• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Θέτουμε αντιμέτωπα τα οικογενειακά SEAT Leon, Ford Focus και Citroen C4 στις εκδόσεις με μικρούς turbo βενζινοκινητήρες. Ποιο υπερτερεί σε χώρους, οικονομία, επιδόσεις και ποιότητα; Εσείς ποιο θα επιλέγατε;

3 μικρά turbo οικογενειακά

Διαβάστηκε από 6702 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/7/2017

Τα τρία αυτοκίνητα που συγκρίνουμε αποτελούν 3 εκ των πιο ικανών μικρομεσαίων αυτοκινήτων και με τους σύγχρονους κινητήρες βενζίνης που εφοδιάζονται, έρχονται να υπογραμμίσουν την φιλοσοφία του downsizing, διακρινόμενα στο χαμηλό κόστος κτήσης και χρήσης.

 
Σε αυτούς τους 2 βασικούς άξονες όμως προστίθενται οι καλές τους επιδόσεις, οι χώροι και η ευχάριστη εικόνα τους στο δρόμο, με αποτέλεσμα να διαμορφώνουν έτσι τρεις πληρέστατες προτάσεις στις τάξεις των μικρομεσαίων, η καθεμιά με το δικό της ξεχωριστό «χρώμα».

Value for money: Focus και Leon με λίγα περισσότερα από 15.000 ευρώ
Σε απόλυτα νούμερα το Ford Focus 1,0 EcoBoost 125 προσφέρεται στην άκρως δελεαστική τιμή των 15.111 ευρώ στην βασική έκδοση Trend, η οποία προσφέρει όλα τα απαραίτητα, αλλά παρουσιάζει και ελλείψεις, όπως οι ζάντες αλουμινίου, το cruise control και ο αυτόματος κλιματισμό (έχει απλό A/C). H Citroen C4 1,2 PureTech 130 προσφέρεται από την έκδοση Feel, που παρουσιάζει εντυπωσιακή εξοπλιστική πληρότητα, η οποία «καλυπτει» την τιμή των 17. 916 ευρώ. Ανάλογη εξοπλιστική πληρότητα (και μάλιστα με 7 αερόσακους) προσφέρει το Leon στην έκδοση Reference, με την τιμή του να ξεκινά από τα 15.345 ευρώ. 

Εμφάνιση: Φρεσκαρισμένο το Leon, κομψή η C4, δυναμικό το Focus
Η σχεδίαση των τριών 5θυρων αυτοκινήτων χαρακτηρίζεται σε κάθε περίπτωση καλαίσθητη με το πιο φρέσκο εμφανισιακά ανανεωμένο SEAT Leon να είναι δυναμικό αισθητικά και πιο σύγχρονο μέσω της νέας μάσκας, των ανασχεδιασμένων προφυλακτήρων και των όμορφων LED φωτιστικών σωμάτων εμπρός και πίσω. Η Citroen C4 διαθέτει το πιο καμπυλόγραμμο αμάξωμα, που χαρακτηρίζεται από τη μάσκα με το ευμεγέθες λογότυπο της φίρμας και την ιδιαίτερη κομψότητα την οποία έφεραν τα νέα εμπρός-πίσω φώτα με LED και οι επανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες της ανανεωμένης έκδοσης. Το πιο μακρύ εκ των τριών Focus (4.358 χλστ.), διαθέτει την πιο εντυπωσιακή εμφάνιση στο εμπρός μέρος μέσω της τραπεζοειδούς μάσκας, των μακρόστενων φωτιστικών και του καπό με τα χαρακτηριστικά powerdomes, ενώ στο σύνολό του είναι και εκείνο καλαίσθητο και συνδυάζει καλύτερα την δυναμική με τον εκλεπτυσμένο χαρακτήρα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • Σχιστοματης

    No1 C4 γιατι οι Γαλλοι ανεβαινουν διαρκως τα τελευταια χρονια και Νο2 Focus σταθερη αμερικανικη αξια. Οι Ισπανοι κανουν μονο για τοματοπολεμο και ταυρομαχιες.

      18
  • popi

    Συγκρίνετε τα Ford Focus και Citroen C4 με προϊόν της υπό μάρκας SEAT του γκρουπ; Ατυχής η σύγκριση.

      5
  • St

    Το φοκους είναι το καλύτερο, αλλά αλλάζει με νεο πλαισιο από τις αρχες του18..Απομενει μόνο η Τζουλιεττα..στα 17500 είναι μακραν το καλυτερο αυτοκινητο παντός τυπου ακόμη και από γιαπωνέζικα στα ιδια χρηματα αγοράς... μετα από 10 χρονια παρουσιασης του περασε τις εξετασεις αξιοπιστίας..σιγα και αν εχει παλιο πλαισιο της ΦΙΑΤ...αυτό μας πειράζει και όχι τα νεα ασχημα νεα μοντέλα αυτοκίνητα με τους ημιάκαμπτους πισω άξονες.... Αυτό το καιρο μονο Τζουλιεττα!!!

      1
  • Tasos

    Ατυχής η σύγκριση???Έχεις οδηγήσει το Leon για να δεις πως πάει και πως στρίβει ή τα λες έτσι αυτά?Σε πληροφορώ πως στα 17000 είναι το καλύτερο αυτοκίνητο που μπορείς να πάρεις και αξίζει μέχρι τελευταίο σεντ τα χρήματα του.Και ποιοτικό είναι και εξαιρετικό οδηγικά και οικονομικό και με χώρους και όμορφο!Και 4 χρόνια εγγύηση έχει.Που το πρόβλημα λοιπόν και είναι ατυχής η σύγκριση?Το Focus είναι καλό γιατί ακόμα και τώρα που τελειώνει η καριέρα του προσφέρεται με 8 χρόνια εγγύηση που το Seat έχει μόνο 4.Οδηγικά είναι πιο ρυθμίσιμο αλλά πίστεψε με οι διαφορές δεν είναι τόσο μεγάλες. Όσο για τη Giullieta ναι είναι πανέμορφη και στρίβει πολύ καλά αλλά αξίζει να την πάρεις σε diesel που σημαίνει ένα 3χίλιαρο πάνω.