Δοκιμάζουμε το ισχυρότερο ντίζελ VW Golf GTD με 183 ίππους και 7άρι αυτόματο κιβώτιο DSG, που καταφέρνει να κινείται σαν GTI έχοντας κατανάλωση ντίζελ. Διαβάστε πως τα καταφέρνει στην πράξη.

Η συνολική αίσθηση απέχει ελάχιστα από αυτή του πιο εκρηκτικού και σπορ βενζινοκίνητου αδερφού GT.

Νέα φανάρια στα πλαίσια της ανανέωσης ολόκληρης της γκάμας για το VW Golf GTD.

Το λογότυπο GTI βρίσκεται κάτω από τα νέα οπίσθια LED φωτιστικά σώματα.

Πέραν των ανασχεδιασμένων φωτιστικών σωμάτων νέες είναι και οι ζάντες 18 ιντσών.

Δοκιμή: VW Golf GTD

31.608 Επισκέψεις στο άρθρο (29/4/2018)

Nα πηγαίνεις σαν τον άνεμο, να «στρίβεις» με όσα, να έχεις αίσθηση GTi και να καις αναλογικά σχεδόν τίποτα. Αξία ανεκτίμητη.

What is new
- Φρεσκαρισμένη εμφάνιση
- DSG 7 αντί 6 σχέσεων
- Ψηφιακός πίνακας οργάνων και infotainment
- 0-100 σε 6,9 δλ. καίει 7,4 λτ./100 χλμ. 
- Κοστίζει 36.950 ευρώ (DSG7 5d)

Ο αέρας αισθητικής και τεχνολογικής ανανέωσης της 7ης γενιάς Golf δε θα μπορούσε να αφήσει ανεπηρέαστη την κορυφαία diesel έκδοση GTD. Η τελευταία αν και κυκλοφορεί 35 χρόνια έγινε γνωστή στη χώρα μας τον τελευταίο καιρό ακολουθώντας τη μόδα του diesel, που προέκυψε μετά τη σχετική άρση απαγόρευσης του σε Αθήνα και Θεσσαλονίκης. Σε ό,τι αφορά στην τιμή του, τα 36.950 ευρώ για την 5θυρη έκδοση με το νέο 7άρι DSG κιβώτιο είναι σίγουρα τσιμπημένα (34.700 ευρώ με χειροκίνητο κιβώτιο), ωστόσο η τιμή μειώνεται στα 34.350 ευρώ για την χειροκίνητη 3θυρη έκδοση (36.650 με DSG7).

Με ανανεωμένο κοστούμι GTI…
H εξωτερική σχεδίαση του νέου VW Golf GTD αποκτά το ίδιο πακέτο διακριτικών επεμβάσεων με αυτό των άλλων μοντέλων της γκάμας, που ουσιαστικά εστιάζει στα φανάρια. Παράλληλα φυσικά υπάρχουν και οι πινελιές αλά GTI, όπως ο μπροστινός προφυλακτήρας με την κυψελωτή μάσκα, τα πλαϊνά βράγχια των προβολέων ομίχλης, οι διακριτικές πλευρικές ποδιές, αλλά και τα σκουρόχρωμα πίσω φωτιστικά εξοπλισμένα με LED (όπως και τα μπροστινά). Υπάρχει επίσης γκρι σιρίτι που διατρέχει τη μάσκα και τα φώτα του GTD (έναντι κόκκινου στο GTI), οι νέες ζάντες 18 ιντσών (στάνταρ), αλλά και η διπλή απόληξη της εξάτμισης (δύο εξατμίσεις στις άκρες του πίσω προφυλακτήρα στο GTI).

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

BRIDGESTONE TURANZA 6
moto