
Η φωτογραφία από τη Γαλλία έκανε το γύρο του διαδικτύου, πολλοί θεώρησαν ότι είναι κάποια «πατέντα».
Οι συγκεκριμένοι τροχοί χρησιμοποιούνται από συνεργεία για την μετακίνηση ακινητοποιημένων αυτοκινήτων με βλάβη.
Ζυγίζουν 10 κιλά ο καθένας, αντέχουν φορτίο 1 τόνου κι έχουν επιτρεπόμενη μέγιστη ταχύτητα 8 χλμ./ώρα.
Κατάλληλοι και για μακροχρόνια στάθμευση οχημάτων για την διατήρηση των εργοστασιακών ζαντών.
autotriti team
Η φωτογραφία από τη Γαλλία έκανε το γύρο του διαδικτύου, πολλοί θεώρησαν ότι είναι κάποια «πατέντα»
Μια ασυνήθιστη εικόνα ενός Peugeot 208 με λεπτούς τροχούς που θυμίζουν αυτούς ενός ποδηλάτου έκανε πρόσφατα τον γύρο του διαδικτύου, όταν απαθανατίστηκε σε πάρκινγκ στη Μασσαλία της Γαλλίας. Αν και αρχικά έμοιαζε με κάποια περίεργη «πατέντα» ή μία ιδιαίτερη έκδοση του μοντέλου για έναν διαφορετικό σκοπό που αδυνατούμε να καταλάβουμε, η πραγματικότητα είναι πολύ πιο απλή και – όσο περίεργο κι αν ακούγεται – ο λόγος ύπαρξης αυτών των τροχών είναι πολύ πρακτικός.
Οι συγκεκριμένοι τροχοί χρησιμοποιούνται από συνεργεία για την μετακίνηση ακινητοποιημένων αυτοκινήτων με βλάβη
Αυτοί οι ασυνήθιστα λεπτοί τροχοί που προκάλεσαν τόση απορία είναι οι λεγόμενοι «Universal Wheels» και κατασκευάζονται από τη γαλλική εταιρεία Enovcar. Πρόκειται για εξειδικευμένα εξαρτήματα που χρησιμοποιούνται αποκλειστικά σε συνεργεία, για να μετακινούνται οχήματα που δεν μπορούν να κινηθούν μόνα τους για διάφορους λόγους. Για παράδειγμα, λόγω μπλοκαρισμένων φρένων, λόγω βλάβης στο κιβώτιο ταχυτήτων ή εξάντλησης της μπαταρίας στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Ζυγίζουν 10 κιλά ο καθένας, αντέχουν φορτίο 1 τόνου κι έχουν επιτρεπόμενη μέγιστη ταχύτητα 8 χλμ./ώρα
Οι τροχοί αυτοί δεν είναι σχεδιασμένοι για χρήση στον δρόμο. Η μέγιστη ταχύτητα που επιτρέπεται με αυτούς τοποθετημένους είναι μόλις 8 χλμ./ώρα, ενώ υπάρχει και «spinner mode» για ελιγμούς σε σημείο, περιορίζοντάς την περαιτέρω στα 3 χλμ./ώρα. Ο τροχός ζυγίζει 10 κιλά και μπορεί να δεχτεί φορτίο μέχρι 1 τόνο. Χάρη στις δέκα υποδοχές για μπουλόνια, μπορεί να τοποθετηθεί σχεδόν σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο με «καρέ» τεσσάρων ή πέντε μπουλονιών.
Κατάλληλοι και για μακροχρόνια στάθμευση οχημάτων για την διατήρηση των εργοστασιακών ζαντών
Εκτός από τη χρήση σε επισκευές, οι τροχοί αυτοί χρησιμοποιούνται και για μακροχρόνια στάθμευση αυτοκινήτων, ώστε να διατηρούνται οι εργοστασιακές ζάντες σε άριστη κατάσταση. Επιπλέον, διευκολύνουν τη μεταφορά οχημάτων σε φάση ανακατασκευής ή κατά την επισκευή των ζαντών τους. Εκτός από την Enovcar, παρόμοια προϊόντα προσφέρει και η εταιρεία Guni με τους «Wheel X», προσφέροντας και εκείνη λύσεις σε ένα συχνό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν τα συνεργεία.