• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ο κινητήρας χρησιμοποιεί CNG καύσιμο με την εκκίνηση, με τον οδηγό μέσω μπουτόν να μπορεί να το αλλάξει όποτε επιθυμεί.

Η εναλλαγή από βενζίνη σε φυσικό αέριο και τούμπαλιν γίνεται σε μια στιγμή με το πάτημα του κουμπιού στην κεντρική κονσόλα.

Κινητήρας: Χάνει επιδόσεις, εξοικονομεί ευρώ

Διαβάστηκε από 51414 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/1/2019
 

Το μοτέρ που φέρει το Fiat Panda CNG είναι ο γνωστός μας 2κύλινδρος TwinAir Turbo κινητήρας, ο οποίος έχει δεχθεί ορισμένες επεμβάσεις. Η λειτουργία του –πού πάντως είναι αρκετά θορυβώδης- ορίζει ότι με το ξεκίνημα, το καύσιμο που αντλεί είναι το φυσικό αέριο, ενώ η βενζίνη χρησιμοποιείται μόνο εφόσον ο οδηγός το επιλέξει ή όταν το CNG κοντεύει να εξαντληθεί. Από πλευράς απόδοσης, το μοτέρ αποδίδει 80 ίππους με 140 Nm ροπής, υστερώντας σε επιδόσεις σε σχέση με το απλό βενζινοκίνητο, ωστόσο η εξαιρετική οικονομία από το καύσιμο, αποζημιώνει τον οδηγό του. Σύμφωνα λοιπόν με τις μετρήσεις μας, η μέση κατανάλωση του αυτοκινήτου είναι 4,1 κιλά φυσικού αερίου ανά 100 χλμ., ενώ σε συνεργασία με την βενζίνη το Panda έχει πραγματική αυτονομία που φτάνει τα 800 χλμ..

Πάνω από 750 ευρώ ετήσιο όφελος
Η μέση τιμή της αμόλυβδης είναι στα 1,47 ευρώ, ενώ το φυσικό αέριο τιμάται στα 0,89 ευρώ (τιμή Τρίτης 18/12). Η μέση κατανάλωση του συμβατικού Fiat Panda TwinAir με χρήση βενζίνης είναι περίπου 6,2 λτ./100 χλμ. ενώ με φυσικό αέριο είναι 4,1 κιλά/100 χλμ. Με βάση τα παραπάνω, προκύπτει πως με τη χρήση βενζίνης το Panda 0,9 ΤwinAir απαιτεί σε ένα χρόνο και για 15.000 χλμ. περί τα 1.300 ευρώ, ενώ με το φυσικό αέριο μόλις 550 ευρώ!!!! 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 6 σχόλια