• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Xάρη στο χαμηλό βάρος και την αυξημένη ακαμψία, που εξασφαλίζει η MQB πλατφόρμα, το SEAT Leon διαθέτει σπορτίφ οδική συμπεριφορά.

Το 1.000άρι Focus φροντίζει να κρατά τον οδηγό σε εγρήγορση χάρη στα τονισμένα δυναμικά του χαρακτηριστικά.

Η ανάρτηση της Citroen C4 εστιάζει περισσότερο στην άνεση, όντας μαλακή και ιδιαίτερα απορροφητική.

Οδική συμπεριφορά: Θα χαμογελάς στο Focus, θα ταξιδεύεις ατσαλάκωτος στη C4

Διαβάστηκε από 262530 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/4/2018
 

Το Ford Focus είναι με διαφορά το πιο οδηγοκεντρικό και το πιο fun to drive αυτοκίνητο του συγκριτικού. Το στιβαρό πλαίσιο και το «κοφτερό» ηλεκτρικό τιμόνι κάνουν τη διαφορά με τα άλλα μικρομεσαία, αφού σε βοηθούν να αξιοποιήσεις στο μέγιστο τις σωστές ρυθμίσεις της ανάρτησης, αλλά και την πίσω διάταξη των πολλαπλών συνδέσμων. ¶νετο όσο χρειάζεται και σφιχτό όσο πρέπει, το Focus δεν κουράζει ποτέ, ενώ ποτέ δεν λέει όχι σΆ ένα γρήγορο στροφιλίκι με απαιτήσεις. 
 
Η ανάρτηση λειαίνει αποτελεσματικά τις κακοτεχνίες, ενώ στο ταξίδι το επίπεδο θορύβου παραμένει χαμηλό. Η ανάρτηση της Citroen C4 εστιάζει περισσότερο στην άνεση, όντας μαλακή και ιδιαίτερα απορροφητική. Η ρύθμισή της είναι τέτοια ώστε στις στροφές, οι κλίσεις του αμαξώματος να μην επηρεάζουν την κατευθυντικότητα του αμαξώματος, ενώ ακόμη και σε περίπτωση μεγάλης πίεσης, οι τάσεις της υποστροφής που εμφανίζονται δεν είναι υπερβολικές, με το ESP να τις περιορίζει δραστικά. Στην ευθεία από την άλλη, το C4 παραμένει σίγουρο και ασφαλές ανεξαρτήτως ταχύτητας και σε ταξιδεύει «ατσαλάκωτο». Το τιμόνι, συνολικά δεν διακρίνεται για την πληροφόρησή του, παρότι η αίσθηση κρίνεται καλή, αλλά η διάμετρος της στεφάνης είναι μεγάλη. 
 
Το Leon έχει και στην ανανεωμένη του «μορφή» σπορτίφ DNA, που τονίστηκε από τη νέα, ελαφριά και άκαμπτη πλατφόρμα MQB, που βοηθά το πλαίσιο να δείχνει ενδοτικό ακόμα και σε απότομες αλλαγές κατεύθυνσης. Κι όλα αυτά με μια σχετικά μαλακά ρυθμισμένη ανάρτηση με ημιάκαμπτο άξονα στο πίσω μέρος. Σε κάθε περίπτωση  οι ταλαντώσεις και οι βυθίσεις στο πίσω άκρο ελέγχονται ικανοποιητικά, η πρόσφυση των εμπρός τροχών είναι εξαιρετική, όπως και η ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης. Kαι όλα αυτά με το Leon να παραμένει καλά εστιασμένο στην παροχή υψηλού επιπέδου άνεσης και ανάλογης ποιότητας κύλισης. Το Leon λοιπόν θα λέγαμε ότι βρίσκεται κάπου ανάμεσα στα άλλα δυο μοντέλα, συνδυάζοντας λίγο από τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα του Focus  και λίγη από την άνεση της C4. Εκεί πάντως που κερδίζει την μάχη, είναι στο κομμάτι του φρεναρίσματος, αφού έχει την καλύτερη απόδοση και αίσθηση από το σύστημα πέδησης. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια

Ψηφιακό κλειδί μέσω smartphone από την Hyundai

Νέο Opel Corsa: Όλα όσα ξέρουμε πριν την αποκάλυψη

Nέα Toyota Corolla VS Hyundai i30 VS Opel Astra

Δοκιμή: Hyundai i30 Fastback N

Η κίνηση στους δρόμους

Νέο Micra με 117 άλογα vs ανταγωνισμός

Βriatore: «H Ferrari είναι το ίδιο αργή 8 χρόνια»

Παλικάρι τα βάζει με δύο κλέφτες!

Γαλαζοπράσινες στιγμές στο Ιόνιο

Εκεί που θα νιώσεις «σαν καινούριος»

Η «κρυμμένη» ομορφιά των Δωδεκανήσων

Δέκα ιδέες για ανοιξιάτικες και αποδράσεις στην Ελλάδα

Πανηγύρι σαν Ικαριώτικο! Πότε και πού

Εκεί που η ιστορία σμίγει με το Θείο Δράμα

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

PEUGEOT: Nέο Peugeot 508 από 29.900€

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »