• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Κάμερες, πλοήγηση, ψυχαγωγία και πληροφόρηση. Όλα αυτά λειτουργούν πλέον μέσω οθονών!

Είναι οι οθόνες φιγούρα ή ουσία;

Διαβάστηκε από 4993 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/6/2019
 

Είναι οι οθόνες στην καμπίνα θέμα φιγούρας; Ή μήπως θέμα ουσίας; Πόσο σημαντικές είναι τελικά για τον οδηγό και τους επιβάτες;

Γιατί έχουν εισβάλει οι οθόνες στα αυτοκίνητά μας; Είναι θέμα φιγούρας; Θέμα αισθητικής; Είναι μια δήλωση τεχνολογικής υπεροχής; Ή είναι ανάγκη λόγω των νέων συνήθειών και απαιτήσεων μας;

Πολλοί θεωρούν πως οι οθόνες εξυπηρετούν μόνο το μάρκετινγκ που έτσι προσεγγίζει τις νέες γενιές αγοραστών που έχουν μάθει να περνούν όλη τους τη ζωή μπροστά σε μία οθόνη.

Όμως η αλήθεια είναι πιο πολύπλοκη. Η οθόνη έγινε απαραίτητη στην καμπίνα από τη στιγμή που το αυτοκίνητο πλέον πρέπει να έχει πλοηγό, και άρα και χάρτη. Η οθόνη γίνεται έτσι κεντρικό σημείο πληροφόρησης αφού εκεί προβάλλεται η πληροφορία. Μια μεγάλη οθόνη που μπορεί να δείξει τον χάρτη, την θέση μας, και πληροφορίες για την κίνηση, τις οδηγίες για τις επόμενες στροφές και όλα αυτά με μια ματιά, είναι πολύ καλύτερη από μία γραμμή με ένα βελάκι και μερικά νούμερα, όπως ήταν οι πλοηγοί στα αυτοκίνητα πριν μερικά χρόνια.

Και μετά είναι οι κάμερες. Σήμερα τα αυτοκίνητα έχουν κάμερες σίγουρα για την όπισθεν και το πάρκινγκ. Που σημαίνει πως χρειάζεται μία οθόνη για να βλέπουμε τι βλέπει η κάμερα. Βάλε τώρα και τις κάμερες του ταμπλό, που καταγράφουν μπροστά, και αμέσως γίνεται εμφανές πως η οθόνη είναι απαραίτητη για να έχουμε έλεγχο του οπτικού υλικού.

Και φυσικά η ψυχαγωγία αποτελεί ακόμη έναν λόγο για την ύπαρξη της οθόνης. Έχοντας μάθει στο κινητό τηλέφωνο, ποιος θέλει να βλέπει μια γραμμή με πράσινα γράμματα να κυλάνε με το όνομα του σταθμού ή του τραγουδιού που παίζει. Όταν μπορείς να έχεις έγχρωμη εικόνα, να διαβάσεις εύκολα όλες τις πληροφορίες, ή ακόμη και να παίξεις ένα βίντεο για τους επιβάτες.

Και τέλος είναι η πληροφόρηση που παρέχουν οι οθόνες. Για σκέψου έναν πίνακα με ένα κοντέρ και ένα στροφόμετρο. Τόσος χώρος για δύο ενδείξεις, όταν μπορείς εκεί να προβάλεις ότι πληροφορία χρειάζεται, όταν τη χρειάζεται ο οδηγός. Η διαφορά στον πίνακα οργάνων από τους παραδοσιακούς δείκτες με τις βελόνες, στις μεγάλες οθόνες είναι τόση όσο και αυτή μεταξύ ενός ρολογιού τοίχου με δείκτες και ενός τάμπλετ.

Τι λέτε λοιπόν; Φιγούρα ή ουσία; Εσάς σας αρέσουν και τις θέλετε στο αυτοκίνητό σας;  Ή ακόμη αντιστέκεστε θεωρώντας τις υπερβολικές, ζημιάρικες και ακριβές; Τι λέτε;

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια

4 σημάδια που «φωνάζουν» αλλαγή ελαστικών

Προαιρετικές μα value for money

Εξαφάνισε μόνος σου τις γρατζουνιές

«Καπνίζει» το diesel σου; (vid)

Η κίνηση στους δρόμους

8 ρομαντικοί προορισμοί για υπέροχο φθινοπωρινό 3ήμερο !

Πρώτη επαφή: Νέο Toyota Yaris (+videos)

Νέα BMW M3 προ των πυλών

VW ID.3 VS Hyundai Kona electric

Δοκιμή: Citroen C5 Aircross

Νέο Volvo XC40 Recharge

To νέο Audi RS3;

Ακάλυπτο το ΜΙΝΙ John Cooper Works GP

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORD: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά. Πηγή ΣΕΑΑ

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »