Ο TSI των 1,5 λίτρων διπλού καυσίμου κινητήρας του Leon προσφέρει οριακά καλύτερες επιδόσεις από τον «συμβατικό» αδελφό του, ενώ καταναλώνει το 1/3 του ποσού για την ίδια διανυθείσα απόσταση.

    Κινητήρας: Ικανός & προσέχει την τσέπη

    60.578 Επισκέψεις στο άρθρο (4/1/2020)

    O 1,5 λίτρων TSI κινητήρας αποδίδει 130 ίππους και είναι σε θέση να κινήσει σβέλτα το αμάξωμα του Leon (ελαφρώς καλύτερο σε επιδόσεις εν κινήσει από το συμβατικό Leon των 130 ίππων), προσφέροντας παράλληλα την απαράμιλλη οικονομία που διαμορφώνει το σύστημα διπλού καυσίμου που το εφοδιάζει. Το Leon TGI καταναλώνει αρχικά το φυσικό αέριο που βρίσκεται στις 2 δεξαμενές του και όταν αυτό τελειώσει τότε «γυρίζει» αυτόματα στην βενζίνη χωρίς ο οδηγός να αντιλαμβάνεται την αλλαγή ούτε ως διαδικασία ούτε όσον αφορά την απόδοση. Ουσιαστικά βενζίνη χρησιμοποιεί κατά την εκκίνηση σε ψυχρές συνθήκες (κάτω από -10οC) και αυτό για λίγο χρονικό διάστημα. Η κατανάλωσή του ανέρχεται σε πραγματικές συνθήκες στα 4,3 κιλά/100 χλμ. (σ.σ το φυσικό αέριο CNG υπολογίζεται σε κιλά και όχι σε λίτρα) που μεταφράζεται σε 3,6 ευρώ/100 χλμ. την στιγμή που το αντίστοιχης ιπποδύναμης βενζινοκίνητο Leon χρειάζεται 10,2 ευρώ/100 χλμ. και το πιο αδύνατο diesel, 7,9 ευρώ/100 χλμ. Χρειάζεται λοιπόν 14,4 ευρώ (με τιμή CNG στα 0,834 ευρώ/κιλό) για να διανύσει 411 χλμ.

    ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

    AUTOFIT PASXA
    4green