4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

To Ford Fiesta ST.

Κινητήρες: Ίδια γκάμα, μικρές αυξήσεις σε ST και GTI

23.509 Επισκέψεις στο άρθρο (27/9/2021)

Ομάδα που κερδίσει δεν αλλάζει και έτσι Ford και VW αποφάσισαν να πορευτούν με την επιτυχημένη γκάμα που υπήρχε και στα προ ανανέωσης μοντέλα. Αυτό ωστόσο δεν ίσχυσε για τις ισχυρές εκδόσεις και συγκεκριμένα το Fiesta ST και το Polo GTI που είδαν ροπή και ιπποδύναμη αντίστοιχα να αυξάνεται. Κάτω από το καπό του Fiesta ST συνεχίζει να βρίσκεται ο υπερτροφοδοτούμενος 1,5 λίτρων EcoBoost κινητήρας των 200 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. αλλά οι μηχανικοί της Ford κατάφεραν να αυξήσουν την ροπή του στα 320 Nm (30+ σε σχέση με πριν) μεταξύ 1.600 και 4.000 σ.α.λ.. Στην αντίπερα όχθη ο 2λιτρος TSI βενζινοκινητήρας του Polo GTI αποδίδει 7 ίππους περισσότερους από το προηγούμενο μοντέλο, ήτοι 207 ίππους με 320 Nm ροπής τροφοδοτώντας τους εμπρός τροχούς.   

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 
Αναφορικά με την υπόλοιπη γκάμα των μηχανικών συνόλων, το ανανεωμένο Fiesta συνεχίζει να έχει στην φαρέτρα του τον πολυβραβευμένο 1.000άρη EcoBoost κινητήρα σε εκδόσεις 100, 125 και 155 ίππων σε συνδυασμό με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο, με τις δύο πιο ισχυρές εκδόσεις να συνδυάζονται με το ήπια υβριδικό σύστημα της φίρμας. Προς το παρόν δεν έχουμε εικόνα για τις τιμές του ανανεωμένου Fiesta στην Ελλάδα, ωστόσο το πιθανότερο σενάριο είναι να ακολουθηθεί παρόμοια τιμολογιακή πολιτική με το προ ανανέωσης μοντέλο. To ανανεωμένο Polo, που είναι ήδη διαθέσιμο στην ελληνική αγορά προσφέρεται με τέσσερις επιλογές κινητήρων. Στη βάση ο 1.000άρης ατμοσφαιρικός MPI κινητήρας που προσφέρει 80 ίππους και 93 Nm ροπής και συνδυάζεται με 5άρι μηχανικό κιβώτιο κοστίζει από 17.750 ευρώ. Έπειτα ακολουθεί ο επίσης 1,0 λίτρου αλλά τούρμπο TSI κινητήρας απόδοσης 95 και 110 ίππων με τιμή από 19.250 ευρώ με το χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων και από 23.900 ευρώ με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων (DSG), το οποίο είναι η μοναδική επιλογή για την ισχυρότερη έκδοση των 110 ίππων. Τέλος, παρούσα είναι και μία TGI έκδοση φυσικού αερίου (CNG) με 90 ίππους και 160 Nm ροπής με αρχική τιμή 20.400 ευρώ.

Η γνώμη μας
Τα δύο μοντέλα ρίχνονται εκ νέου στην μάχη της hot κατηγορίας των μικρών μετά από την καθιερωμένη ανανεώση, κοντά στο μέσο του κύκλου ζωής τους. Με νέα τεχνολογικά καλούδια στην φαρέτρα τους, που τα κρατούν στο επίκεντρο του ανταγωνισμού, ένα ρετούς στην εμφάνιση και αύξηση της απόδοσης στις κορυφαίες τους εκδόσεις βάζουν στο στόχαστρο υψηλές θέσεις στη κατάταξη των πωλήσεων. Για τις τιμές του Fiesta δεν έχουμε εικόνα προς το παρόν, ωστόσο το Polo είναι τσιμπημένο, αν και παρέχει ένα ικανοποιητικό πακέτο σε και ποιότητα και τεχνολογίες.

Προηγούμενη

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Hyundai
4green