7 φωτογραφίες »

Κινητήρες, οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας

11.356 Επισκέψεις στο άρθρο (21/5/2021)

Κινητήρας: Με το ίδιο ηλεκτρικό σύνολο, καλύτερη η αυτονομία του e-C4
Τα δύο μοντέλα εφοδιάζονται με τον γνωστό ηλεκτροκινητήρα του ομίλου απόδοσης 136 ίππων και 260 Nm ροπής, ο οποίος διαθέτει τρία προγράμματα λειτουργίας, ECO, Normal και Sport, τα οποία με τη σειρά τους αλλάζουν την απόκριση του συνόλου, ενισχύοντας την αυτονομία ή τις επιδόσεις αντίστοιχα. Η μετάδοση γίνεται μέσω κιβωτίου μιας σχέσης, ενώ η ενέργεια αποθηκεύεται σε μπαταρία χωρητικότητας 50 kWh, με τη φόρτιση να θέλει περίπου 8 ώρες από wallbox 7,4 kW και 30 λεπτά για το 80% σε ταχυφορτιστή, ενώ εν κινήσει υπάρχει επιλογή στον μοχλό για ανάκτησης ενέργειας μέσω του κινητήρα στο άφημα του γκαζιού.

Το eC4 τα καταφέρνει καλύτερα στον τομέα της άνεσης, όπου η ανάρτηση με τα υδραυλικά στοπ φιλτράρει αποτελεσματικότερα τις ανωμαλίες στο οδόστρωμα.

Το eC4 τα καταφέρνει καλύτερα στον τομέα της άνεσης, όπου η ανάρτηση με τα υδραυλικά στοπ φιλτράρει αποτελεσματικότερα τις ανωμαλίες στο οδόστρωμα.

 
Στην περίπτωση του Citroen e-C4, η θεωρητική αυτονομία είναι στα 350 χλμ., 25 περισσότερα από την αντίστοιχη του Mokka e, με την ισχύ να έρχεται δυναμικά σχεδόν μέχρι την τελική του ταχύτητα και τις επιδόσεις να είναι σχεδόν ίδιες για τα δύο μοντέλα.
 
Στο δρόμο: Περισσότερη άνεση από το e-C4, πιο δυναμικό το Mokka e
Τα ηλεκτρικά μοντέλα πλην ειδικών εξαιρέσεων θέ-λουν γενικότερα ένα ομαλό και ήπιο τρόπο οδήγη-σης, κυρίως για να διατηρηθεί η αυτονομία όσο πιο ψηλά γίνεται, καθώς και επειδή ταιριάζει ως φιλοσοφία με τον αθόρυβο τρόπο λειτουργίας τους. Σε αυτούς τους ρυθμούς το e-C4 δείχνει να τα καταφέρνει καλύτερα στον τομέα της άνεσης, όπου η ανάρτηση με τα υδραυλικά στοπ φιλτράρει αποτελεσματικότερα τις ανωμαλίες στο οδόστρωμα. Όχι πως δεν ικανοποιεί το Mokka, αποτελεσματικό είναι ωστόσο σε διαδοχικές ανωμαλίες καταλαβαίνεις ότι είναι πιο σφιχτό. Βέβαια από την άλλη αυτό του προσδίδει περισσότερο δυναμισμό και πιο συγκρατημένες κλίσεις σε πιο γρήγορους ρυθμούς. Εντός πόλης το πιο μικρό Mokka e θα «χωρέσει» πιο εύκολα, ωστόσο το e-C4 αποδεικνύεται εξίσου ευέλικτο και εύκολο στην πόλη χάρη στο μικρό κύκλο στροφής και την πίσω κάμερα που λύνει τη μέτρια ορατότητα προς τα πίσω.

Η πιο σφιχτή ανάρτηση του Mokka e, το βοηθάει να διαχειριστεί τις μετατοπίσεις του βάρους και να είναι ουδέτερο στις αντιδράσεις του.

Η πιο σφιχτή ανάρτηση του Mokka e, το βοηθάει να διαχειριστεί τις μετατοπίσεις του βάρους και να είναι ουδέτερο στις αντιδράσεις του.

 
Η γνώμη μας
Η μικρή διαφορά στην τιμή, τα κοινά μηχανικά μέρη και η αμφότερη όμορφη σχεδίαση κάνουν πιο εύκολη την απόφαση. Το e-C4 προσφέρει ένα πιο ελκυστικό πακέτο, όντας μεγαλύτερο, πιο ευρύχωρο και με πρακτικότερες λύσεις, ενώ στα συν του είναι και η άνεση στο δρόμο. Από εκεί και πέρα το Mokka e, εξυπηρετεί αν σας ενδιαφέρουν οι μικρές διαστάσεις ή αν θέλετε ένα πιο μίνιμαλ σύνολο.

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Toyota
test center