Greece» αυτοκίνητο δεν είναι μια καινούργια ιδέα ή κάτι έξω από τησφαίρα της φαντασίας.
Το PonyτηςNamco, για παράδειγμα,φτιάχνεται στην Θεσσαλονίκη και σύμφωνα με φήμες θα έχει προσιτή τιμή, αντελικά ξεπεράσει τον σκόπελο της γραφειοκρατίας (διαβάστε περισσότερα για το Pony εδώ).
Έπειτα, είναι το ελληνικό supercar, το Korres 4,που μπορεί να πιάσει τα 300 χλμ./ώρα και να σκαρφαλώσει σε απάτητεςβουνοκορυφές χάρη στην πρωτοποριακή του ανάρτηση, (διαβάστε περισσότερα για το project Korres 4 εδώ),αποτελώντας κάτι το μοναδικό στην αυτοκίνηση.
Συνεχίζοντας, υπάρχει εταιρεία Replicar Hellas, η οποία κατασκευάζειρέπλικες εξαιρετικής ποιότητας που εξάγωνται κυρίως μιας και για εδώ υπάρχειπάλι τέρας τη γραφειοκρατίας για να πάρεις έγκριση τύπου.
Στο σημείο αυτό, όμως, να πω πως αυτοκίνητα «Made in Greece» υπήρχαν καιστο παρελθόν, και μάλιστα επιτυχημένα. Για παράδειγμα τα Sunnyκαι Cherry που κατασκευαζόταν στιςεγκαταστάσεις της NissanστοΒόλο. Ένα εργοστάσιο που ξεκίνησε τη λειτουργία του το 1980, απασχόλησε έως 660υπαλλήλους, όμως έκλεισε τελικά το 1995. Χωρίς να μπούμε σε λεπτομέρειες, θαπούμε πως μετά η Nissanάνοιξεεργοστάσιο στην Αγγλία (Σάντερλαντ) το οποίο διατηρεί μέχρι και σήμερα.
Έστω, όμως, ότι δημιουργούνται οι προϋποθέσεις και μίαεταιρεία καταφέρνει να φτιάξει ένα αυτοκίνητο επί ελληνικού εδάφους.
- Τι ποιότητα κατασκευής νομίζατε ότι θα είχε;
- Τι τιμή θα θέλατε να είχε με δεδομένο ότι κατασκευάζεταιεδώ;
Εσείς τι λέτε; Θα αγοράζατε ένα αυτοκίνητο made in Greece;».
Μακαρι να υπηρχε ελληνικο αυτοκινητο, εστω και αντιγραφο καποιου ξενου. Θα ηταν σιγουρα το ενα απο τα δυο αυτοκινητα της οικογενειας μου. Εμπιστευομαι γενικα τους ελληνες μηχανικους και κατασκευαστες μηχανηματων. Η τιμη δεν θα ηταν κριτηριο επιλογης. Απλα η περηφανεια οτι ειναι κατι ελληνικο!!!
Και βεβαια θα το επελεγα. Ειχα καποτε στην κατοχη μου ενα nissan cherry του 1987. Μετα απο δυο χερια το 2001 κατεληξε στα δικα μου. Σε ολη την διάρκεια που το ειχα δεν εβγαλε κανενα πρόβλημα. Το 2008 το εδωσα για ανακυκλωση γιατι επρεπε να παρω καινουργιο για αλλαγη. Το παρεδωσα σε αψογη κατασταση και το μετανιωσα.ακομα το νοσταλγω. Οταν το εδωσα ειχε 500000χλμ κι ομως δεν παραπονιοταν. Επισης εχουμε στην κατοχη μας ενα citroen pony απο τα πρωτα. Πλεον δεν κινητε γιατι απλα παραδωσαμε πινακιδες και δεν το κυκλοφορουμε. Επισης δεν εβγαλε κανενα προβλημα. Η μητερα μου κι εγω μαθαμε εκει να οδηγαμε. Και το καλυτερο ανεβενε σε βουνοκορφες και περνουσε μεσα απο λασπη που ακομα και το καλυτερο τζιπ θα κολωνε να το κανει. Σε πηγενε παντου χωρις προβλημα. Μακαρι να ξαναβγει ελληνικο αυτοκινητο γιατι απ οτι φαινετε το κανουμε καλα οι ελληνες...
Πιστεύω στους Έλληνες και θα αγόραζα Ελληνικό αυτοκίνητο, με την προυπόθεση ότι θα ήταν φθηνότερο από το αντίστοιχο ξένο. Απορώ γιατί υπάρχει αυτή η απαράδεκτη αντιμετώπιση από το Ελληνικό κράτος των Ελλήνων κατασκευαστών, με τις άκρως γραφειοκρατικές διαδικασίες για την έγκριση τύπου και απορώ γιατί οι Έλληνες κατασκευαστές δεν έχουν κάνει κάτι ώστε οι διαδικασίες αυτές να αλλάξουν. Πως είναι δυνατό ο κάθε Έλληνας πολιτικός μηχανικός να μπορεί να πάρει άδεια να κτίσει ένα σπίτι, ενώ ο Έλληνας μηχανολόγος να μην επιτρέπεται να πάρει άδεια να κατασκευάσει ένα αυτοκίνητο. Σε άλλες χώρες του εξωτερικού, ο καθένας μπορεί να κατασκευάσει ένα αυτοκίνητο και να πάρει εύκολα άδεια κυκλοφορίας, αν βέβαια το αυτοκίνητο αυτό πληροί κάποια κριτήρια σωστής λειτουργίας.
Από το γκαζοζέν μέχρι σήμερα, δυστυχώς, οι όποιες προσπάθειες έχουνε γίνει έχουνε πέσει στο κενό, κενό που οφείλεται κυρίως στην δυσκαμψία του ελληνικού κράτους. Και αξιόλογοι Έλληνες μηχανικοί υπάρχουν και αντίστοιχοι σχεδιαστές, εντός και εκτός Ελλάδος, που μπορούνε να αναλάβουν με αξιώσεις ένα τέτοιο σοβαρό εγχείρημα. Το κεφάλαιο είναι το πρώτο θέμα, ειδικά στις παρούσες οικονομικές συνθήκες όπως και η ανελέητη φορολόγηση...Με 29% φόρο, δεν υπάρχει περίπτωση να λάβει χώρα ένα τέτοιο εγχείρημα από την αρχή ενώ από την άλλη καμία υπάρχουσα εταιρεία δεν θα αναλάμβανε ένα τέτοιο ρίσκο όπως η NISSAN στο παρελθόν. Εάν, παρ'ελπίδα, σημειώνονταν μία τέτοια κίνηση, εγώ θα ήθελα να έχω ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Δεν νομίζω ότι μετά από μία τέτοια σοβαρή προσπάθεια, ένα τέτοιο ελληνικό προϊόν θα υστερούσε σε κάτι από ένα οποιοδήποτε αυτοκίνητο, τουλάχιστον μετά από την πάροδο κάποιων ετών (Δες Hyundai, Daewoo, Kia στις αρχές των '90 και συγκρίνετε με το σήμερα). Η μόνη εταιρεία, πιστεύω, που μπορεί να έχει ένα σχετικό "know how" θεωρώ ότι είναι η Replicar. Αλλά τα οικονομικά της μεγέθη είναι σίγουρα αμελητέα για την ανάληψη ενός τέτοιου project. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, εύχομαι μία τέτοια κίνηση να πάρει σάρκα και οστά με πρόγραμμα και όρεξη. Και για ακόμη μία φορά να μην μείνουμε στα ευχολόγια...
Μονο υπηρετες των ξενων κανουμε οπως rooms to let, greek souvlaki, ο ελληνας προοδευσε σαν σερβιτορος και μεχρι σημερα εδω στον τοπο μας επιβιωσε μ αυτον τον τροπο.Τα αλλα οπως καθε τυπου βιομηχανιες δεν στεριωνουν γιατι ο κρατικος κ συνδικαλιστικος μηχανισμος ειναι λερναια υδρα (κ αυτο ελληνικη εφευρεση).Ωραια ιδεα με την λερναια υδρα μπορουμε να κανουμε σεμιναρια στον δυτικο κοσμο.(συγνωμη για τους τονους δεν εχω)
Η Ελλάδα με τα μυαλά που έχει όχι μόνο αυτοκίνητα αλλά και διαστημόπλοιο μπορεί να κατασκευάσει. Υπάρχουνε πολλοί αξιόλογοι Έλληνες μηχανικοί και σχεδιαστές οι οποίοι θα μπορούσαν να κατασκευάσουν ένα τεχνολογικά άριστο αυτοκίνητο. Είμαι αντιπρόσωπος γεωργικών μηχανημάτων στην Λάρισα και ξέρω πολύ καλά τα ελληνικά προϊόντα είναι πολύ αξιόλογα υστερούν όμως στο θέμα της ποιότητας καθώς και λόγω της κρίσεις οι πρώτες ύλες είναι συνήθως κατώτερης ποιότητας. Σίγουρα όμως πιστεύω πως θα έπρεπε όλοι να στηρίξουμε ότι παράγεται στην Ελλάδα, κάτι το οποίο θα βοηθήσει και στο να βελτιστοποιηθεί η ποιότητα των υλικών.
Αν ειναι καμια χαζομαρα σαν το Pony, που ενω εχουμε 2015 ειναι σχεδον ιδιο με το παλιο, οχι ευχαριστω. Τωρα, αν ειναι κατι με ποιοτητα Skoda και σχεδιαση Alfa Romeo, γιατι οχι; Να πειτε στον κυριο Pony να κανει μια συμφωνια με τη Honda να του δωσουν το πατωμα του Jazz και τον 1.6 diesel του Civic. Με αυτα να φτιαξει ενα τζιπ/SUV Jimny φαση που να χωρανε 4 ατομα μαζι με τις αποσκευες τους(οχι το μπρικι που ειναι τωρα) και να κοστιζει λιγοτερο απο 18.000.
Ένας από τους λόγους που δεν αναπτύχθηκε η αυτοκινητοβιομηχανία ήταν η υψηλή φορολογία και οι μεγάλες απεργίες που καθοδηγούνταν από κομματικούς συνδικαλιστές π.χ. εργοστάσιο της Nissan στο Βόλο,Opel,Namco και εργοστάσιο ελαστικών Pirelli.
Γιατί δεν μπαίνεις σε λεπτομέρειες για ποιό λόγο τα βρόντησε ο Θεοχαράκης και έκλεισε το εργοστάσιο στον Βόλο και το πήγε σε μια νύχτα στην Τουρκία ??????? Μήπωε ειχε λάβει σε διεθνή διαγωνισμό για αγορά οχημάτων από την Ελληνική Αστυνομία και επειδή δεν ειχε βάλει .......... αγοράσανε τα citroen χωρίς να σκεφτούνε οτι από αυτή την Ελληνική εταιρεία τρώγανε ψωμί Ελληνικά σπίτια??????? Εστω, λέω εστω και να ήταν ακριβότερα
Επανέρχομαι στα σχόλια και συμπληρώνω ναι θα αγόραζα ως εξής. Σχεδιασμος και κατασκευή-συναρμολόγηση απο Ελληνικά χέρια, κινητήρας euro 6 + μάλλον ιαπωνικής προέλευσης, ηλεκτρονικά μέρη bosch τύπου bus,εσωτερικές επενδύσεις και σαλόνι αναγνωρισμένου οίκου και ....γενικά όπως θα το επιθυμούσε ο μέσος δυτικοευρωπαίος . Οι κατασκευές τύπου Lifan και ανώτερες θα ηταν η αρχή.Ετσι γίνονται οι σοβαρές προσπάθειες απ όπου και αν προέρχονται.
Τα ελληνικά αυτοκίνητα μπορεί να είναι εξίσου καλά με τα "ξένα", αρκεί να μην είναι από κρατική εταιρεία.
Βέβαια συζητάμε πλέον για συναρμολήγηση, και με την ευκαιρία να αναφέρω ότι η εμπειρία μου από το "Βολιώτικο" Νissan GTI ήταν πολύ καλή (με εξαίρεση ότι κάποτε άρχισε να πετά την 5η, και το ευαίσθητο ABS).
Πιστεύω ότι το αυτοκίνητο του Κορρέ θα μπορούσε να κατασκευάζεται στην Ελλάδα σχεδόν χειροποίητα και σε μικρές ποσότητες για εξαγωγή, καθώς πρόκειται για πολύ ειδική κατασκευή.
Το βασικό όμως είναι να αποφασίσουν οι κυβερνήσεις ότι ΘΕΛΟΥΜΕ βιομηχανία αυτοκινήτου στην Ελλάδα, και όχι μόνον εμπορία.
Ποιος δεν θα αγόραζε ελληνικό αυτοκίνητο;;; φυσικά όμως να είναι αισθητικά, ποιοτικά και φυσικά σε τιμή ανταγωνιστικό άλλων ξένων εταιρειών. ΑΝ ΕΊΝΑΙ κάτι σαν πονυ γιατί να πα να δώσω 6-8 χιλιάρικα όταν με αυτά τα χρήματα αγοράζεις ελαφρός μεταχειρισμένο πολύ καλό και ποιοτικό αυτοκίνητο.
Σε καμιά περίπτωση δεν μπαίνω στη λογική ότι και καλά είναι Ελληνικό και το αγοράζω μόνο για αυτό….
Και βεβαια θα αγοραζα ελληνικο αυτοκοινιτο αρκει η τιμη του να ηταν προσιτη για τα σημερινα δεδομενα και γιατι πηστευω οτι εχουμε ανταξιους εφεβρετες να μην πω και τους καλητερους και φανω υπερβολικος! Αλλα το κρατος θα πρεπει να κανει κατι για αυτο! Να ξυπνισει καπια στιγμη!!!!! Και να εκμεταλευτει αυτες τις ευκεριες οπως πρεπει!!!!!!
Και βεβαια θα αγοραζα ελληνικο αυτοκοινιτο αρκει η τιμη του να ηταν προσιτη για τα σημερινα δεδομενα και γιατι πηστευω οτι εχουμε ανταξιους εφεβρετες να μην πω και τους καλητερους και φανω υπερβολικος! Αλλα το κρατος θα πρεπει να κανει κατι για αυτο! Να ξυπνισει καπια στιγμη!!!!! Και να εκμεταλευτει αυτες τις ευκεριες οπως πρεπει!!!!!!
Και βεβαια θα αγοραζα ελληνικο αυτοκοινιτο αρκει η τιμη του να ηταν προσιτη για τα σημερινα δεδομενα και γιατι πηστευω οτι εχουμε ανταξιους εφεβρετες να μην πω και τους καλητερους και φανω υπερβολικος! Αλλα το κρατος θα πρεπει να κανει κατι για αυτο! Να ξυπνισει καπια στιγμη!!!!! Και να εκμεταλευτει αυτες τις ευκεριες οπως πρεπει!!!!!!
Μακαρι να υπηρχε ελληνικο αυτοκινητο, εστω και αντιγραφο καποιου ξενου. Θα ηταν σιγουρα το ενα απο τα δυο αυτοκινητα της οικογενειας μου. Εμπιστευομαι γενικα τους ελληνες μηχανικους και κατασκευαστες μηχανηματων. Η τιμη δεν θα ηταν κριτηριο επιλογης. Απλα η περηφανεια οτι ειναι κατι ελληνικο!!!
Και βεβαια θα το επελεγα. Ειχα καποτε στην κατοχη μου ενα nissan cherry του 1987. Μετα απο δυο χερια το 2001 κατεληξε στα δικα μου. Σε ολη την διάρκεια που το ειχα δεν εβγαλε κανενα πρόβλημα. Το 2008 το εδωσα για ανακυκλωση γιατι επρεπε να παρω καινουργιο για αλλαγη. Το παρεδωσα σε αψογη κατασταση και το μετανιωσα.ακομα το νοσταλγω. Οταν το εδωσα ειχε 500000χλμ κι ομως δεν παραπονιοταν. Επισης εχουμε στην κατοχη μας ενα citroen pony απο τα πρωτα. Πλεον δεν κινητε γιατι απλα παραδωσαμε πινακιδες και δεν το κυκλοφορουμε. Επισης δεν εβγαλε κανενα προβλημα. Η μητερα μου κι εγω μαθαμε εκει να οδηγαμε. Και το καλυτερο ανεβενε σε βουνοκορφες και περνουσε μεσα απο λασπη που ακομα και το καλυτερο τζιπ θα κολωνε να το κανει. Σε πηγενε παντου χωρις προβλημα. Μακαρι να ξαναβγει ελληνικο αυτοκινητο γιατι απ οτι φαινετε το κανουμε καλα οι ελληνες...
Πιστεύω στους Έλληνες και θα αγόραζα Ελληνικό αυτοκίνητο, με την προυπόθεση ότι θα ήταν φθηνότερο από το αντίστοιχο ξένο. Απορώ γιατί υπάρχει αυτή η απαράδεκτη αντιμετώπιση από το Ελληνικό κράτος των Ελλήνων κατασκευαστών, με τις άκρως γραφειοκρατικές διαδικασίες για την έγκριση τύπου και απορώ γιατί οι Έλληνες κατασκευαστές δεν έχουν κάνει κάτι ώστε οι διαδικασίες αυτές να αλλάξουν. Πως είναι δυνατό ο κάθε Έλληνας πολιτικός μηχανικός να μπορεί να πάρει άδεια να κτίσει ένα σπίτι, ενώ ο Έλληνας μηχανολόγος να μην επιτρέπεται να πάρει άδεια να κατασκευάσει ένα αυτοκίνητο. Σε άλλες χώρες του εξωτερικού, ο καθένας μπορεί να κατασκευάσει ένα αυτοκίνητο και να πάρει εύκολα άδεια κυκλοφορίας, αν βέβαια το αυτοκίνητο αυτό πληροί κάποια κριτήρια σωστής λειτουργίας.
Από το γκαζοζέν μέχρι σήμερα, δυστυχώς, οι όποιες προσπάθειες έχουνε γίνει έχουνε πέσει στο κενό, κενό που οφείλεται κυρίως στην δυσκαμψία του ελληνικού κράτους. Και αξιόλογοι Έλληνες μηχανικοί υπάρχουν και αντίστοιχοι σχεδιαστές, εντός και εκτός Ελλάδος, που μπορούνε να αναλάβουν με αξιώσεις ένα τέτοιο σοβαρό εγχείρημα. Το κεφάλαιο είναι το πρώτο θέμα, ειδικά στις παρούσες οικονομικές συνθήκες όπως και η ανελέητη φορολόγηση...Με 29% φόρο, δεν υπάρχει περίπτωση να λάβει χώρα ένα τέτοιο εγχείρημα από την αρχή ενώ από την άλλη καμία υπάρχουσα εταιρεία δεν θα αναλάμβανε ένα τέτοιο ρίσκο όπως η NISSAN στο παρελθόν. Εάν, παρ'ελπίδα, σημειώνονταν μία τέτοια κίνηση, εγώ θα ήθελα να έχω ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Δεν νομίζω ότι μετά από μία τέτοια σοβαρή προσπάθεια, ένα τέτοιο ελληνικό προϊόν θα υστερούσε σε κάτι από ένα οποιοδήποτε αυτοκίνητο, τουλάχιστον μετά από την πάροδο κάποιων ετών (Δες Hyundai, Daewoo, Kia στις αρχές των '90 και συγκρίνετε με το σήμερα). Η μόνη εταιρεία, πιστεύω, που μπορεί να έχει ένα σχετικό "know how" θεωρώ ότι είναι η Replicar. Αλλά τα οικονομικά της μεγέθη είναι σίγουρα αμελητέα για την ανάληψη ενός τέτοιου project. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, εύχομαι μία τέτοια κίνηση να πάρει σάρκα και οστά με πρόγραμμα και όρεξη. Και για ακόμη μία φορά να μην μείνουμε στα ευχολόγια...
Μονο υπηρετες των ξενων κανουμε οπως rooms to let, greek souvlaki, ο ελληνας προοδευσε σαν σερβιτορος και μεχρι σημερα εδω στον τοπο μας επιβιωσε μ αυτον τον τροπο.Τα αλλα οπως καθε τυπου βιομηχανιες δεν στεριωνουν γιατι ο κρατικος κ συνδικαλιστικος μηχανισμος ειναι λερναια υδρα (κ αυτο ελληνικη εφευρεση).Ωραια ιδεα με την λερναια υδρα μπορουμε να κανουμε σεμιναρια στον δυτικο κοσμο.(συγνωμη για τους τονους δεν εχω)
Η Ελλάδα με τα μυαλά που έχει όχι μόνο αυτοκίνητα αλλά και διαστημόπλοιο μπορεί να κατασκευάσει. Υπάρχουνε πολλοί αξιόλογοι Έλληνες μηχανικοί και σχεδιαστές οι οποίοι θα μπορούσαν να κατασκευάσουν ένα τεχνολογικά άριστο αυτοκίνητο. Είμαι αντιπρόσωπος γεωργικών μηχανημάτων στην Λάρισα και ξέρω πολύ καλά τα ελληνικά προϊόντα είναι πολύ αξιόλογα υστερούν όμως στο θέμα της ποιότητας καθώς και λόγω της κρίσεις οι πρώτες ύλες είναι συνήθως κατώτερης ποιότητας. Σίγουρα όμως πιστεύω πως θα έπρεπε όλοι να στηρίξουμε ότι παράγεται στην Ελλάδα, κάτι το οποίο θα βοηθήσει και στο να βελτιστοποιηθεί η ποιότητα των υλικών.
Αν ειναι καμια χαζομαρα σαν το Pony, που ενω εχουμε 2015 ειναι σχεδον ιδιο με το παλιο, οχι ευχαριστω. Τωρα, αν ειναι κατι με ποιοτητα Skoda και σχεδιαση Alfa Romeo, γιατι οχι; Να πειτε στον κυριο Pony να κανει μια συμφωνια με τη Honda να του δωσουν το πατωμα του Jazz και τον 1.6 diesel του Civic. Με αυτα να φτιαξει ενα τζιπ/SUV Jimny φαση που να χωρανε 4 ατομα μαζι με τις αποσκευες τους(οχι το μπρικι που ειναι τωρα) και να κοστιζει λιγοτερο απο 18.000.
Ένας από τους λόγους που δεν αναπτύχθηκε η αυτοκινητοβιομηχανία ήταν η υψηλή φορολογία και οι μεγάλες απεργίες που καθοδηγούνταν από κομματικούς συνδικαλιστές π.χ. εργοστάσιο της Nissan στο Βόλο,Opel,Namco και εργοστάσιο ελαστικών Pirelli.
Γιατί δεν μπαίνεις σε λεπτομέρειες για ποιό λόγο τα βρόντησε ο Θεοχαράκης και έκλεισε το εργοστάσιο στον Βόλο και το πήγε σε μια νύχτα στην Τουρκία ??????? Μήπωε ειχε λάβει σε διεθνή διαγωνισμό για αγορά οχημάτων από την Ελληνική Αστυνομία και επειδή δεν ειχε βάλει .......... αγοράσανε τα citroen χωρίς να σκεφτούνε οτι από αυτή την Ελληνική εταιρεία τρώγανε ψωμί Ελληνικά σπίτια??????? Εστω, λέω εστω και να ήταν ακριβότερα
Επανέρχομαι στα σχόλια και συμπληρώνω ναι θα αγόραζα ως εξής. Σχεδιασμος και κατασκευή-συναρμολόγηση απο Ελληνικά χέρια, κινητήρας euro 6 + μάλλον ιαπωνικής προέλευσης, ηλεκτρονικά μέρη bosch τύπου bus,εσωτερικές επενδύσεις και σαλόνι αναγνωρισμένου οίκου και ....γενικά όπως θα το επιθυμούσε ο μέσος δυτικοευρωπαίος . Οι κατασκευές τύπου Lifan και ανώτερες θα ηταν η αρχή.Ετσι γίνονται οι σοβαρές προσπάθειες απ όπου και αν προέρχονται.
Φυσικα και θα το αγοραζα.
Τα ελληνικά αυτοκίνητα μπορεί να είναι εξίσου καλά με τα "ξένα", αρκεί να μην είναι από κρατική εταιρεία. Βέβαια συζητάμε πλέον για συναρμολήγηση, και με την ευκαιρία να αναφέρω ότι η εμπειρία μου από το "Βολιώτικο" Νissan GTI ήταν πολύ καλή (με εξαίρεση ότι κάποτε άρχισε να πετά την 5η, και το ευαίσθητο ABS). Πιστεύω ότι το αυτοκίνητο του Κορρέ θα μπορούσε να κατασκευάζεται στην Ελλάδα σχεδόν χειροποίητα και σε μικρές ποσότητες για εξαγωγή, καθώς πρόκειται για πολύ ειδική κατασκευή. Το βασικό όμως είναι να αποφασίσουν οι κυβερνήσεις ότι ΘΕΛΟΥΜΕ βιομηχανία αυτοκινήτου στην Ελλάδα, και όχι μόνον εμπορία.
Ποιος δεν θα αγόραζε ελληνικό αυτοκίνητο;;; φυσικά όμως να είναι αισθητικά, ποιοτικά και φυσικά σε τιμή ανταγωνιστικό άλλων ξένων εταιρειών. ΑΝ ΕΊΝΑΙ κάτι σαν πονυ γιατί να πα να δώσω 6-8 χιλιάρικα όταν με αυτά τα χρήματα αγοράζεις ελαφρός μεταχειρισμένο πολύ καλό και ποιοτικό αυτοκίνητο. Σε καμιά περίπτωση δεν μπαίνω στη λογική ότι και καλά είναι Ελληνικό και το αγοράζω μόνο για αυτό….
Και βεβαια θα αγοραζα ελληνικο αυτοκοινιτο αρκει η τιμη του να ηταν προσιτη για τα σημερινα δεδομενα και γιατι πηστευω οτι εχουμε ανταξιους εφεβρετες να μην πω και τους καλητερους και φανω υπερβολικος! Αλλα το κρατος θα πρεπει να κανει κατι για αυτο! Να ξυπνισει καπια στιγμη!!!!! Και να εκμεταλευτει αυτες τις ευκεριες οπως πρεπει!!!!!!
Και βεβαια θα αγοραζα ελληνικο αυτοκοινιτο αρκει η τιμη του να ηταν προσιτη για τα σημερινα δεδομενα και γιατι πηστευω οτι εχουμε ανταξιους εφεβρετες να μην πω και τους καλητερους και φανω υπερβολικος! Αλλα το κρατος θα πρεπει να κανει κατι για αυτο! Να ξυπνισει καπια στιγμη!!!!! Και να εκμεταλευτει αυτες τις ευκεριες οπως πρεπει!!!!!!
Και βεβαια θα αγοραζα ελληνικο αυτοκοινιτο αρκει η τιμη του να ηταν προσιτη για τα σημερινα δεδομενα και γιατι πηστευω οτι εχουμε ανταξιους εφεβρετες να μην πω και τους καλητερους και φανω υπερβολικος! Αλλα το κρατος θα πρεπει να κανει κατι για αυτο! Να ξυπνισει καπια στιγμη!!!!! Και να εκμεταλευτει αυτες τις ευκεριες οπως πρεπει!!!!!!
ασυζητητί.