Αρκετά οδηγοκεντρικό στο δρόμο το 2008, με την άνεση βέβαια να εξακολουθεί να παίζει πρωτεύοντα ρόλο.

Οδική συμπεριφορά: Ακόμα πιο οδηγοκεντρικό, εξίσου άνετο

54.271 Επισκέψεις στο άρθρο (17/5/2018)

Στο δρόμο, το 2008 με τον κινητήρα των 110 ίππων και το χειροκίνητο κιβώτιο εστιάζει το προφίλ του λίγο περισσότερο προς τον οδηγό, με την άνεση βέβαια να εξακολουθεί να παίζει πρωτεύοντα ρόλο. Στοιχεία όπως η μαλακά ρυθμισμένη ανάρτηση και η σχετικά αυξημένη απόσταση από το έδαφος προσφέρουν πολύ καλή απορρόφηση των ανωμαλιών του οδοστρώματος στην άσφαλτο και κίνηση χωρίς κοπανήματα στο χώμα. 

Στις στροφές, το 2008 θα εμφανίσει φυσιολογικές κλίσεις από το αμάξωμα και αντιδράσεις προβλέψιμες και εύκολα ελεγχόμενες από το καλό και με σπορ διαστάσεις τιμόνι, το οποίο είναι ακριβές γύρω από την ευθεία και πολύ άμεσο στην απόκριση, με τη θέση οδήγησης να παρέχει πολύ καλή στήριξη. Η τελευταία πάντως ίσως δεν βολέψει ψηλότερα αναστήματα του μέσου όρου.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ELASTIKA 2024
vw