ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Euro NCAP: 7 νέες δοκιμές πρόσκρουσης

1.026 Επισκέψεις στο άρθρο (9/7/2025)
Euro NCAP: 7 νέες δοκιμές πρόσκρουσης
2 Φωτογραφίες »

4 μοντέλα, μεταξύ των οποίων και το Omoda 9, βαθμολογήθηκαν με 5 αστέρια.
Τρία μοντέλα αξιολογήθηκαν με 4 αστέρια.
Δείτε τις αναλυτικές βαθμολογίες και βίντεο από τις δοκιμές.

autotriti team

O τρίτος κύκλος δοκιμών του Euro NCAP για το 2025

Το τρίτο κύκλο δοκιμών πρόσκρουσης για το 2025 ολοκλήρωσε ο Euro NCAP,  με τον οργανισμό να ανακοινώνει τα αποτελέσματα 7 νέων μοντέλων τα οποία βαθμολογήθηκαν είτε με 5 είτε με 4 αστέρια. Τα μοντέλα που συμμετείχαν στο νέο κύκλο ήταν τα Lynk & Co 02, Zeekr 7X, Polestar 4, Omoda 9, Chery Tiggo 7 και Tiggo 5 και το Hyundai Inster.

5άστερο το Omoda 9

Mε άριστη βαθμολογία αξιολογήθηκε το Omoda 9 από τον οργανισμό Euro NCAP καθώς σημείωσε πολύ καλές επιδόσεις και στους 4 τομείς. Πρόκειται για τη ναυαρχίδα της κινεζικής φίρμας, ένα μεσαίο οικογενειακό SUV, το οποίο εξοπλίζεται με Plug-in υβριδικό κινητήριο σύνολο και αναμένεται να προσφερθεί σε πολλές αγορές της Ευρώπης. To Plug-in υβριδικό κινητήριο σύνολο που το εξοπλίζει αποτελείται από έναν τούρμπο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων και δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν ανά άξονα. Η συνδυαστική ισχύς των 449 ίππων και των 700 Nm ροπής, κατευθύνεται και στους τέσσερις τροχούς, μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου τριών ταχυτήτων. Από τις δοκιμές, ο Euro NCAP συμπεραίνει ότι το Omoda 9 προστατεύει εξίσου καλά τόσο τους επιβάτες του μπροστινού όσο και του πίσω καθίσματος σε περίπτωση μετωπικής σύγκρουσης, ενώ πολύ καλή ήταν η βαθμολογία που απέσπασε στις πλευρικές συγκρούσεις.

Προστασία ενηλίκων: 90%
Προστασία παιδιών: 85%
Προστασία πεζών: 81%
Safety Assist: 80%

Hyundai Inster - 4 αστέρια

Tο νέο Hyundai Inster (διαβάσετε εδώ την αναλυτική παρουσίαση), το νέο μικρό SUV μήκους 3,8 μέτρων της κορεατικής φίρμας προσφέρεται στην ελληνική αγορα σε δύο διαφορετικές εκδόσεις. Η εισαγωγική έκδοση εφοδιάζεται με μπαταρία 42 kWh και έχει ισχύ 97 ίππων, ενώ όσον αφορά την αυτονομία, η εταιρεία υπόσχεται 327 χιλιόμετρα με μία φόρτιση. Έπειτα, στη μεγαλύτερη έκδοση, η χωρητικότητα της μπαταρίας ορίζεται στα 49 kWh και η δύναμη αυξάνεται στα 115 άλογα με το στρατόπεδο της Hyundai να υποστηρίζει πως η αυτονομία αγγίζει τα 370 χλμ.. Το Inster αξιολογήθηκε με 4 αστέρια από τον Euro NCAP, βάσει των -αυστηρών- κανόνων του Euro NCAP, με τον οργανισμό να αναφέρει ότι έχασε τα 5 αστέρια γιατί σε μία δοκιμή άνοιξε η πόρτα του οδηγού.

Προστασία ενηλίκων: 70%
Προστασία παιδιών: 81%
Προστασία πεζών: 70%
Safety Assist: 67%

4 αστέρια για τα Chery Tiggo 7 και Tiggo 8

Ο Euro NCAP βαθμολόγησε με 4 αστέρια τα Chery Tiggo 7 και Tiggo 8, τα δύο αυτοκίνητα με τα οποία ξεκίνησε την εμπορική της πορεία στην Ελλάδα η κινεζική φίρμα. Τα δύο μοντέλα διατίθενται είτε σε βενζίνη είτε με Plug-in σύνολο 347 ίππων. Ο λόγος που δεν βαθμολογήθηκαν με 5 αστέρια είναι ένα πρόβλημα στον αερόσακο κουρτίνας, ο οποίος εκτείνεται κατά μήκος του παραθύρου και έχει σχεδιαστεί για να προστατεύει τους επιβάτες από το να χτυπήσουν το κεφάλι και την κοιλιά τους στο πλάι του οχήματος σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης. Αυτός ο αερόακος διαπιστώθηκε ότι δεν άνοιγε σωστά, μειώνοντας την ικανότητά του να προστατεύει το κεφάλι ενός παιδιού στα πίσω καθίσματα. Η αιτία της βλάβης εντοπίστηκε και δόθηκε η ευκαιρία στην Chery να αντιμετωπίσει την εγκατάσταση αυτού του κρίσιμου εξαρτήματος, αλλά αφού έγινε αυτό και οι εμπειρογνώμονες του Euro NCAP πραγματοποίησαν μια νέα δοκιμή, ο αερόσακος κουρτίνας δεν απέδωσε καλύτερα και αυτή τη φορά αποκολλήθηκε. Ο Euro NCAP ζήτησε από την εταιρεία να επανεκτιμήσει το σχεδιασμό του συστήματος.

H βαθμολογία του Tiggo 7:
Προστασία ενηλίκων: 80%
Προστασία παιδιών: 77%
Προστασία πεζών: 80%
Safety Assist: 78%
 
H βαθμολογία του Tiggo 8:
Προστασία ενηλίκων: 81%
Προστασία παιδιών: 77%
Προστασία πεζών: 80%
Safety Assist: 78%

Συνέχεια του άρθρου >>>
ford
ford
KYOTO DOKIMI