Το Renault Captur PHEV είναι πιο σφιχτό και παρά την πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, οι κακοτεχνίες δεν λειαίνονται ανάλογα των συμβατικών εκδόσεων, ειδικά στις χαμηλές ταχύτητες.
Το Captur E-TECH Plug-In είναι σχεδόν 400 κιλά βαρύτερο από τη συμβατική έκδοση, ωστόσο αυτό δύσκολο γίνεται αισθητό στο δρόμο τόσο από πλευράς επιδόσεων, όσο και οδικής συμπεριφοράς. Η σφιχτότερη ανάρτηση (με στάνταρ πίσω πολλαπλούς συνδέσμους) προσφέρει άριστο έλεγχο του αμαξώματος ακόμα και σε κυματοειδείς ανωμαλίες χωρίς υποψία πλεύσης ή απώλειας αυτοκυριαρχίας. Από την άλλη, το στρογγύλεμα των κακοτεχνιών δεν έχει την ποιότητα των απλών εκδόσεων, ειδικά σε χαμηλές ταχύτητες, ενώ η αίσθηση ότι κάθεσαι ψηλά δεν είναι τυχαία -210 χλστ. από το έδαφος είναι αυτά. Οπότε μοιραία αν επιτεθείς στη στροφή έχοντας φρενάρει αργά η κλίση θα γίνει αισθητή και το σύνολο θα υποκύψει στην αδράνεια με πιθανό προοδευτικό άνοιγμα της τροχιάς του μπροστινού μέρους και διακριτική εμπλοκή του ESP. Η οδήγηση που ταιριάζει είναι η «ρευστή», αυτή χωρίς ακραία input από το ακριβές τιμόνι ή τα πεντάλ. Η ηλεκτρική λειτουργία και το αυτόματο κιβώτιο εξασφαλίζουν ησυχία, οικονομία, ευκολία και ευχρηστία στην πόλη (παρά τον μεγάλο κύκλο στροφής), αλλά στο ταξίδι και πάνω από τα 120 χλμ./ώρα ο αεροδυναμικός θόρυβος αρχίζει να γίνεται αισθητός. Σε κάθε περίπτωση τα φρένα (με δίσκους πίσω) είναι απόλυτα αποτελεσματικά με το «κοκκάλωμα» από τα 100 χλμ./ώρα να γίνεται σε 37,4 μέτρα.
Αν επιτεθείς στη στροφή έχοντας φρενάρει αργά, η κλίση θα γίνει αισθητή και το σύνολο θα υποκύψει στην αδράνεια με πιθανό προοδευτικό άνοιγμα της τροχιάς του μπροστινού μέρους και διακριτική εμπλοκή του ESP.