσών και οι δύο).


Ανάμεσα σε αυτούς, φυσικά, βρίσκεται το πολυτελές SUV της BMW, η X5 η οποία είναι λίγο μικρότερη σε διαστάσεις (σ.σ. ωστόσο καταφέρνει και κρύβει περίτεχνα τον όγκο της), στην έκδοση Μ50i η οποία κάτω από το καπό της «κρύβει» 530 άλογα. Όσον αφορά τις τιμές υπάρχει διαφορά μεταξύ των δύο μοντέλων μιας και το μεν κοστίζει 84.885 ευρώ, ενώ η δε κοστίζει -πέφτοντας θύμα της φορολογίας που το βλέπεις στη λιανική τιμή προ φόρων- 142.400 ευρώ. Πάμε λοιπόν να δούμε ποιο από τα δύο θηρία… θα σηκώσει περισσότερη σκόνη στην κατηγορία; 
Περιστροφικός διακόπτης για το κιβώτιο των 10 σχέσων και ψηφιακός πίνακας οργάνων με ξεχωριστά γραφικά για κάθε πρόγραμμα οδήγησης (Eco, Normal, Sport, Slippery, Deep Snow/Sand, Trail και Tow) δύο από τα στοιχεία που μας άρεσαν στην καμπίνα.

Περιστροφικός διακόπτης για το κιβώτιο των 10 σχέσων και ψηφιακός πίνακας οργάνων με ξεχωριστά γραφικά για κάθε πρόγραμμα οδήγησης (Eco, Normal, Sport, Slippery, Deep Snow/Sand, Trail και Tow) δύο από τα στοιχεία που μας άρεσαν στην καμπίνα.


Εμφάνιση: «Φωνάζει» από μακριά το μέγεθος του Explorer
Ευρύχωρο από την φύση του είναι το γερμανικό SUV, ωστόσο δεν μπορεί να ανταγωνιστεί τον αντίπαλό του στην έκδοση M50i που προσφέρεται αποκλειστικά πενταθέσια.

Ευρύχωρο από την φύση του είναι το γερμανικό SUV, ωστόσο δεν μπορεί να ανταγωνιστεί τον αντίπαλό του στην έκδοση M50i που προσφέρεται αποκλειστικά πενταθέσια.

Η σύγκριση ξεκινάει από την εξωτερική εικόνα των δύο μοντέλων. Κατά γενική ομολογία, το Explorer κάνει πιο αισθητική την παρουσία του και δεν περνάει απαρατήρητο λόγω μεγέθους και design. Η τεράστια μάσκα στο μπροστινό μέρος, η μεγάλη κεκλιμένη προς τα εμπρός πίσω κολόνα και το ογκώδες πίσω μέρος με δύο διπλής απόληξης εξατμίσεις κάνουν ξεκάθαρη... δήλωση παρουσίας για το θηριώδες όχημα της Ford.

Ξεκάθαρο πλεονέκτημα άνεσης έχει το 7θέσιο 
Explorer, το οποίο διαθέτει βοηθητικούς αποθηκευτικούς χώρους στην καμπίνα με χωρητικότητα 
123 λτ.!

Ξεκάθαρο πλεονέκτημα άνεσης έχει το 7θέσιο Explorer, το οποίο διαθέτει βοηθητικούς αποθηκευτικούς χώρους στην καμπίνα με χωρητικότητα 123 λτ.!

Ξεχωριστή και επιβλητική βέβαια είναι και η εμφάνιση της BMW X5, η οποία με μήκος 4,92 μέτρα και πλάτος 2 μέτρα έχει σχεδόν το μέγεθος του Explorer. Η παραδοσιακή kidney μάσκα έχει μεγαλώσει και μαζί με το σύνολο του αμαξώματος αποπνέουν έντονο δυναμισμό και επιβλητικότητα. Αυτό πάντως που μας αρέσει στην προκειμένη περίπτωση, είναι ότι καταφέρνει και κρύβει αρκετόν από τον όγκο της στο μάτι, χωρίς βέβαια να χάνει και αυτή από δυναμισμό. Ωστόσο, δίπλα-δίπλα το Explorer δείχνει πιο τεράστιο, ως άλλωστε επιβάλλει η αμερικανική του καταγωγή.

Εσωτερικό: High-tech και οι δύο καμπίνες, premium αίσθηση από την X5
Θετικά αξιολογούμε το εσωτερικό του Ford Explorer καθώς η κατασκευή του έχει γίνει με εντυπωσιακά, αλλά περισσότερο απλά υλικά. Σε κάθε περίπτωση, ξεχωρίζει για τον πολύχρωμο ψηφιακό πίνακα οργάνων με τα καλά γραφικά, ως επί το πλείστον σε 3D απεικόνιση. Συνυπολογίζοντας και την κάθετα τοποθετημένη κεντρική οθόνη 10,1 ιντσών για το σύστημα infotainment Sync-3-Navi, ικανοποιείται στο έπακρο κάθε απαίτηση ψυχαγωγίας αλλά και εργονομίας.

Πιο υψηλής ποιότητας και καλοφινιρισμένα είναι, από την άλλη πλευρά, τα υλικά στην μοντέρνα καμπίνα της BMW X5, που προσφέρει την αναμενόμενη για την κατηγορία premium ποιότητα. Στο στάνταρ πακέτο εξοπλισμού συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων (Control Display) και οθόνη αφής (διαγώνιος 12,3 ιντσών και στα δύο). Δίπλα δίπλα λοιπόν, το γερμανικό μοντέλο έχει ένα προβάδισμα σε ποιότητα υλικών, ωστόσο αμφότερα βγάζουν μια premium αίσθηση στους επιβάτες τους.

Χώροι: Με 7 θέσεις το mega διαστάσεων Ford
Όσον αφορά τους χώρους, προφανώς και αυτοί είναι απλά τεράστιοι στην περίπτωση του Ford Explorer, αφού μιλάμε για το φαρδύτερο Explorer που έχει υπάρξει ποτέ. Στο 7θέσιο αυτό SUV που μοιάζει με... γκαρσονιέρα, οδηγός και συνοδηγός κάθονται σε αναπαυτικές και υπερυψωμένες πολυθρόνες, ενώ ηηδεύτερη σειρά έχει ανεξάρτητα καθίσματα, με τα ακριανά να σύρονται εμπρός-πίσω (σταθερό το μεσαίο). Στην τρίτη σειρά τέλος υπάρχουν δύο εξωτερικά καθίσματα, στα οποία οι «μικροί» επιβάτες της οικογένειας δεν θα έχουν κανένα παράπονο (βυθίζονται ανεξάρτητα και ηλεκτρικά σε περίπτωση που δεν χρησιμοποιούνται).

Ευρύχωρη από την φύση της, χωρίς όμως να πλησιάζει τις χωροταξικές παροχές του Explorer, είναι η και BMW X5. Τα έξτρα χρεώσης comfort seats οδηγού και συνοδηγού είναι μία δελεαστική πρόταση, ενώ οι πίσω επιβάτες μπορούν να καθίσουν άνετα, χωρίς περιορισμούς. Στον εξοπλισμό της BMW X5 M50i δεν υπάρχουν τα δύο πρόσθετα αναδιπλούμενα τρίτης σειράς καθίσματα, οπότε αν θελήσετε 7 θέσεις όπως στο Ford Explorer θα πρέπει να επιλέξετε άλλη έκδοση της γκάμας X5.

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)