Στο δρόμο: Σταθερό, γρήγορο, αλλά όχι με top ποιότητα κύλισης

8.056 Επισκέψεις στο άρθρο (29/3/2024)
Στο δρόμο: Σταθερό, γρήγορο, αλλά όχι με top ποιότητα κύλισης
2 Φωτογραφίες »

Παρά τα 4,7 μ., το SERES 5 είναι ευέλικτο, καταφέρνοντας να «κρύψει» το μέγεθός του. Υπάρχει καλή ορατότητα -το προς τα πίσω… σχετικό έλλειμμα καλύπτεται άριστα από τις κάμερες), το ελαφρύ τιμόνι «κόβει» αρκετά όταν το χρειαστείς και μόνο το μεγάλο πλάτος θα προβληματίσει στους ελιγμούς εντός πόλης. Η ανάρτηση (ανεξάρτητη σε όλους τους τροχούς με «ακριβές» επιλογές όπως διπλά ψαλίδια μπροστά και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω) είναι αποτελεσματική στην διαχείριση των περισσότερων ανωμαλιών. Πάντως λόγω 20άρηδων τροχών και σφιχτής ρύθμισης οι πιο έντονες δε θα λειανθούν ιδανικά και ταυτόχρονα η ανάρτηση θα «ακουστεί», το πλαίσιο όμως παραμένει στιβαρό και άκαμπτο. Στον αυτοκινητόδρομο, το αυτοκίνητο παρουσιάζεται σταθερό και ευθύβολο, αν και ο αεροδυναμικός θόρυβος που φτάνει στην καμπίνα είναι περισσότερος από ό,τι περιμένεις, ειδικά έχοντας διαβάσει για «διπλά κρύσταλλα παραθύρων και εμπρός ηχομονωτικό παρμπίζ».


Σε μια διαδρομή με στροφές το 5 θα εκμεταλλευτεί στο έπακρο τα τεράστια μετατρόχια, την σφιχτή ανάρτηση, το πλήρες ηλεκτρονικό οπλοστάσιο και φυσικά την ηλεκτρική του τετρακίνηση για να προσφέρει υψηλή πρόσφυση και αποτελεσματικό έλεγχο, ακόμα και στο γρήγορο ρυθμό.
2 Φωτογραφίες »

Σε μια διαδρομή με στροφές το 5 θα εκμεταλλευτεί στο έπακρο τα τεράστια μετατρόχια, την σφιχτή ανάρτηση, το πλήρες ηλεκτρονικό οπλοστάσιο και φυσικά την ηλεκτρική του τετρακίνηση για να προσφέρει υψηλή πρόσφυση και αποτελεσματικό έλεγχο, ακόμα και στο γρήγορο ρυθμό.


Σε μια διαδρομή με στροφές το 5 θα εκμεταλλευτεί στο έπακρο τα τεράστια μετατρόχια, την σφιχτή ανάρτηση, το πλήρες ηλεκτρονικό οπλοστάσιο και φυσικά την ηλεκτρική του τετρακίνηση για να προσφέρει υψηλή πρόσφυση και αποτελεσματικό έλεγχο, ακόμα και στο γρήγορο ρυθμό. Σίγουρα δε θα ανεβάσει την οδηγική λίμπιντο, θα καμουφλάρει όμως το μεγάλο βάρος, δε θα γείρει έντονα παρά τα 160 χλστ. από το έδαφος, ούτε θα φανεί «μπατάλικο» διατηρώντας τη γραμμή που έχει επιλέξει ο οδηγός. Όσον αφορά το φρενάρισμα, το 5 μπορεί να μην έχει την απόλυτη αίσθηση στο πεντάλ, «κοκκαλώνει» όμως από τα 100 χλμ./ώρα σε 37,1 μέτρα, που είναι μια εξαιρετική επίδοση με δεδομένο το βάρος των σχεδόν 2,3 τόνων!

Σελίδα 1Δοκιμή: SERES 5 4WD 80 kWh | Ούτε 100 ευρώ το (ηλεκτρικό) άλογο
Σελίδα 2Νέο, διαφορετικό, κομψό & άκρως ποιοτικό
Σελίδα 3Επιταχύνει σαν supercar, κάνει πάνω από 400 χιλιόμετρα με μια φόρτιση
Σελίδα 4Στο δρόμο: Σταθερό, γρήγορο, αλλά όχι με top ποιότητα κύλισης
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
test center
ΜΟΤΟ