ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: O Loeb «έκλεψε» την πρωτιά από τον Loubet
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: O Loeb «έκλεψε» την πρωτιά από τον Loubet

2.550 Επισκέψεις στο άρθρο (9/9/2022)

Οι Βωξίτες αποτέλεσαν τη μεγαλύτερη πρόκληση που έπρεπε να ξεπεράσουν οι οδηγοί σήμερα και τελικά ήταν η διαδρομή αυτή που έκρινε την πρωτοπορία.

Έδειξε την εμπειρία του ο Loeb

Ο Sebastien Loeb ανέκτησε το προβάδισμα στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στην τελευταία ειδική διαδρομή της Παρασκευής και χάλασε το απόγευμα στον εκπληκτικό Pierre-Louis Loubet που ήλπιζε να κοιμηθεί σήμερα το βράδυ στην κορυφή της κατάταξης. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Οι Βωξίτες έκριναν το νικητή... της Παρασκευής

Ο Loubet μπήκε στους Βωξίτες έχοντας πλεονέκτημα 7,8 δευτ. έναντι του Esappekka Lappi αλλά μια λαμπρή επίδοση από τον Loeb έστειλε τον νεαρό Γάλλο «στα σχοινιά». Ο Loubet έχασε πολύτιμο χρόνο και σε δηλώσεις του σημείωσε πως αντιμετώπισε πρόβλημα με τα φρένα και με το σύστημα διεύθυνσης και για αυτό εστίασε στο να φέρει το αυτοκίνητο στο τέλος της διαδρομής. Ο Loeb από την άλλη οδήγησε σαν πρωταθλητής και δεν άφησε τίποτα να χαλάσει τον ρυθμό του με τον ίδιο να δηλώσει: ««Αποφάσισα να προσπαθήσω πολύ σκληρά στην τελευταία ειδική γιατί έχανα πολύ χρόνο στις προηγούμενες. Είπα οκ, πρέπει να τελειώσω με καλό ρυθμό». Ευχαριστημένος φάνηκε και ο Esapekka Lappi παρά το γεγονός πως το τέλος της Παρασκευής τον βρίσκει στην τρίτη θέση. «Είναι όλα καλά. Είμαι πολύ χαρούμενος με την ημέρα μου» τόνισε.

Χωρίς υβριδική μονάδα ο Tanak για μισή μέρα

Ο Thierry Neuville βρίσκεται τέταρτος μόλις 16 δευτερόλεπτα πίσω από τον Loeb παρά το γεγονός πως είχε δυσκολότερο έργο από τους πρώτους τρεις οδηγούς λόγω της σειράς εκκίνησης. «Είχαμε έναν πραγματικά καθαρό αγώνα, οπότε αυτό ήταν σημαντικό και αυτός πρέπει να είναι ο στόχος και αύριο», είπε ο Neuville. Δύσκολο αγώνα είχε ο Tanak, αφού οδηγούσε χωρίς να έχει την βοήθεια του υβριδικού του συστήματος, κάτι που εκμεταλλεύτηκε ο Dani Sordo για να εδραιωθεί στην 5η θέση. «Έπρεπε να προσπαθήσω για αύριο. Η διαδρομή ήταν ανηφορική και εμείς δεν είχαμε το υβριδικό μας σύστημα. Κουβαλούσαμε 100 κιλά χωρίς λόγο για πάνω από μισή μέρα. Αλλά αυτό είναι το μόνο που μπορούσα να κάνω» εξήγησε ο Tanak. 

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Σχολιάστε
Τα πάντα για επαγγελματικό όχημα
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel