• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Xάρη στο χαμηλό βάρος και την αυξημένη ακαμψία, που εξασφαλίζει η MQB πλατφόρμα, το SEAT Leon διαθέτει σπορτίφ οδική συμπεριφορά.

Το 1.000άρι Focus φροντίζει να κρατά τον οδηγό σε εγρήγορση χάρη στα τονισμένα δυναμικά του χαρακτηριστικά.

Η ανάρτηση της Citroen C4 εστιάζει περισσότερο στην άνεση, όντας μαλακή και ιδιαίτερα απορροφητική.

Οδική συμπεριφορά: Θα χαμογελάς στο Focus, θα ταξιδεύεις ατσαλάκωτος στη C4

Διαβάστηκε από 263041 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/4/2018
 

Το Ford Focus είναι με διαφορά το πιο οδηγοκεντρικό και το πιο fun to drive αυτοκίνητο του συγκριτικού. Το στιβαρό πλαίσιο και το «κοφτερό» ηλεκτρικό τιμόνι κάνουν τη διαφορά με τα άλλα μικρομεσαία, αφού σε βοηθούν να αξιοποιήσεις στο μέγιστο τις σωστές ρυθμίσεις της ανάρτησης, αλλά και την πίσω διάταξη των πολλαπλών συνδέσμων. ¶νετο όσο χρειάζεται και σφιχτό όσο πρέπει, το Focus δεν κουράζει ποτέ, ενώ ποτέ δεν λέει όχι σΆ ένα γρήγορο στροφιλίκι με απαιτήσεις. 
 
Η ανάρτηση λειαίνει αποτελεσματικά τις κακοτεχνίες, ενώ στο ταξίδι το επίπεδο θορύβου παραμένει χαμηλό. Η ανάρτηση της Citroen C4 εστιάζει περισσότερο στην άνεση, όντας μαλακή και ιδιαίτερα απορροφητική. Η ρύθμισή της είναι τέτοια ώστε στις στροφές, οι κλίσεις του αμαξώματος να μην επηρεάζουν την κατευθυντικότητα του αμαξώματος, ενώ ακόμη και σε περίπτωση μεγάλης πίεσης, οι τάσεις της υποστροφής που εμφανίζονται δεν είναι υπερβολικές, με το ESP να τις περιορίζει δραστικά. Στην ευθεία από την άλλη, το C4 παραμένει σίγουρο και ασφαλές ανεξαρτήτως ταχύτητας και σε ταξιδεύει «ατσαλάκωτο». Το τιμόνι, συνολικά δεν διακρίνεται για την πληροφόρησή του, παρότι η αίσθηση κρίνεται καλή, αλλά η διάμετρος της στεφάνης είναι μεγάλη. 
 
Το Leon έχει και στην ανανεωμένη του «μορφή» σπορτίφ DNA, που τονίστηκε από τη νέα, ελαφριά και άκαμπτη πλατφόρμα MQB, που βοηθά το πλαίσιο να δείχνει ενδοτικό ακόμα και σε απότομες αλλαγές κατεύθυνσης. Κι όλα αυτά με μια σχετικά μαλακά ρυθμισμένη ανάρτηση με ημιάκαμπτο άξονα στο πίσω μέρος. Σε κάθε περίπτωση  οι ταλαντώσεις και οι βυθίσεις στο πίσω άκρο ελέγχονται ικανοποιητικά, η πρόσφυση των εμπρός τροχών είναι εξαιρετική, όπως και η ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης. Kαι όλα αυτά με το Leon να παραμένει καλά εστιασμένο στην παροχή υψηλού επιπέδου άνεσης και ανάλογης ποιότητας κύλισης. Το Leon λοιπόν θα λέγαμε ότι βρίσκεται κάπου ανάμεσα στα άλλα δυο μοντέλα, συνδυάζοντας λίγο από τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα του Focus  και λίγη από την άνεση της C4. Εκεί πάντως που κερδίζει την μάχη, είναι στο κομμάτι του φρεναρίσματος, αφού έχει την καλύτερη απόδοση και αίσθηση από το σύστημα πέδησης. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια