3 φωτογραφίες »

Η σφιχτή ανάρτηση σε συνδυασμό με το καλό πλαίσιο εξασφαλίζουν καλό κράτημα στο Stonic. Oι αναταράξεις του περάσματος πάνω από έντονη εγκάρσια ανωμαλία πάντως δεν απομονώνονται επαρκώς.

Στο δρόμο: Ευχάριστο και αγχολυτικό

39.785 Επισκέψεις στο άρθρο (6/7/2020)

Η οδηγική αίσθηση του Stonic έχει μια σπορτίφ διάθεση για τα δεδομένα της κατηγορίας. Σε αυτήν, που επικουρείται τόσο από τη σφιχτούτσικη ανάρτηση όσο και από τα ικανά μετατρόχια, η DCT έκδοση προσθέτει περισσότερη άνεση και την ευκολία. Είτε ο οδηγός χρησιμοποιεί την αμιγώς αυτόματη, είτε τη «σειριακή» λειτουργία μοχλό,- οι αλλαγές σχέσεων γίνονται ομαλά, οι στροφές στο ταξίδι πέφτουν (άρα λιγότερος θόρυβος) και η απόκριση στο πάτημα του γκαζιού είναι απόλυτα ικανοποιητική. Πάντως και σε αυτή την έκδοση είδαμε το Stonic πάνω από έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες να αντιδρά κάπως απότομα και με σχετικό θόρυβο από τη διαδικασία της απόσβεσης, εν μέρει και λόγω της στάνταρ 17άρας ζάντας. Ωστόσο, το γρήγορο τιμόνι, η άμεση ανταπόκριση του εμπρός μέρους στην είσοδο της στροφής, η ευελιξία στην πόλη, οι σχετικά περιορισμένες κλίσεις και τα εξαιρετικά φρένα σαφώς αποτελούν την καλύτερη δυνατή οδηγική επικάλυψη. Στα «συν» φυσικά και τα 183 χλστ. από το έδαφος, που είναι παραπάνω από αρκετά για έναν «πατημένο»δασικό δρόμο ή την περιπέτεια της καθημερινότητας.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

FORD E-TRANSIT
OPEL