Πολύ πρακτική και εργονομική είναι η καμπίνα της Toyota Corolla Cross, στην οποία η χρήση σκληρών αλλά γεροδεμένων και καλοφινιρισμένων πλαστικών εξασφαλίζει αίσθηση υψηλής ποιότητα.
Μισό κλικ προβάδισμα σε ποιότητα κατασκευής για το Nissan, 8άρα οθόνη αλλά μεγάλος πίνακας στο Toyota & εμφάνιση για την καμπίνα του Qashqai
Στο ούτως ή άλλως ποιοτικό εσωτερικό του Nissan Qashqai η προσθήκη πίνακα οργάνων TFT 12,3 ιντσών από τη 2η έκδοση N-Connecta αναβαθμίζει ουσιαστικά το αισθητικό αποτέλεσμα.
Περνώντας στο εσωτερικό, βλέπουμε δύο μοντέλα με προσεγμένη εικόνα και καλή ποιότητα κατασκευής. Μικρό προβάδισμα θα δώσουμε στην καμπίνα του Nissan Qashqai (αίσθηση πολυτέλειας 79%) όπου θα βρούμε περισσότερα μαλακά υλικά σε σχέση με το γεροδεμένο και πρακτικό εσωτερικό του Corolla Cross (αίσθηση πολυτέλειας 77%). Στα «+» του Nissan Qashqai είναι το πολύ σύγχρονο αισθητικά αποτέλεσμα όπως αυτό εξασφαλίζεται με την παρουσία της στάνταρ μεγάλης οθόνης των 12,3 ιντσών, έστω κι αν ο πίνακας οργάνων δείχνει πιο απλής εκτέλεσης (7''). Αντιθέτως, ο full ψηφιακός πίνακας του Corolla Cross έχει πολύ καλή ευκρίνεια και επιφάνεια (12,3 ίντσες) και «δένει» πολύ όμορφα με την στάνταρ οθόνη των 10,5 ιντσών για το τελευταίας γενιάς σύστημα infotainment Smart Connect.
Κερδίζει σε χώρους επιβατών & σε πορτ-μπαγκάζ το Qashqai
Όσον αφορά τις μετρήσεις χώρων, το Nissan Qashqai υπερτερεί, με το Corolla Cross να ακολουθεί από κοντά, έχοντας πάντως και αυτο τα δικά του οικογενειακά ατού. Τα δύο μοντέλα βρίσκονται αρκετά κοντά στον «αέρα» για τα πόδια και το κεφάλι των πίσω, ενώ τα +31 λτ. του πορτ-μπαγκάζ του Qashqai θα δώσουν τη δυνατότητα να βάλεις ένα παραπάνω μικρό σακ-βουαγιάζ (504 λτ. χωρίς ρεζέρβα). Πάντως, το πιο βολικό στοιχείο για το SUV της Nissan είναι το πολύ φαρδύ πίσω κάθισμα (1.395 χλστ.), όπου μάλιστα θα μπεις πιο εύκολα καθώς οι πίσω πόρτες έχουν άνοιγμα σχεδόν στις 90 μοίρες.