• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
6 φωτογραφίες »

Στο δρόμο: Ευχάριστο σε άσφαλτο & χώμα

235.157 Επισκέψεις στο άρθρο (7/11/2020)

Χαμηλότερο, θεόφαρδο, με πλατιά μετατρόχια, μακρύ μεταξόνιο και κυρίως με καλοκουρδισμένη ανάρτηση και ένα άκρως «επικοινωνιακό» τιμόνι, το νέο Ford Kuga γεμίζει τον οδηγό με αυτοπεποίθηση και ουσιαστικά τον παρακινεί να κινηθεί πιο σβέλτα από ότι ίσως το crossover της κατασκευής επιβάλλει. Έως ένα σημείο θυμίζει πιο υψηλή στέισον έκδοση του Focus με ουδέτερο κράτημα και συγκρατημένη κλίση. Στην ευχάριστη οδηγική εικόνα βοηθά φυσικά και η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων που κοντρολάρει άριστα τους τροχούς και την επαφή τους με το δρόμο. Το νέο Kuga είναι ένα από τα πιο συμμετοχικά στην οδήγηση μοντέλα της κατηγορίας σήμερα κοιτώντας στα μάτια ακόμη και τις προτάσεις της BMW. Βέβαια, αν πιέσεις η υποστροφή θα δηλώσει «παρούσα», χωρίς όμως παρατράγουδα μιας και η επέμβαση του ESP είναι -ίσως και υπέρ του δέοντος- δραστική. Αν και θα θέλαμε πιο αποτελεσματικά τα φρένα (100-0 χλμ./ώρα σε 38,9 μ.) η αίσθηση και η αντοχή τους είναι υψηλού επιπέδου.

Σε κάθε περίπτωση υπάρχει επιλογή ανάμεσα σε πέντε διαθέσιμες λειτουργίες οδήγησης. Το σύστημα μεταβάλλει την ευαισθησία επιτάχυνσης, διεύθυνσης και ανάρτησης (όταν προσφέρεται ηλεκτρονικός έλεγχός της), ενώ παράλληλα λειτουργεί με ελέγχους πρόσφυσης και ευστάθειας για την παροχή βέλτιστου ελέγχου σε οποιαδήποτε ρύθμιση. Υπάρχει επιλογή μεταξύ: Normal, Sport, Slippery, Snow/Sand, ή για μέγιστη οικονομία, Eco. Μάλιστα, όταν υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων, αυτός αλλάζει μεταξύ μοναδικών χρωματικών θεμάτων ανάλογα με την επιλεγμένη λειτουργία οδήγησης. Το καλό με το νέο Ford Kuga είναι πως η γενικότερη «σφιχτή» αίσθηση του συνόλου συνδυάζεται με εξαιρετική λείανση των κακοτεχνιών ή ανωμαλιών του δρόμου με την ανάρτηση να λειτουργεί ισοπεδωτικά, χωρίς θόρυβο και τραντάγματα. Σε συνδυασμό με τα χαμηλά επίπεδα θορύβου στην καμπίνα, χάρη και στο Σύστημα Active Noise Control, η ποιότητας κύλισης είναι αξιοζήλευτη αφήνοντας μάλιστα μια premium essence, ανάλογη με αυτή του VW Tiguan. Ακόμα και στην πόλη, το Kuga είναι ευκολοδήγητο, αν και το τιμόνι δεν κόβει αρκετά με αποτέλεσμα το σχετικό τίμημα στην ευελιξία (κύκλος στροφής 11,4 μ.). Πάντως, το σύστημα προειδοποίησης για σύγκρουση και το αυτόματο φρενάρισμα λειτουργούν αποτελεσματικά.

Και στο χώμα τι γίνεται;
Μακριά από την άσφαλτο καθοριστικό ρόλο παίζουν τα 191 χλστ. απόστασης από το έδαφος, αλλά και η βοήθεια από το εξελιγμένο σύστημα πρόσφυσης με τα σχετικά προγράμματα για σαθρά εδάφη. Κινηθήκαμε σε χωματόδρομο με βαθιές χαρακιές από τα νεροφαγώματα και με δύσκολο ανάγλυφο, χωρίς να «ακουμπήσουμε» κάπου και χωρίς να κολλήσουμε. Φυσικά, τα πράγματα θα ήταν ακόμα καλύτερα με ελαστικά πιο μικτής και όχι αποκλειστικά ασφάλτινης χρήσης. Η απουσία ρεζέρβας λειτουργεί επίσης αποτρεπτικά για πιο ζόρικες καταστάσεις όταν οι τροχοί δεν κυλούν πάνω σε άσφαλτο. Αλλά η πράξη δείχνει πως το θέμα δεν απασχολεί το 99% των πελατών της κατηγορίας.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Σχολιάστε

54 διαθέσιμα άρθρα για FORD  KUGA