• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Θέτουμε αντιμέτωπα σε μια εντελώς διαφορετική σύγκριση τα δύο νέα μοντέλα, Nissan Micra και Citroen C3. Εσείς ποιο προτιμάτε;

Τα airbumbs στις πόρτες αποτελούν πλέον σήμα κατατεθέν της Citroen. Στην περίπτωση του C3, δίνουν αρκετούς πόντους στην εικόνα, όπως επίσης και οι επιλογές customization που υπάρχουν.

Η σχεδίαση του C3 ακολουθεί καμπύλες φόρμες. Στο μπροστινό μέρος τα λεπτά φανάρια εμπρός βγάζουν πολύ δυναμισμό και μοντέρνο look.

Η σχεδίαση του C3 ακολουθεί καμπύλες φόρμες. Στο μπροστινό μέρος τα λεπτά φανάρια εμπρός βγάζουν πολύ δυναμισμό και μοντέρνο look.

Η σχεδίαση του C3 ακολουθεί καμπύλες φόρμες. Στο μπροστινό μέρος τα λεπτά φανάρια εμπρός βγάζουν πολύ δυναμισμό και μοντέρνο look.

Έντονες ακμές και γωνίες διακρίνουν το Nissan Micra. Το νεύρο στο πλάι και οι κρυμμένες πίσω χειρολαβές δίνουν κουπέ αίσθηση, η μάσκα σε σχήμα V και το μυώδες καπό άκρατο δυναμισμό.

Έντονες ακμές και γωνίες διακρίνουν το Nissan Micra. Το νεύρο στο πλάι και οι κρυμμένες πίσω χειρολαβές δίνουν κουπέ αίσθηση, η μάσκα σε σχήμα V και το μυώδες καπό άκρατο δυναμισμό.

Έντονες ακμές και γωνίες διακρίνουν το Nissan Micra. Το νεύρο στο πλάι και οι κρυμμένες πίσω χειρολαβές δίνουν κουπέ αίσθηση, η μάσκα σε σχήμα V και το μυώδες καπό άκρατο δυναμισμό.

Έντονες ακμές και γωνίες διακρίνουν το Nissan Micra. Το νεύρο στο πλάι και οι κρυμμένες πίσω χειρολαβές δίνουν κουπέ αίσθηση, η μάσκα σε σχήμα V και το μυώδες καπό άκρατο δυναμισμό.

Καλή εργονομία και minimal αισθητική χαρακτηρίζει το εσωτερικό του Citroen C3. Επίσης, αρκετές είναι και οι δυνατότητες customization.

Στις εκδόσεις με διχρωμία το εσωτερικό του Nissan Micra είναι άλλο αυτοκίνητο! Πολύ καλή επίσης είναι η ποιότητα κατασκευής, όπως και η εργονομία.

Ορθογώνιο μοτίβο στο ταμπλό και τους αεραγωγούς του C3, πολύ καλό σε ποιότητα το φιλέτο του Micra μπροστά από τον οδηγό.

Ορθογώνιο μοτίβο στο ταμπλό και τους αεραγωγούς του C3, πολύ καλό σε ποιότητα το φιλέτο του Micra μπροστά από τον οδηγό.

Δύο super τεχνολογίες: βιντεοκάμερα στον καθρέπτη του Citroen C3, ηχεία στο προσκέφαλο του οδηγού του Nissan Micra.

Δύο super τεχνολογίες: βιντεοκάμερα στον καθρέπτη του Citroen C3, ηχεία στο προσκέφαλο του οδηγού του Nissan Micra.

Μεγάλες οθόνες αφής με εύκολο χειρισμό και προηγμένες δυνατότητες συνδεσιμότητας έχουν και τα δύο μοντέλα. Δεν θα μπορούσαν διαφορετικά, αφού απευθύνονται σε νεανικό κοινό…

Μεγάλες οθόνες αφής με εύκολο χειρισμό και προηγμένες δυνατότητες συνδεσιμότητας έχουν και τα δύο μοντέλα. Δεν θα μπορούσαν διαφορετικά, αφού απευθύνονται σε νεανικό κοινό…

Citroen C3 Vs Nissan Micra

Διαβάστηκε από 9691 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/4/2017

Καθρέφτη, καθρεφτάκι ποιο είναι πιο όμορφο; Στις επόμενες σελίδες προχωρούμε σε μια διαφορετική αντιπαράθεση, όπου στόχο δεν έχουμε να καταλήξουμε στο ποιο μοντέλο είναι ομορφότερο, αλλά να βάλουμε στο μικροσκόπιο δύο από τα πιο ξεχωριστά μικρά που κυκλοφορούν αυτήν τη στιγμή.

 
Ας είμαστε ειλικρινείς, το θέμα εμφάνιση είναι αρκετά υποκειμενικό. Κάτι που σε κάποιον φαντάζει υπέροχο, ο,τιδήποτε και αν είναι αυτό, ένας άλλος μπορεί να μην το προσέξει καν… Φυσικά υπάρχουν κάποιες γενικές νόρμες, όμως μέχρι εκεί. Ταυτόχρονα όμως, η εμφάνιση -ανθρώπου ή πράγματος- είναι πολύ σημαντική ώστε να διαμορφώσει άποψη. Στην περίπτωση αγοράς ενός αυτοκινήτου μάλιστα, μπορεί να επηρεάσει ακόμη και την τελική απόφαση, σε κάποιες περιπτώσεις σε ποσοστό πάνω από 50%!
 
Για το λόγο αυτό αποφασίσαμε να βάλουμε στο μικροσκόπιο δύο μοντέλα, τα οποία έχουν δεχθεί τα περισσότερα θετικά σχόλια τα οποία έχουν να κάνουν με τη σχεδίασή τους. Από τη μια μεριά το Citroen C3 το οποίο ακολουθεί τη σχεδιαστική γλώσσα της γαλλικής εταιρείας όπως εκφράζεται τα τελευταία 2 χρόνια, από την άλλη το Nissan Micra, το οποίο αποκαλύπτει τι θα δούμε από την ιαπωνική εταιρεία στα επόμενά της μοντέλα.
 
Καμπύλες VS ακμές
Είναι ξεκάθαρο πως τα δύο μοντέλα ακολουθούν διαφορετικά σχεδιαστικά μονοπάτια. Στο μεν Citroen C3 εφαρμόζονται πολλές καμπύλες, το δε Nissan Micra είναι πιο γωνιώδες. Αμφότερα θεωρούμε πως είναι δυναμικά σε σχεδίαση, μοντέρνα, και επιθετικά, ενώ και τα δύο διαθέτουν κάποια ιδιαίτερα ξεχωριστά στοιχεία, ανάλογα με τη γωνία που θα τα δεις.
 
Ανφάς
Παρατηρώντας το μπροστινό μέρος των δύο μοντέλων πρέπει να παραδεχθείς πως και στα δύο έχει γίνει πολλή, και καλή δουλειά. Στην περίπτωση του Citroen C3 το μάτι πέφτει στα λεπτά φανάρια στο πάνω μέρος του καπό τα οποία διαθέτουν 3 συστοιχείες LED και τα οποία ενώνονται με την οριζόντια μάσκα, όπως και στα στρόγγυλα φανάρια λίγο πιο κάτω. Στο Nissan Micra από την άλλη έχει ακολουθηθεί διαφορετική τακτική. Τα φανάρια είναι μεγάλα σε μέγεθος, έχουν τραβηχτεί αρκετά προς τα πίσω, ενώ αρκετό δυναμισμό εκπέμπει το μυώδες καπό και η μάσκα σε σχήμα V. Θα τολμούσαμε να πούμε πως το μπροστινό μέρος του C3 είναι πιο εκλεπτυσμένο, ενώ του Micra πιο επιθετικό και δυναμικό.
 
Προφίλ
Από το πλάι τώρα, πάλι τα δύο μοντέλα έχουν κάτι το μοναδικό. Το Nissan Micra έχει το έντονο νεύρο που ξεκινάει μπροστά από τα φανάρια, κατεβαίνει κάτω και ανεβαίνει κοφτερό προς τα πίσω δημιουργώντας ένα πολύ μυώδες πίσω μέρος, το Citroen C3 όμως έχει τα Airbumbs, πλέον σήμα κατατεθέν της Citroen που αν δούμε σε άλλο αυτοκίνητο ίσως και μας «ξενίσει». Χωρίς αυτά, ωστόσο, θα τολμήσουμε να πούμε πως το Micra είναι λίγο πιο «δουλεμένο». Βέβαια, αυτή η απόφασή μας οφείλεται και στις κρυμμένες πίσω χειρολαβές ή την μαύρη κολόνα που συμβάλλει ώστε να δοθεί η αίσθηση πως η οροφή αιωρείται.
 
Στην ουρά
Το πίσω μέρος και των δύο μοντέλων έρχεται να συμπληρώσει το αισθητικό αποτέλεσμα που έχει δημιουργηθεί πιο πριν. Έτσι, στο μεν Citroen C3 κυριαρχούν οι καμπύλες, στο δεν Nissan Micra οι γραμμές. Και τα δύο παίρνουν για εμάς άριστα….
 
Κεφάλαιο customization
Σε συγκεκριμένες ηλικίες και κοινό, το κεφάλαιο customization είναι πολύ σημαντικό. Αυτό το γνωρίζουν καλά οι εταιρείες και για αυτό φροντίζουν να παρέχουν όσο το δυνατόν περισσότερες δυνατότητες προσωποποίησης στα μοντέλα τους. Στην άτυπη αυτή μάχη, λοιπόν, πλεονέκτημα έχει το γαλλικό μοντέλο, όχι γιατί έχει περισσότερες δυνατότητες customization σε σχέση με το Nissan Micra (σ.σ. και εδώ μπορείς να επέμβεις επίσης σε καθρέπτες, καπό-οροφή, μαρσπιέ και προφυλακτήρες), αλλά επειδή αυτές οι επιλογές customization αναβαθμίζουν σε πιο έντονο βαθμό την εξωτερική εικόνα του, καθώς στο εσωτερικό τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά.

Με τις πόρτες ανοικτές 
Ανοίγοντας τις πόρτες των δύο μοντέλων και μπαίνοντας στο εσωτερικό τους, τα πράγματα γίνονται ακόμη δυσκολότερα και η πρώτη φράση του κειμένου αυτού, ότι δηλαδή η σχεδίαση έχει έντονο το υποκειμενικό στοιχείο μέσα της έχει απόλυτη εφαρμογή… Που να πρωτοεπικεντρωθούμε… Στην τεράστια οθόνη αφής του C3, ή στην όμορφη διχρωμία του Micra; Στο μικρό σε διάμετρο τιμόνι και επίπεδο στο κάτω μέρος τιμόνι του Micra, ή στους τετράγωνους αεραγωγούς του C3; Σε γενικές γραμμές, μόνο, θα τολμήσουμε να πούμε πως το C3 διαθέτει μια πιο minimal αισθητική, το δε Micra είναι σε μερικά σημεία πολύ καλοφτιαγμένο και μόνο όταν καθίσεις πίσω από το τιμόνι τους θα διαμορφώσεις τη δική σου άποψη, πάντα υπό το πρίσμα της σχεδίασης.

Ξεχωρίζουν και σε τεχνολογία
Σε όλα τα παραπάνω, προσθέστε ένα ακόμη παράγοντα. Τα δύο αυτοκίνητα έχουν τεχνολογίες που δεν συναντάς σε άλλο αυτοκίνητο της κατηγορίας! Το Nissan Micra έχει ηχεία στο προσκέφαλο του καθίσματος του οδηγού, το δε Citroen C3 κάμερα στο καθρέπτη που μπορεί να βιντεοσκοπήσει ότι βρίσκεται μπροστά σου, και μετά αν θέλεις να το ανεβάσεις και στα κοινωνικά δίκτυα! Εσείς με ποιο από τα δύο εντυπωσιαστήκατε περισσότερο;
 
Η άποψή μας
Χωρίς αμφιβολία, τα Citroen C3 και Nissan Micra είναι τα δύο πιο ξεχωριστά σε σχεδίαση μικρά που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή στην αγορά. Το ποιο είναι ομορφότερο, θα το αποφασίσετε εσείς, καθώς είπαμε η απόφαση είναι σε μεγάλο βαθμό υποκειμενική. Εμείς, πάντως, θα εγγυηθούμε, πως και με τα δύο μοντέλο θα τραβήξετε το βλέμμα των περαστικών στο πέρασμά σας.

 
  • France

    Θα χρειαστούν πολλά χρόνια εξέλιξης στο ντιζάϊν για να πιάσει το αναχρονιστικο γιαρις το C3 και το μίκρα,για το vw polo στο ντιζαιν παλι αντι μπροστα πάει...πισω,και τo χειροτερο όλων...το. boolywood ignis

      11
  • george

    Και τα δύο είναι από τα ομορφότερα της κατηγορίας.. Θα επέλεγα όμως το C3 γιατί είναι μοναδικό και επειδή είναι Citroën!!!

      9
  • ΣΤΡΑΤΟΣ

    Πραγματικά πρόκειται για μια πολύ δύσκολη επιλογή. Και τα δυο αυτοκίνητα είναι ξεχωριστά, το καθένα με τον δικό του τρόπο. Το CITROEN με τις καμπύλες και τι εκλεπτυσμένες γραμμές και λεπτομέρειες, ενώ το NISSAN ξεχωρίζει με τις δυναμικές του γραμμές και τις ακμές του. Από μέσα αυτό που μου άρεσε περισσότερο είναι το NISSAN TO οποίο μου φαίνεται και ποιοτικότερο. Συγχαρητήρια και στις δυο εταιρείες που τόλμησαν για μια ακόμη φορά, σε αντίθεση με τους Γερμανούς που είναι πάντα μια από τα ίδια. Ποιο θα επέλεγα? Μάλλον το Γαλλικό επειδή είναι πιο κοντά στα γούστα μου.

      5
  • Jimmys

    Το Micra είναι από τα ωραιότερα στην κατηγορία του, μαζί με Clio και Mito(το Νο 1 για μένα). Το C3 ρε παιδιά απορώ που αρέσει! Ένα χαμηλωμένο SUV μου θυμίζει... Ό,τι να 'ναι δηλαδή. Προτιμώ άνετα το Polo έναντι του C3!

      3
  • panos

    (αφού απουσιάζει το γιάρις) Micra OnLy, Γαλλικό και μάλιστα citroen για να αγοράσει κανείς, πρέπει να αποδεχθεί ότι είναι μοναγαμικός :p

      3
  • Tasos

    Δεν το συζητώ το mikra το σιτροεν μου θυμίζει κλόουν σαν να το συναρμολογησαν και ξέχασαν να βάλουν τα μπροστινά φώτα και τα έβαλαν την τελευταία στιγμή κι αυτά τα πλαϊνά κάτι σαν τσιρότα μου θυμίζουν σαν τις ψαροβαρκες που βάζουν στα πλαϊνά σαμαρια για προστασία απαπαπα

      1
  • Giannis

    Citroen προτιμω.. γιατι εχει φτιαξει ενα εντελως νεο αυτοκινητο που παρολο δε μοιαζει με αλλο ..ειναι πολυ καλο. και το nissan ομιρφο αλλα ας πουμε μοιαζει με ενα πιο καινουργιο clio..

      1
  • Πειραιωτης

    Δυσκολο να κανεις επιλογη απλα γιατι ειναι αριστες μορφες και τα δυο αποτελωντας κορυφαιες μορφες στην κατηγορια τους. Μου αρεσουν και τα δυο και μονο στο παρα ενα της αγορας θα εβλεπα την διαφορα μεταξυ τους.

      1
  • mike

    Ειδα και τα 2 προσφατα απο κοντα.Το Micra σιγουρα δεν εχει καμμια σχεση με το αδιαφορο παρελθον του αλλα μου εκανε εντυπωση που και στην ποιο πλουσια εκδοση απουσιαζουν το πισω ηλεκτρικο παραθυρο(νομιζω το ιδιο συμβαινει και στο corsa) και ο τεμπελης σε σχεση και με τους κινητηρες που ειναι πολυ κατω του ανταγωνισμου και την ακριβη τιμη του νομιζω οτι το 208 η τα επερχομενα fiesta και kia rio ειναι πολυ ποιο ολοκληρωμενες λυσεις.To δε C3 ειναι ενα μικροτερο Cactus και φερνει ταιριαζει νομιζω εμφανισιακα σε γυναικειο κοινο αλλα περι ορεξεως..