3 φωτογραφίες »

Κρατάει δυναμικά στις στροφές και εμφανίζει θεαματική σταθερότητα, χωρίς όμως να μπορεί να χαρακτηριστεί σπορ.

Κινητήρας: Ζωντανές επιδόσεις, συγκρατημένη κατανάλωση

65.969 Επισκέψεις στο άρθρο (27/8/2020)

Στην πράξη, η δύναμη του 1,5 TFSI (150 ίπποι και 250 Nm ροπής) είναι επαρκής για να κινήσει το βάρους 1.320 κιλών νέο Α3 35 TFSI (0-100 σε 8,9 δλ., 60-100 σε 4,9 δλ. και 80-120 σε 6,2 δλ.). Το καλύτερο πρόσωπό του ο κινητήρας το δείχνει στις μεσαίες στροφές: Χαμηλά έχει μια υποψία υστέρησης απόκρισης, που όμως καλύπτεται εξαιρετικά από το ταχύτατο και εξαιρετικά ομαλό 7τάχυτο S-Tronic κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, ενώ πιο ψηλά η αύξηση των στροφών συνεπάγεται και περισσότερο θόρυβο με όχι τόσο ευχάριστη χροιά. Βέβαια το σημαντικό είναι πως οι δυναμικές επιδόσεις συνδυάζονται και με συγκρατημένη κατανάλωση (γύρω στα 7,5 λτ./100 χλμ. στη διάρκεια της δοκιμής) χάρη στο σύστημα απενεργοποίησης των 2 εκ των 4 κυλίνδρων και το ήπια υβριδικό 48-βολτο σύστημα. Μάλιστα με συγκρατημένη οδήγηση και ευρεία χρήση του οικονομικού προγράμματος οδήγησης του Drive Select, η μέση κατανάλωση πέφτει ακόμα και στα 6,5 λτ./100 χλμ.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

FORD E-TRANSIT
OPEL