Το πάρτι στο S3 ξεκινάει με την επιλογή Dynamic, όπου τα πράγματα γίνονται συναρπαστικά. Μαζί και ο ήχος.

Συν 10 άλογα για τον high-tech 2,0 ΤFSI κινητήρα, που με 310 άλογα πλέον προσφέρει ακόμη πιο εκρηκτικές επιδόσεις.

Kινητήρας: Εδάφους-Εδάφους

82.931 Επισκέψεις στο άρθρο (19/7/2018)

Ο γνωστός, high-tech 2,0 TFSI χάρη στην βελτιωμένη εξάτμιση κέρδισε 10 άλογα φτάνοντας στα 310. Αν μιλάμε για την έκδοση S-Tronic, τότε η ροπή από τα 380 Nm ανεβαίνει στα 400 Nm (2.000-5.400 σ.α.λ) την στιγμή, που το ίδιο το κιβώτιο απέκτησε μία ακόμη σχέση (7). Στην πράξη ο κινητήρας ακόμη και σε ήπια ρύθμιση από το στάνταρ σύστημα Audi Drive Select (επεμβαίνει σε κινητήρα, τιμόνι, κιβώτιο, αναρτήσεις, τετρακίνηση) έχει άμεση απόκριση και δυνατό τράβηγμα. Το πάρτι όμως ξεκινάει στην επιλογή Dynamic, όπου τα πράγματα γίνονται συναρπαστικά. Μαζί και ο ήχος. Αποτέλεσμα; Το S3 επιταχύνει εντυπωσιακά τόσο από στάση (4,7 δλ για τα 0-100 χάρη και στο launch control), όσο και εν κινήσει. Βέβαια το S-Tronic πάλι ανεβάζει σχέση στον κόφτη, αλλά δεν έχει τόσο απότομο ξεκίνημα. Αν και η 7η σχέση έχει μειώσει την κατανάλωση (και τις εκπομπές CO2), οι ισχυρισμοί της Audi για μέση κατανάλωση 6,5 λτ./100 χλμ. είναι τουλάχιστον αστείοι. Μια πιο ρεαλιστική τιμή είναι τα 12,4 λτ./100 χλμ, που μετρήσαμε με μικρή εγκράτεια...

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Hyundai
4green