" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η Toyota, εδώ και περισσότερο από ένα χρόνο, διαθέτει τα οχήματα της με σύστημα LPG που εξασφαλίζει όλες τις προϋποθέσεις ποιότητας και αξιοπιστίας της ιαπωνικής φίρμας.

Τα οφέλη του LPG φαίνονται άμεσα στην τιμή που πληρώνει κανείς στο βενζινάδικο (1/2 της βενζίνης).

Στο ποιοτικό εσωτερικό του Auris δεν υπάρχει καμία εμφανής διαφορά με τις απλές εκδόσεις του μοντέλου.

Το σύστημα Multifuel Drive της Toyota είναι προδιαγραφών υγρής έγχυσης καυσίμου, που έχει πλεονέκτημα έναντι των συστημάτων έγχυσης αέριας φάσης.

Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τη λειτουργία της υγραεριοκίνησης από αυτό το κουμπί στο ταμπλό. Διαφορετικά η εναλλαγή γίνεται αυτόματα, όταν τελειώσει ένα από τα δύο καύσιμα.

Η οπή ανεφοδιασμού βρίσκεται μέσα στο πορτάκι της βενζίνης.

Η δεξαμενή του LPG φιλοξενείται στο χώρο της ρεζέρβας. Αυτή αντικαθίσταται από κιτ επισκευής ελαστικού, ενώ παρέχεται και ειδική θήκη για τη ρεζέρβα.

Στο διαμέρισμα του κινητήρα μόνο το μάτι του τεχνικού θα βρει τις διαφορές.

Δοκιμη: Toyota Auris 1,33 LPG

Διαβάστηκε από 33490 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/6/2013

Το πιο προσιτό της γκάμας του Auris, η έκδοση με τον κινητήρα βενζίνης 1,33, αποκτά ξεχωριστό ενδιαφέρον εφόσον εξοπλίζεται με το σύστημα Multifuel Drive LPG της Toyota. Τo δοκιμάζουμε πρώτοι.

 
Η Toyota, εδώ και περισσότερο από ένα χρόνο, διαθέτει τα οχήματα της με σύστημα LPG που εξασφαλίζει όλες τις προϋποθέσεις ποιότητας και αξιοπιστίας της ιαπωνικής φίρμας. Το προφανές πλεονέκτημα στην περίπτωση του LPG, έχει να κάνει με την οικονομική τιμή του ιδίου του καυσίμου (0,8-0,9 ευρώ / λτ.) και με την επέκταση της αυτονομίας, αφού το αυτοκίνητο πλέον έχει δύο δεξαμενές. Το αυτοκίνητο της δοκιμής είναι το νέο Auris στη βασική έκδοση βενζίνης 1,33, που εξοπλίζεται με το σύστημα διπλού καυσίμου. 

Το σύστημα Multifuel Drive LPG της Toyota
Πρόκειται για σύστημα διπλού καυσίμου που χρησιμοποιεί υγραέριο και βενζίνη. Το σύστημα είναι της ολλανδικής Vialle που είναι μία από τις γνωστότερες εταιρείες κατασκευής συστημάτων του είδους. Το σύστημα του Auris είναι προδιαγραφών υγρής έκχυσης καυσίμου στον κύλινδρο, γεγονός που του δίνει πλεονέκτημα έναντι των συστημάτων εγχύσεως αέριας φάσης. Τα πλεονεκτήματα έχουν να κάνουν με την υψηλότερη απόδοση ενέργειας, τον ακριβή έλεγχο της ροής του καυσίμου (αναλογία αέρα / καυσίμου) που συνεπάγεται καλύτερη ποιότητα καύσης και ακριβέστερο έλεγχο των εκπομπών CO2, μειωμένες φθορές του κινητήρα, ενώ αποτελείται από λιγότερα μέρη, άρα είναι λιγότερο ευπαθές. Αξίζει να σημειωθεί ότι, τα μπεκ ψεκασμού του υγραερίου βρίσκονται πολύ κοντά στους αυλούς εισαγωγής πετυχαίνοντας έτσι, καλύτερη πλήρωση του θαλάμου καύσης. 

Οι διαφορές 
Οπτικά και με κλειστές τις πόρτες κανείς δεν πρόκειται να καταλάβει ότι, το Auris που βλέπει είναι εφοδιασμένο με σύστημα διπλού καυσίμου. Εκτός από το διακόπτη στο ταμπλό, η άλλη διαφορά βρίσκεται κρυμμένη στο πορτάκι της βενζίνης, όπου και έχει τοποθετηθεί, με μεγάλη ακρίβεια, η οπή για τον ανεφοδιασμό του LPG. Η μεγαλύτερη χρηστική διαφορά βρίσκεται στο χώρο αποσκευών. Καθώς η δεξαμενή του LPG έχει, αναμενόμενα, τοποθετηθεί στη θέση της ρεζέρβας, αυτή έχει αντικατασταθεί από ένα κιτ επισκευής ελαστικού. Αν τη χρειάζεστε, θα πρέπει να την πάρετε στην ειδική θήκη που παρέχει η εταιρεία, αλλά τότε δε θα έχετε χώρο αποσκευών. 

Tags: TOYOTA AURIS