• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Τα πεντάστερα 10ετίας δεν θα έπιαναν με τίποτα πέντε αστέρια σήμερα. Πόσο μάλλον τα μικρότερα μοντέλα της εποχής που είχαν τρία ή το πολύ τέσσερα αστέρια.

Τα πεντάστερα 10ετίας δεν θα έπιαναν με τίποτα πέντε αστέρια σήμερα. Πόσο μάλλον τα μικρότερα μοντέλα της εποχής που είχαν τρία ή το πολύ τέσσερα αστέρια.

Ένα μικρό, φθηνό για το παιδί σου;

5.222 Επισκέψεις στο άρθρο (21/11/2021)

Η ζωή του παιδιού του είναι το πολυτιμότερο πράγμα στη ζωή ενός γονιού. Γιατί τότε διαλέγουμε το φθηνότερο μεταχειρισμένο που δεν έχει ούτε μισό αστέρι στο EuroNCAP. Μήπως τα παιδιά μας αξίζουν καλύτερα;

Παραδοσιακά το πρώτο αυτοκίνητο κάθε νέου είναι ρημάδι. Είτε γιατί το πήρε ρημάδι είτε γιατί το έκανε ρημάδι. Και ο δεύτερος λόγος είναι αυτός που οδηγεί πολλούς γονείς να πάρουν την απόφαση για τον πρώτο. Αφού, δηλαδή, ως νέος οδηγός θα το χαλάσει το πρώτο του αυτοκίνητο, του παίρνουμε ένα ήδη χαλασμένο. Ή παλιό. Για να μη μας νοιάζει. Και η ασφάλεια; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Βλέπεις τα αυτοκίνητα στα τελευταία 20 χρόνια μεταμορφώθηκαν. Όχι μόνο εξωτερικά, αλλά, κυρίως, στο θέμα της παθητικής ασφάλειας. Ένα αυτοκίνητο 15 ετών που θα βρούμε για 1000 ευρώ για το παιδί μας, μπορεί να είναι σε καλή κατάσταση και «αυτό που χρειάζεται», αν όμως πάρει μέρος σε σύγκρουση, όπως είναι πιθανό για ένα νέο οδηγό, πόσο θα τον προστατέψει; 

Έχουμε σκεφτεί ότι τα αυτοκίνητα 10 ετών δεν έχουν απλά καμία σχέση με την ασφάλεια που προσφέρουν τα σημερινά; Πριν δέκα χρόνια 5 αστέρια στο EuroNCAP ήταν σχετικά δημοφιλές σκορ. Σήμερα το EuroNCAP έχει πολύ αυστηρότερες προδιαγραφές και για να πετύχει ένα μοντέλο πλήρες σκορ χρειάζεται ένα σωρό συστήματα. Τα πεντάστερα 10ετίας δεν θα έπιαναν με τίποτα πέντε αστέρια σήμερα. Πόσο μάλλον τα μικρότερα μοντέλα της εποχής που είχαν τρία ή το πολύ τέσσερα αστέρια.

Και μετά είναι τα συστήματα ασφαλείας. Τα μοντέλα που πωλούνται σήμερα έχουν στάντρ ηλεκτρονικό έλεγχο ευστάθειας. Δέκα χρόνια πριν το ίδιο σύστημα ήταν ένα μάλλον εξεζητημένο εξτρά, σίγουρα απόν σε μοντέλα μικρότερα της μεσαίας κατηγορίας. 

Πριν καν φτάσουμε όμως σε αυτά, πως μπορεί ένα παλιό αυτοκίνητο να ανταγωνιστεί την αρτιότητα ενός ολοκαίνουργιου; Εντάξει τα λάστιχα αλλάζουν για να είναι καινούργια, όλες οι συνδέσεις, το τιμόνι, τα φρένα, πως είμαστε σίγουροι ότι ένα παλιό αυτοκίνητο δεν θα βγάλει κάτι στη μέση του δρόμου την ώρα που το παιδί μας κινείται με ταχύτητα; 

Τι λέτε λοιπόν; Μήπως η παράδοση του παλιού αυτοκινήτου για τους νέους οδηγούς είναι τελείως λάθος; Μήπως ένα καινούργιο αυτοκίνητο με μικτή ασφάλιση ή έστω ένα πιο σύγχρονο μεταχειρισμένο θα ήταν καλύτερο; Τι λέτε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »