Η κονσόλα ανάμεσα στα καθίσματα που «μοιάζει» με ρεζερβουάρ μοτοσυκλέτας, φιλοξενεί τον επιλογέα του αυτόματου κιβωτίου.

Κινητήρας: Πιο αποδοτικός & πιο ήσυχος

77.670 Επισκέψεις στο άρθρο (28/12/2020)

Το νέο Nissan Juke εφοδιάζεται αποκλειστικά με τον τρικύλινδρο DIG-T κινητήρα του 1,0 λίτρου ο οποίος αποδίδει 117 ίππους και 180 Nm ροπής, τα οποία με overboost φτάνουν τα 200 Nm -για έως και 25 δλ.- διαθέσιμα από τις 1.750 έως τις 4.000 σ.α.λ.. Ωστόσο αυτό που έχει σημασία εδώ είναι το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Ο συνδυασμός τους συγκριτικά με τη χειροκίνητη έκδοση, δίνει καλύτερα νούμερα σε επιδόσεις (-0,3 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα), παρά το αυξημένο βάρος κατά 15 κιλά, όπως και σε ρεπρίζ φυσικά, λόγω kickdown. Από την άλλη η κατανάλωση είναι ελάχιστα αυξημένη με τις μετρήσεις μας να δείχνουν 7,4 λτ./100 χλμ. (7,1 η χειροκίνητη), νούμερο πάντως αρκετά καλό.

Το σύνολο διαθέτει ιδιαίτερα πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας, όντας αρκετά ήσυχο και παρουσιάζεται γεμάτο σε όλο το εύρος του. Το κιβώτιο ανταποκρίνεται γρήγορα στις αλλαγές ή οποίες μπορούν να γίνουν και χειροκίνητα και αντιδράει ομαλά κατά το kickdown. Τέλος υπάρχει και το «D-Mode» (από το επίπεδο εξοπλισμού N-Connecta και πάνω) σύστημα παραμετροποίησης, επιτρέποντας να επιλεχθεί το κατάλληλο στυλ οδήγησης ανάμεσα σε Standard, Eco και Sport, επηρεάζοντας φυσικά τον τρόπο λειτουργίας του συνόλου.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Mercedes
test center