• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
3 φωτογραφίες »

Όπως και το προηγούμενο, έτσι και το νέο Ford Kuga προσφέρεται στις εξοπλιστικές εκδόσεις Τrend, Titanium, ST-Line και Vignale.

Κινητήρας: Σβελτάδα & πολιτισμένη λειτουργία

225.455 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/11/2020

Από όλα έχει το μενού των κινητήρων του νέου Ford Kuga: Από turbo βενζίνης και πετρελαίου μέχρι ήπια υβριδικό και plug-in diesel. To μοντέλο της πρώτης δοκιμής ήταν εφοδιασμένο με τον γνωστό, άμεσου ψεκασμού, 3κύλινδρο 1,5 Ecoboost βενζινοκινητήρα, ο οποίος συγκαταλέγεται στα πλεονεκτήματα του Kuga. Αποδίδει 150 άλογα με 240 Nm ροπής από τις 1.600 σ.α.λ. μόλις. Στην πράξη ο 1,5 Ecoboost ανταπεξέρχεται με άνεση στα καθήκοντά του, παρουσιάζοντας θετικό τράβηγμα και απόκριση ήδη από τις 1.200 σ.α.λ. περίπου (ακόμα και στην Εco επιλογή), ενώ εμφανίζει και ιδιαίτερα πολιτισμένη-αθόρυβη λειτουργία στις μεσαίες στροφές.

Δύσκολα θα αντιληφθείς την 3κύλινδρη φύση του, σε αντίθεση με τις «ζωντανές» επιδόσεις, που είναι αισθητές μόλις το ζητήσεις (ειδικά με τη λειτουργία Sport). Έτσι το 0-100 έρχεται σε 9,4 δλ., το 60-100 με 4η σε 7,0 δλ. και το 80-120 με 5η σε 9,8 δλ. με όλες τις επιδόσεις να είναι πιο ζωηρές από το αντίστοιχο προηγούμενο. Παράλληλα, η μέση κατανάλωση έχει πέσει με τις μετρήσεις μας να δείχνουν 8,5 λτ./100 χλμ., ενώ με προσοχή και συνεχή χρήση Eco η τιμή μπορεί να πέσει και σε επίπεδα B-SUV ήτοι 7,0-7,5 λτ./100 χλμ.. 

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

50 διαθέσιμα άρθρα για FORD  KUGA

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια