Το Audi S3 προσφέρει απλόχερα αυτό για το οποίο σχεδιάστηκε: φιλικότητα και εμπιστοσύνη σε κάθε διαδρομή και σε κάθε οδόστρωμα.

Στο δρόμο: Πάει «άνεμος» με... το ένα χέρι

82.902 Επισκέψεις στο άρθρο (19/7/2018)

Η θέση οδήγησης δεν είναι ακριβώς αυτό που λέμε «πολεμική», αλλά είναι σωστή και το κάθισμα σε αγκαλιάζει μια χαρά. Τα καλύτερα αρχίζουν φυσικά μόλις ξυπνήσει ο κινητήρας και αρχίσεις να κινείσαι σε γρήγορους ρυθμούς. Και εκεί διαπιστώνεις πόσο αριστοτεχνικά το S3 προσφέρει αυτό για το οποίο σχεδιάστηκε: φιλικότητα και εμπιστοσύνη σε κάθε διαδρομή και σε κάθε οδόστρωμα. Η τετρακίνηση σε συνδυασμό με τους (έξτρα) τροχούς των 19 ιντσών απογειώνουν τα επίπεδα πρόσφυσης, τη στιγμή που η σφιχτή ανάρτηση (με έξτρα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ Magnetic Ride, όπως στο R8) συγκρατεί την κλίση στο ελάχιστο (ειδικά στο Dynamic). Και όλα αυτά χωρίς ιδιαίτερες θυσίες στην άνεση και στην ποιότητα κύλισης και χωρίς θόρυβους στη διαδικασία της λείανσης των κακοτεχνιών. Επίσης η μακριά 7η έχει ρίξει τον θόρυβο και την κατανάλωση στο ταξίδι. Από εκεί και πέρα για να ξεφύγεις από την ουδετερότητα θα πρέπει να πιέσεις πολύ. Πάρα πολύ. Και τότε σε γλιστερό δρόμο θα δεις λίγη υποστροφή ή αν προκαλέσεις μεταφορά βάρους ένα ελαφρύ άνοιγμα της ουράς. Σε κάθε περίπτωση οι αντιδράσεις ελέγχονται άψογα και το S3 έχει έναν μοναδικό τρόπο να ξεδιπλώνει την ταχύτητά του κρατώντας σε ταυτόχρονα ατσαλάκωτο και χωρίς να στάζεις ιδρώτα από την προσπάθεια. Από την άλλη βέβαια, με το S3 Sportback δεν επικοινωνείς μαζί με τη σκέψη. Ούτε διακρίνεται για την σκληροπυρηνική του αίσθηση και αυτό ξεκαθαρίζεται από την αρχή με το γρήγορο μεν, αλλά όχι τόσο κορυφαίο σε πληροφόρηση τιμόνι. Βέβαια συνολικά αυτό που μετράει είναι το μοναδικό αίσθημα ασφάλειας, που απολαμβάνεις ακόμη και στη βροχή και το οποίο συμπληρώνεται από την αντοχή και την αποτελεσματικότητα των 4 αεριζόμενων δισκόφρενων, που από τα ακινητοποιούν το βάρους 1.540 κιλών αμάξωμα από τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 34,8 μ.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Toyota
moto