• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμή νέου Citroen C3

Διαβάστηκε από 66118 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/1/2017

Η Citroen σχεδίαζε σχεδόν καρτερικά την επόμενη γενιά του μικρού της μοντέλου και πλέον ήρθε η στιγμή να το «ρίξει» στην αρένα, βάζοντας τους –νέους- δικούς του κανόνες σε αυτή. Το διαφαινόμενο μπαμ που θα προκαλέσει, θα ακουστεί μέχρι την κορυφή…

 
What’s new
  • 1,6 diesel με 75 ίππους και AdBlue
  • Καίει 5,0 λτ./100 χλμ.
 
+ Εμφάνιση μέσα-έξω, χώροι, άνεση ανάρτησης, οδική συμπεριφορά, AdBlue
- Σκληρά πλαστικά στο εσωτερικό, πλευρική στήριξη καθισμάτων, εργονομικές ατέλειες
 

Το C3 είναι ένα από τα ισχυρότερα «χαρτιά» της Citroen όπως άλλωστε ήταν και το Saxo πριν από αυτό. Πλέον το μικρό μοντέλο της Citroen περνάει στην τρίτη και καλύτερη γενιά του παίζοντας φουλ επίθεση για να βρεθεί όχι απλά ψηλά, αλλά στα πιο υψηλά σκαλοπάτια της κατηγορίας. Για να το πετύχει αυτό επιστρατεύει όλα τα σύγχρονα μέσα της εταιρείας που εκπροσωπεί συνδυάζοντας παράλληλα και ξεχωριστά στοιχεία που συναντώνται για πρώτη φορά στην κατηγορία. Το C4 Cactus είναι το αυτοκίνητο που έκανε άμεσα αισθητή την θέληση της εταιρείας να βρει την χαμένη της ταυτότητα, με ένα καινοτόμο και συνάμα πρακτικό όχημα. Με το C3 η Citroen έρχεται να σφραγίσει αυτή την ταυτότητα, γεμίζοντάς μας παράλληλα με υποσχέσεις για το μέλλον. Εμείς δοκιμάζουμε την βασική diesel έκδοση με τον 1,6 λίτρων κινητήρα των 75 ίππων, ο οποίος ενσωματώνει και δεξαμενή για AdBlue (ουρία που «καταπολεμά» τα οξείδια του Αζώτου NΟx), στοιχείο που δεν συναντάς συχνά στην κατηγορία. 
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • vankat

    ΚΑΛΑ,ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.ΕΙΝΑΙ ΕΡΩΤΑΣ!!! ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ,ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ,ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ!!! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗ CITROEN ΠΟΥ ΤΟΛΜΑ ΚΑΙ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ!!!

      11
  • Μάνος

    Νεανικότατο και μοντέρνο το νέο C3 είναι πολύ ωραίο μέσα κι έξω, άνετα θα το έπαιρνα! Από τα καλύτερα στην μικρή κατηγορία!

      7
  • kyr

    Πήγα στην έκθεση και το είδα. Πραγματικά ξεχωριστό, φινετσάτο, ποιοτικό. Έκαναν πολύ καλή δουλειά. Το μόνο που δεν μου άρεσε ήταν ότι κάθεσε ψηλά (στο εκθεσιακό μοντέλο - εάν κάνω λάθος να με διορθώσετe) και για άτομα άνω το 1,85 για να κάτσουν σωστά πρέπει να μετακινηθεί η πλάτηκαι το κάθισμα (του οδηγού) προς τα πίσω περιορίζοντας συμαντικά το χώρο για τον πίσω επιβάτη. Ο χώρος πάνω από το κεφάλι πολύ περιορισμένος. Κατά τα άλλα είναι ένα αυτοκίνητο που το αγοράζεις χωρίς δεύτερη σκέψη!!!

      3
  • Kostas

    Δεν ξέρω βρε παιδί μου αλλά μου θυμίζει κλόουν απαπαπα μακριά λες κι έχει κάνει βαβά και το έχουν γεμίσει τσιρότα τα δε φώτα απαπαπα

      2