Ford Kuga ή Citroen C5 Aircross: Ποιο Plug-in υβριδικό SUV σου ταιριάζει;
8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ford Kuga ή Citroen C5 Aircross: Ποιο Plug-in υβριδικό SUV σου ταιριάζει;

7.396 Επισκέψεις στο άρθρο (4/1/2022)

Ford Kuga και Citroen C5 Aircross προσφέρονται σε Plug-in υβριδική έκδοση που τους χαρίζει μηδενική κατανάλωση εντός πόλης και εκρηκτικές επιδόσεις όταν τους ζητηθεί. Πάμε να δούμε τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία τους.

Ford Kuga ή Citroen C5 Aircross: Ποιο Plug-in υβριδικό SUV σου ταιριάζει;

Η Plug-in υβριδική τεχνολογία αποτελεί την «γέφυρα» ανάμεσα στους κινητήρες εσωτερικής καύσης και τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα και μπορεί να συνδυάζει τα πλεονεκτήματα και των δύο αυτών «κόσμων». Ένα Plug-in υβριδικό αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί μέσα στην πόλη για αρκετά χιλιόμετρα χωρίς ο οδηγός να χρειαστεί να βγάλει ούτε ένα ευρώ από την τσέπη του ενώ, σε περίπτωση που χρειαστεί να βγει εκτός του αστικού ιστού, δεν υπάρχει κανένα άγχος για την αυτονομία της μπαταρίας, αφού το θερμικό μοτέρ μπορεί να αναλάβει καθήκοντα, όπως θα γινόταν σε οποιοδήποτε συμβατικό μοντέλο. Πρέπει να σημειώσουμε επίσης πως τα Plug-in υβριδικά μοντέλα προσφέρουν καταιγιστικές επιδόσεις, αφού συνδυάζουν την ιπποδύναμη του θερμικού μοτέρ και την αμεσότητα σε παροχή ισχύος του ηλεκτροκινητήρα.

Το Ford Kuga και το Citroen C5 Aircross είναι δύο από τα SUV που προσφέρονται στην ελληνική αγορά με Plug-in υβριδικό κινητήριο σύνολο και έχουν ως κοινό στοιχείο την μηδενική κατανάλωση. Τα δύο αυτοκίνητα όμως έχουν ωστόσο και πολλές διαφορές μεταξύ τους. Πάμε να τις δούμε:

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Εσωτερικό χώροι: Πιο σπορτίφ το Ford Kuga, πιο πρακτικό και ευρύχωρο το Citroen C5 Aircross

To Κuga PHEV είναι καλαίσθητο, ευρύχωρο, πρακτικό και με σπορτίφ πινελιές, όπως και στις εκδόσεις με θερμικούς κινητήρες με τη μόνη διαφορά να έχει να κάνει με το στάνταρ ψηφιακό πίνακα οργάνων, που αντί για στροφόμετρο έχει δείκτη ισχύος με ξεχωριστή μάλιστα απεικόνιση για την ενέργεια από θερμικό και ηλεκτρικό μοτέρ, και το κουμπί για την επιλογή EV προγράμματος ανάμεσα στα καθίσματα. Η έξυπνη τοποθέτηση των μπαταριών στο πάτωμα του αυτοκινήτου, έχει σαν αποτέλεσμα ο χώρος αποσκευών να μην έχει επηρεαστεί αισθητά, με τη χωρητικότητα του να αγγίζει τα 411-581 λτ. (475-645 στις συμβατικές εκδόσεις), εύρος χωρητικότητας που προκύπτει από τη δυνατότητα μετακίνησης κατά το διαμήκη άξονα, του πίσω καθίσματος.

Από την άλλη πλευρά, το Citroen C5 Αircross διακρίνεται για την άνεση που προσφέρει χάρη στα καθίσματα-πολυθρόνες Advanced Comfort που θυμίζουν... καναπέ σαλονιού και εξασφαλίζουν μοναδική αίσθηση ευρυχωρίας. Εξοπλιστικά, το hi-tech ύφος ικανοποιούν στο μέγιστο βαθμό η στάνταρ κεντρική οθόνη αφής των 8 ιντσών και ο 12,3 ιντσών ψηφιακός πίνακας οργάνων, όπου προβάλλονται οι πληροφορίες για την ροή ενέργειας, τη φόρτιση της μπαταρίας, την αυτονομία κτλ.. Σημαντικό πλεονέκτημα στο εσωτερικό του γαλλικού SUV οι τεράστιες δυνατότητες διαμόρφωσης και χωρητικότητας. Εκτός των εσωτερικών αποθηκευτικών χώρων έως 33 λτ., τρία αυτόνομα, με ρυθμιζόμενη σε 5 θέσεις πλάτη, συρόμενα κατά 150 χλστ. και αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα μπορούν να «μεγαλώσουν» το πορτ-μπαγκάζ στα 600 λίτρα.

Kινητήρας: Mε μεγαλύτερη αυτονομία το Ford Kuga και μικρότερη κατανάλωση

Το Ford Kuga συνδυάζει έναν 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό 2,5 λίτρων κινητήρα κύκλου Ατκινσον 152 ίππων με ηλεκτροκινητήρα 132 ίππων με την συνδυαστική τους ισχύ να αγγίζει τους 225 ίππους. Ο τελευταίος αντλεί ενέργεια από μία μπαταρία ιόντων λιθίου 14,4 kWh (10,6 kWh ωφέλιμη χωρητικότητα), η οποία φορτίζει σε 6 ώρες σε απλή πρίζα και σε 3,5 ώρες σε Ford Wall-Box. Με μια πλήρη φόρτιση και ECO λειτουργία καταφέραμε μέχρι και 70 χλμ., δηλαδή κινηθήκαμε με μηδενική κατανάλωση και μάλιστα σε ρεαλιστικές ταχύτητες (έως 135 χλμ./ώρα). Μετά και με δεδομένη τη συνεχόμενη ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα ή το άφημα του γκαζιού και τη δυνατότητα φόρτισης από τον κινητήρα, η μέση κατανάλωση στη διάρκεια της δοκιμής δεν ξεπέρασε τα 4,0 λτ./100 χλμ..

Στο Citroen C5 Aircross PHEV ο τετρακύλινδρος, turbo και με άμεσο ψεκασμό βενζινοκινητήρας 1,6 λτ. με 180 ίππους χρησιμεύει ως βάση και συνεργάζεται αρμονικά με έναν ηλεκτροκινητήρα 109 ίππων και 320 Nm ροπής  που είναι τοποθετημένος ανάμεσα στο θερμικό κινητήρα και στο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Συνδυαστικά τα δύο μοτέρ αποδίδουν 225 ίππους, με την μπαταρία των 13,2 κιλοβατώρων να διασφαλίζει στο Citroen C5 Aircross PHEV πλήρη ηλεκτρική αυτονομία 55 χιλιομέτρων (ταχύτητα έως 135 χλμ./ώρα). Σε επίπεδο κατανάλωσης, «καίει» επίσημα 1,4 λίτρα βενζίνης (7,5 λτ. σε πραγματικές συνθήκες), ενώ η φόρτισή του γίνεται σε λιγότερο από 2 ώρες σε Wallbox και σε 4 ή σε 7 ώρες. Συνέχεια του άρθρου >>>
AUTOFIT PASXA
skoda